Αν νομίζετε ότι οι ΗΠΑ είναι έτοιμος για ένα συμβατικό πόλεμο με τη Ρωσία ή την Κίνα, σκεφτείτε το ξανά

Το Γενικό Λογιστήριο δημοσίευσε μια ανησυχητική μελέτη για την ετοιμότητα των στρατιωτικών αεροσκαφών που είναι απαραίτητα για τις αεροπορικές επιχειρήσεις του Στρατού των ΗΠΑ, του Ναυτικού, του Σώματος Πεζοναυτών και της Πολεμικής Αεροπορίας:

Larry Johnson - sonar21.com / Παρουσίαση Freepen.gr

Η GAO εξέτασε 49 αεροσκάφη και διαπίστωσε ότι μόνο τέσσερα πέτυχαν τον ετήσιο ικανό στόχο αποστολής στην πλειονότητα των ετών από τα οικονομικά έτη 2011 έως το 2021. Όπως φαίνεται παρακάτω, 26 αεροσκάφη δεν πέτυχαν τον ετήσιο ικανό στόχο αποστολής τους σε κανένα οικονομικό έτος. Ο ρυθμός ικανότητας αποστολής είναι το ποσοστό του συνολικού χρόνου κατά τον οποίο το αεροσκάφος μπορεί να πετάξει και να εκτελέσει τουλάχιστον μία αποστολή και χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση της υγείας και της ετοιμότητας ενός στόλου αεροσκαφών. https://www.gao.gov/products/gao-23-106217

Σκεφτείτε τις συνέπειες αυτού. Ο αμυντικός προϋπολογισμός των Ηνωμένων Πολιτειών για το οικονομικό έτος 2022 είναι 715 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτός είναι σχεδόν δυόμισι φορές ο αμυντικός προϋπολογισμός της Κίνας και της Ρωσίας μαζί:

Στην πέμπτη σύνοδο του 13ου Εθνικού Λαϊκού Κογκρέσου στις αρχές Μαρτίου, η κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε αμυντικό προϋπολογισμό 1,45 τρισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 229 δισεκατομμύρια δολάρια) για το οικονομικό έτος 2022, που είναι μια αύξηση 7,1 τοις εκατό από έτος σε έτος από το 2021 (Xinhua, 5 Μαρτίου). https://jamestown.org/program/chinas-2022-defense-budget-behind-the-numbers/

Οι [ρωσικές] αμυντικές δαπάνες από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο ανήλθαν συνολικά σε σχεδόν 1,6 τρισεκατομμύρια ρούβλια (26,4 δισεκατομμύρια δολάρια), με περίπου 500 δισεκατομμύρια ρούβλια (8,3 δισεκατομμύρια δολάρια) μηνιαίως για το Μάρτιο και τον Απρίλιο. Λαμβάνοντας υπόψη αυτή τη δυναμική σε σύγκριση με τις αμυντικές δαπάνες της Μόσχας τα προηγούμενα χρόνια —περίπου 300 δισεκατομμύρια ρούβλια (5 δισεκατομμύρια δολάρια) το μήνα— και το γεγονός ότι ο αρχικός αμυντικός προϋπολογισμός το 2022 ήταν 3,85 τρισεκατομμύρια ρούβλια (63,6 δισεκατομμύρια δολάρια), το πραγματικό ποσό για τις ρωσικές αμυντικές δαπάνες το 2022 μπορεί κάλλιστα να φτάσει τα 5,5 τρισεκατομμύρια ρούβλια (90,9 δισεκατομμύρια δολάρια) μέχρι το τέλος του έτους (Budget.gov.ru, Μάιος 2022). https://jamestown.org/program/russias-skyrocketing-defense-spending-2022-2023/


Εάν πιστεύετε πως η δαπάνη περισσότερων χρημάτων από την Κίνα και τη Ρωσία για τον εξοπλισμό του αμερικανικού στρατού αγοράζει μεγαλύτερη ικανότητα, σκεφτείτε ξανά. Εδώ είναι τι λέει ο GAO:

Συγκρίνοντας το οικονομικό έτος 2011 με το οικονομικό έτος 2021, το μέσο ποσοστό ικανότητας αποστολής για τα επιλεγμένα αεροσκάφη έχει μειωθεί για την Πολεμική Αεροπορία, το Ναυτικό και το Σώμα Πεζοναυτών, σε διάφορους βαθμούς. Ο μέσος ρυθμός ικανότητας αποστολής για το επιλεγμένο αεροσκάφος του Στρατού έχει αυξηθεί.

Για το οικονομικό έτος 2021, η GAO διαπίστωσε ότι μόνο δύο από τα 49 αεροσκάφη που εξετάστηκαν πέτυχαν τον στόχο αποστολής που καθιερώθηκε από την υπηρεσία. Πιο συγκεκριμένα, για το οικονομικό έτος 2021, 30 αεροσκάφη ήταν πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες κάτω από τον στόχο αποστολής για το οικονομικό έτος 2021. και 17 αεροσκάφη ήταν 10 ποσοστιαίες μονάδες ή λιγότερο κάτω από τον στόχο το οικονομικό έτος 2021.

Πολλά από τα επιλεγμένα αεροσκάφη αντιμετωπίζουν μία ή περισσότερες προκλήσεις συντήρησης, όπως φαίνεται παρακάτω. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του προγράμματος, αυτές οι προκλήσεις έχουν αντίκτυπο στα ποσοστά ικανοτήτων αποστολής.https://www.gao.gov/products/gao-23-106217


Θα ήταν ένα πράγμα εάν αυτά τα προβλήματα περιορίζονταν σε μία μόνο κατηγορία αεροσκαφών. 

Όπως δείχνει το παρακάτω διάγραμμα, οι «προκλήσεις» είναι διάχυτες και επηρεάζουν όλες τις βασικές επιχειρησιακές δυνατότητες, από τον ανεφοδιασμό αέρα έως τα βομβαρδιστικά μεγάλης εμβέλειας:

Το GAO παρέχει μια πιο εστιασμένη ανάλυση για αεροσκάφη από τις πέντε υπηρεσίες (δηλαδή, Πολεμική Αεροπορία, Ναυτικό, JOINT, Στρατός και Σώμα Πεζοναυτών). Δεν είναι όμορφη εικόνα:

Επιτρέψτε μου να το θέσω σε πρακτικούς όρους. Ας υποθέσουμε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θέλουν να αναπτύξουν στρατεύματα και εξοπλισμό στην Ουκρανία για να προετοιμαστούν για την είσοδο στη σύγκρουση για να ενισχύσουν την Ουκρανία. Ένα βασικό πλεονέκτημα της Πολεμικής Αεροπορίας με αυτή την αποστολή είναι το C-5M.

Σύμφωνα με την έκθεση του GAO, αυτό το γερασμένο αεροπλάνο (είδα ένα από τα πρώτα που παρήχθησαν ως νεαρό αγόρι κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στη Γεωργία το 1968 — το αεροπλάνο είναι 54 ετών) είναι ελλιπές στους ακόλουθους τομείς:

  • Απροσδόκητη αντικατάσταση ανταλλακτικών και επισκευές.
  • Καθυστερήσεις στη συντήρηση της αποθήκης.
  • Έλλειψη εκπαιδευμένου προσωπικού συντήρησης.
  • Μη προγραμματισμένη συντήρηση.
  • Μειωμένη πηγή παραγωγής.
  • Απαξίωση εξαρτημάτων.
  • Ελλείψεις εξαρτημάτων και καθυστέρηση.

Αυτό σημαίνει πιθανές καθυστερήσεις στην ανάπτυξη στρατευμάτων, οχημάτων, ελικοπτέρων και πυροβολικού. Εάν η Κίνα αποφασίσει να προχωρήσει στην Ταϊβάν, τότε οι στρατιωτικοί διοικητές των Ηνωμένων Πολιτειών είναι πιθανό να βρεθούν αντιμέτωποι με το δίλημμα να μην μπορούν να υποστηρίξουν μεγάλες στρατιωτικές εμπλοκές στη Ρωσία και την Κίνα. Ποια γεωγραφική περιοχή έχει την προτεραιότητα για τον έλεγχο των χρησιμοποιήσιμων C5;

Το Πολεμικό Ναυτικό των Ηνωμένων Πολιτειών έχει επί του παρόντος 296 «πλοία μάχης στο απόθεμα» αλλά μόνο 251 ενεργά πλοία σε αποστολή ( Ο αριθμός των ενεργών πλοίων σε αποστολή περιλαμβάνει αυτά που έχουν τεθεί σε λειτουργία αλλά δεν είναι έτοιμα για μάχη , όπως το USS Constitution και εξαιρεί τα περισσότερα πολεμικά πλοία διοικητικής μέριμνας και υποστήριξης στόλου).

Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε και ενημερώθηκε από το Πολεμικό Ναυτικό, εδώ είναι το τρέχον σύνολο των πλοίων μάχης έως τις 23 Ιουνίου 2021.

Αεροπλανοφόρα: 11

Πλοία μάχης επιφανείας: 115

Υποβρύχια: 68

Αμφίβια Πολεμικά Πλοία: 31

Πλοία ναρκοπολέμου: 8

Πλοία Combat Logistics: 29

Υποστήριξη στόλου: 33

Βοηθητική υποστήριξη: 1

Combatant Craft: 0

Άλλα: 0

Για να το θέσουμε αυτό στο πλαίσιο - πριν από την έναρξη του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν 790 ενεργά πλοία. Μέχρι το τέλος του πολέμου, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε στα 6084. Ο σημερινός στόλος έχει το μισό μέγεθος του στόλου των ΗΠΑ στην αυγή του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ είναι πλέον μια δύναμη με επίκεντρο τα αεροπλανοφόρα, όπως έχω συζητήσει σε προηγούμενες αναρτήσεις. Η ικανότητά του να προβάλλει δύναμη έχει μειωθεί τα τελευταία δέκα χρόνια, καθώς η Ρωσία και η Κίνα έχουν αναπτύξει αποτελεσματικούς υπερηχητικούς πυραύλους που μπορούν να νικήσουν τα τρέχοντα συστήματα εναέριας και πυραυλικής άμυνας που έχουν δημιουργηθεί φαινομενικά για να προστατεύσουν τις ομάδες κρούσης αεροπλανοφόρων από επίθεση.

Η κρίσιμη διαφορά μεταξύ του τώρα και της 7ης Δεκεμβρίου 1941 είναι η δραματική πτώση της βιομηχανικής βάσης των ΗΠΑ. Μετά την επίθεση της Ιαπωνίας στο Περλ Χάρμπορ, οι Ηνωμένες Πολιτείες κατασκεύασαν και ανέπτυξαν 5.294 πλοία –π.χ. αεροπλανοφόρα, θωρηκτά και αντιτορπιλικά– σε τρία χρόνια. Σκεφτείτε το. Οι Ηνωμένες Πολιτείες παρήγαγαν κατά μέσο όρο 147 πλοία το μήνα. Σήμερα, χρειάζονται 5 έως 7 χρόνια για να κατασκευαστεί και να αναπτυχθεί ένα αεροπλανοφόρο. Σε περίπτωση πολέμου με τη Ρωσία ή/και την Κίνα, οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν μπορούν πλέον να αποσπάσουν τον όγκο των ναυτικών σκαφών που έκαναν στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Ακριβώς επειδή τα πλοία είναι φορτωμένα με πιο προηγμένη τεχνολογία δεν μεταφράζεται αυτόματα σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα μάχης και μακροζωία.

Δεν προσπαθώ να γίνω Debbie Downer. Απλώς επισημαίνοντας ορισμένα δυσάρεστα γεγονότα που θα πρέπει να κάνουν οποιονδήποτε αξιωματικό ή πολιτικό ηγέτη που σκέφτεται τον πόλεμο με τη Ρωσία και την Κίνα να σκεφτεί δύο φορές.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail