Η ΕΕ αντιμετωπίζει το πρόβλημα του ρωσικού ντίζελ – Bloomberg

markusspiske / pixabay
Freepen.gr - Η Ευρώπη συνεχίζει να στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στη Ρωσία ως πηγή ντίζελ, ανέφερε το Bloomberg την Τρίτη, σημειώνοντας ότι η περιοχή χρειάζεται να βρει νέες προμήθειες με λιγότερο από δέκα εβδομάδες να απομένουν έως ότου οι κυρώσεις μπλοκάρουν τις εισαγωγές.

Σύμφωνα με το μέσο ενημέρωσης, επικαλούμενο στοιχεία της Vortexa, η Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο έλαβαν σχεδόν τις μισές υδάτινες εισαγωγές καυσίμου τύπου ντίζελ από τη Ρωσία τις πρώτες 24 ημέρες αυτού του μήνα. Το επίπεδο εξάρτησης σύμφωνα με πληροφορίες εκτινάχθηκε στα ύψη από τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τη συνολική αύξηση των εισαγωγών της περιοχής, για να αντιμετωπίσει τη μείωση της παραγωγικής ικανότητας στη Γαλλία λόγω των πανεθνικών απεργιών εκεί.

Συνολικά, τα δεξαμενόπλοια παρέδωσαν κατά μέσο όρο 1,34 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα καυσίμου τύπου ντίζελ την περίοδο 1-24 Νοεμβρίου στην ΕΕ και στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με τα συγκεντρωμένα στοιχεία. Αυτό είναι σημαντικά χαμηλότερο από τον Οκτώβριο, αλλά εξακολουθεί να είναι υψηλότερο από τον μέσο όρο για τους πρώτους 10 μήνες του έτους, αναφέρει η δημοσίευση.

Η Ρωσία παρείχε περίπου 600.000 βαρέλια την ημέρα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, που είναι το 45% των συνολικών αφίξεων στην περιοχή. Τον Οκτώβριο η ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο έλαβαν το 34% των αγορών καυσίμων από τη Ρωσία και ο μέσος όρος για τους πρώτους 10 μήνες του έτους ήταν 51%.

Εν τω μεταξύ, από τις 5 Φεβρουαρίου, οι κυρώσεις της ΕΕ θα σταματήσουν τις θαλάσσιες εισαγωγές ντίζελ και άλλων διυλισμένων προϊόντων από τη Ρωσία.

«Η χώρα εξακολουθεί να είναι μακράν ο μεγαλύτερος εξωτερικός προμηθευτής του μπλοκ, πράγμα που σημαίνει ότι οι αγοραστές αντιμετωπίζουν μια έντονη κρίση εκτός και αν μπορούν να προμηθευτούν περισσότερα βαρέλια από αλλού για να καλύψουν το κενό», αναφέρει το Bloomberg.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail