Το ενεργειακό σχέδιο της Γερμανίας θα μπορούσε να κοστίσει περισσότερο από ό,τι εξοικονομεί

KaiPilger / pixabay
Freepen.gr - Η πρόσφατα εγκεκριμένη οδηγία της Γερμανίας για την απενεργοποίηση της υπαίθριας διαφήμισης τη νύχτα για εξοικονόμηση ενέργειας μπορεί να κοστίσει περισσότερο από το να αφήσετε ανοιχτό τον φωτισμό, ανέφερε η εφημερίδα Die Welt το Σάββατο, επικαλούμενη τη Γερμανική Ένωση για τη διαφήμιση εκτός σπιτιού (FAW).

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, που καθορίστηκαν από τον υπουργό Οικονομικών Ρόμπερτ Χάμπεκ, οι φωτεινές πινακίδες και οι φωτεινές επιγραφές σε όλη τη Γερμανία πρέπει να σβήνουν τη νύχτα και το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας (μεταξύ 10 μ.μ. και 4 μ.μ.) από την 1η Σεπτεμβρίου.

Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της FAW Kai-Marcus Thäsler δήλωσε στην Die Welt πως το μέτρο θα είναι δύσκολο να εφαρμοστεί.

«Έως σήμερα το μεγαλύτερο μέρος των συστημάτων που επηρεάζονται είναι διαφημιστικές πινακίδες που μέχρι στιγμής είναι εξοπλισμένες με αυτόματη λειτουργία λυκόφωτος. Αυτός ο έλεγχος του λυκόφωτος πρέπει τώρα να αντικατασταθεί από έναν ηλεκτρολόγο με ένα χρονόμετρο σε κάθε μεμονωμένη πινακίδα», είπε.

Ο Thäsler εξήγησε ότι ο οργανισμός του δε διαθέτει τα κεφάλαια, τα υλικά και τους ειδικευμένους εργάτες για να πραγματοποιήσει γρήγορα την εργασία και πως ο φωτισμός στα συστήματα εξωτερικών διαφημίσεων είναι μια πηγή θερμότητας που εμποδίζει τα πάνελ της οθόνης να θολώσουν και να παγώσουν.

«Για να αποφευχθούν μόνιμες ζημιές θα έπρεπε να εγκατασταθούν συστήματα θέρμανσης αντί του φωτισμού, αλλά οι ενεργειακές τους απαιτήσεις θα ήταν πολλαπλάσιες», ανέφερε.

Επιπλέον, ο τεράστιος αριθμός των φωτεινών πινακίδων - περίπου 92.500 - θα κάνει τη διαδικασία μετατροπής τους στα νέα πρότυπα χρονοβόρα και ενδέχεται να μην ολοκληρωθεί πριν λήξει η απαγόρευση το Φεβρουάριο του 2023.

Ο επικεφαλής της διαφημιστικής ένωσης σημείωσε επίσης πιθανές επιπτώσεις στα κέρδη, καθώς οι διαφημιστικές πινακίδες είναι «ένα από τα πιο ενεργειακά αποδοτικά μέσα».

«Κάθε ευρώ διαφήμισης που θα μετατοπιζόταν από [εξωτερική διαφήμιση] σε άλλα μέσα ως αποτέλεσμα του κανονισμού θα ήταν αντίθετο με τους στόχους του κανονισμού», προειδοποίησε ο Thäsler, σημειώνοντας πως «είναι ήδη σαφές ότι το κόστος για την περιγραφόμενη τεχνική μετατροπή των διαφημιστικών μέσων, τόσο από την άποψη της κατανάλωσης ενέργειας όσο και των απαιτούμενων επενδύσεων, θα υπερβεί κατά πολύ την εξοικονόμηση που μπορεί να επιτευχθεί».

Σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, το διάταγμα θα πρέπει να μειώσει περίπου το 2% της κατανάλωσης ενέργειας. Ωστόσο, ο επικεφαλής της FAW είπε ότι ο πραγματικός αριθμός δεν μπορεί να υπολογιστεί, καθώς η κατανάλωση ενέργειας από διαφημιστικούς πίνακες είναι εμπορικό μυστικό.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail