Παραλίγο να χαθεί ο ύμνος: Το τραγούδι του Μητροπάνου που έκανε χιλιάδες Έλληνες να δακρύσουν έμεινε στην αφάνεια 22 χρόνια

Βρισκόμαστε πλέον στα μέσα της δεκαετίας του ’90 και πέραν οποιασδήποτε αμφιβολίας ή αμφισβήτησης, ο Δημήτρης Μητροπάνος αποτελεί την ΑΠΟΛΥΤΗ λαϊκή φωνή. Την ίδια περίοδο βέβαια ο καλλιτέχνης περνά δύσκολες προσωπικές στιγμές εξαιτίας των γνωστών (σήμερα) προβλημάτων υγείας που αντιμετώπιζε.

Από: menshouse.gr

Ακόμη κι έτσι –και παρά το γεγονός ότι είναι φανερά καταβεβλημένος- ο κορυφαίος Έλληνας ερμηνευτής συνεχίζει να συμμετέχει ενεργά στα μουσικά δρώμενα, τα οποία περιλαμβάνουν προσωπικές δουλειές, συναυλίες, αλλά και συμμετοχές σε άλμπουμ άλλων. Άλλωστε ένας από τους λόγους της δημοφιλίας του οφείλεται ακριβώς σε αυτήν την αγάπη του για την μουσική και την άνεση με την οποία μπορούσε να προβεί ακόμη και σε φαινομενικά αταίριαστες συνεργασίες, όπως παλαιότερα με τον Νίκο Πορτοκάλογλου ή τον Λάκη Παπαδόπουλο.

Σε αυτό το πλαίσιο το 1995 συμμετέχει στον δίσκο του Στέφανου Κορκολή «Έχω μια διαίσθηση», με τον Έλληνα συνθέτη σε αυτήν την δουλειά να βγάζει προς τα έξω ένα διαφορετικό, πολύ πιο λαϊκό από ό,τι τον είχαμε συνηθίσει- μουσικό προφίλ. Από αυτό το άλμπουμ ξεχωρίζει σχεδόν αμέσως το κομμάτι «Κάποιες φορές», ενώ όπως αποκάλυψε και ο ίδιος, κοινή απόφασή τους σε συνεννόηση με την δισκογραφική εταιρεία ήταν να προωθηθεί το «Σβήσε το φεγγάρι». Όπως και τελικά συνέβη.

Παραλίγο να χαθεί ο ύμνος: Το τραγούδι του Μητροπάνου που έκανε χιλιάδες Έλληνες να δακρύσουν έμεινε στην αφάνεια 22 χρόνια

Όλοι οι εμπλεκόμενοι πολύ ορθά πόνταραν στο γεγονός ότι ένα τέτοιο «βαρύ» ζεϊμπέκικο θα προκαλούσε αίσθηση, αφού μέχρι τότε ο Στέφανος Κορκολής δεν είχε γράψει ποτέ κάτι ανάλογο. Το τραγούδι έγινε πολύ μεγάλη επιτυχία, δικαιώνοντας τους υποστηρικτές του. Ωστόσο ήταν ειλημμένη η απόφαση να συμβεί αργότερα και με ένα άλλο κομμάτι, το οποίο φαίνεται ότι άρεσε περισσότερο από κάθε άλλο στους δημιουργούς του.

Ήταν το «Θες», το οποίο σήμερα θεωρείται εμβληματικό και κομβικό στην πορεία του Δημήτρη Μητροπάνου, αν και χρειάστηκε να περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να βγει από την αφάνεια και να αναδειχθεί.

Και για να συμβεί αυτό, όπως γνωρίζουμε όλοι, έβαλε το… χεράκι της μια διαφήμιση. Ήταν η μπίρα Άλφα που ένα βράδυ του 2017, 22 ολόκληρα χρόνια μετά την κυκλοφορία του δίσκου, θα συστήσει ξανά στο ελληνικό κοινό εκείνο το τραγούδι, ντύνοντάς το με ένα σποτάκι το οποίο λειτούργησε ως ένα καλογυρισμένο βίντεο κλιπ που βοήθησε στην καθιέρωσή του, προκαλώντας ιδιαίτερη συγκίνηση.

Πάντως ήδη από το 1996 ο στόχος ήταν να προωθηθεί όμως στο μεταξύ η υγεία του Δημήτρη Μητροπάνου είχε επιβαρυνθεί και όταν ο σπουδαίος τραγουδιστής επανήλθε δυναμικά, προέκυψαν άλλες δουλειές που άφησαν το «Θες» πιο πίσω.

Λες και όμως υπήρχε κάποιο θεϊκό σχέδιο για να δημιουργηθεί ακόμη μία μαγική ιστορία με ήρωα τον κορυφαίο ερμηνευτή, ήρθε η γνωστή σε όλους διαφήμιση να αποκαταστήσει την τάξη. Μάλιστα ο ίδιος ο Στέφανος Κορκολής μιλώντας παλιότερα αποκάλυψε ότι βρισκόταν σε φίλους σε μια ταβέρνα όταν χτύπησε το τηλέφωνό του και ενημερώθηκε ότι η διαφήμιση έπαιζε επιτέλους στον αέρα. «Την είδα στο κινητό και με πήραν τα δάκρυα, και δεν κλαίω εύκολα, πιστέψτε με. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Άλφα καθώς είναι σημαντικό για ένα δημιουργό να βλέπει ένα από τα παιδιά του τα χαμένα, ένα παιδί που είχε χαθεί στον χρόνο να ξαναέρχεται και να κερδίζει καρδιές ανθρώπων» εξομολογήθηκε χαρακτηριστικά…

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail