Η Άγκυρα στήνει fake news για να παρασύρει σε επεισόδιο την Ελλάδα: Παραλήρημα για τους S-300

Σύμφωνα με στρατιωτικές πηγές, οι S-300 ουδέποτε εντάχθηκαν πλήρως στο Ελληνικό σύστημα αεράμυνας. Στην εικόνα είναι το κέντρο Διεύθυνσης πυρός και ελέγχου του ραντάρ του συστήματος κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης του προσωπικού. Πηγή: Πολεμική Αεροπορία
Σε πλήρη εγρήγορση είναι τ’ αντανακλαστικά των αεροπόρων, τόσο στο Επιτελείο, αλλά κυρίως στις πολεμικές μοίρες κι εκεί που χτυπά η καρδιά της αεράμυνας, στο κέντρο αεροπορικών επιχειρήσεων.

Από: hellasjournal.com - Ρεπορτάζ Γ.Σ.
  •     Το γεγονός πως ο Ταγίπ Ερντογάν, υιοθετώντας ακραία ρητορική, κατηγορεί ευθέως την Ελλάδα για εχθρική συμπεριφορά, επαναφέροντας τα fake news περί εγκλωβισμού τουρκικών F-16 από το σύστημα αεράμυνας των S-300, είναι σα να δίνει το σύνθημα για νέες μαζικές παραβιάσεις στο FIR Αθηνών και τον Εθνικό Εναέριο Χώρο.
Τέτοιες καταστάσεις έχουν αντιμετωπίσει αν όχι χιλιάδες, σίγουρα εκατοντάδες φορές οι Ένοπλες Δυνάμεις, όπου Τούρκος πρόεδρος λέει κάτι και οι υποτελείς στρατιωτικοί του Ισλαμιστή προέδρου που φοβούνται για την τύχη τους μη βρεθούν πίσω από τα σίδερα της φυλακής, σπεύδουν να υποστηρίξουν στο πεδίο τον αναθεωρητισμό και τα όσα άλλα προστάζει η ηγεσία τους.

Ταγίπ Ερντογάν: «Εχθρική η ενέργεια της Ελλάδας»

Ο Τούρκος πρόεδρος εκμεταλλευόμενος την ημερομηνία της Μικρασιατικής καταστροφής έχει χρησιμοποιήσει πλήρως εχθρική γλώσσα κατά της Ελλάδας, μάλιστα αφού θέλησε να τονίσει πως ο υποτιθέμενος εγκλωβισμός από τους S-300 αποτελεί μια ιδιαίτερα εχθρική ενέργεια που έγινε από μια σύμμαχο χώρα, συνέχισε τον λόγο του υποβαθμίζοντας την χώρα μας.

«Η Ελλάδα δεν είναι ισάξιά μας, δεν είναι συνομιλητής μας, ούτε πολιτικά, ούτε οικονομικά, ούτε στρατιωτικά», είπε ο Ταγίπ Ερντογάν και συνέχισε, φωτογραφίζοντας προφανώς τις σύμμαχες χώρες που στηρίζουν την Ελλάδα και την πολιτική που ασκεί, λέγοντας πως «Ακριβώς όπως πριν από 100 χρόνια, γνωρίζουμε τις πραγματικές προθέσεις όσων επιχειρούν σήμερα να σπαταλήσουν τον χρόνο και την ενέργεια της χώρας μας, χρησιμοποιώντας την Ελλάδα.»

Ο κος. Ερντογάν δεν ξέχασε επίσης τα χαμένα για την Τουρκία F-35 και κατηγόρησε ευθέως τις Ηνωμένες Πολιτείες για τις εξελίξεις που αφορούν την Ελληνική αγορά των μαχητικών 5ης γενιάς. Παράλληλα σημείωσε πως η Τουρκία δεν έχει ανάγκη ούτε ένα F-35 διότι θα κατασκευάσει το δικό της Εθνικό μαχητικό…

Στην μέγγενη η Άγκυρα

Πάντως το γεγονός ότι μετά τις «πηγές» του τουρκικού υπουργείου άμυνας, στη συνέχεια τον Χουλουσί Ακάρ που μίλησε κι αυτός για τους S-300, την σκυτάλη πήρε ο ίδιος ο Τούρκος πρόεδρος μπορεί ν’ αντιληφθεί κανείς δυο γεγονότα, όπως σημειώνεται από στρατιωτικούς κύκλους.

  •     Το πρώτο γεγονός είναι η πλήρης διπλωματική ήττα της Τουρκίας καθώς είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένη μετά τις εξελίξεις που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας και αφορούν την δεύτερη συστοιχία των S-400, διότι έτσι το «μπλόκο» στις συζητήσεις περί των νέων F-16, μεγαλώνει.

Και το δεύτερο γεγονός έχει να κάνει με την προσπάθεια να τοποθετήσει στην ίδια ζυγαριά τους S-300 της δεκαετίας του 90’ που εγκαταστάθηκαν στην Κρήτη, χωρίς να είναι μια παραγγελία της Ελλάδας, με τους S-400 της Τουρκίας, που είναι το βασικό σύστημα αεράμυνας μεγάλου βεληνεκούς της γείτονος.

Και στο ΝΑΤΟ οι πάντες γνωρίζουν ότι τα Ελληνικά ραντάρ είναι διασυνδεδεμένα με τις Νατοϊκές ανάγκες ενώ το βασικό σύστημα και αντιαεροπορική ομπρέλα της Αθήνας είναι οι δυτικοί Αμερικανικοί Patriot.
 
Ημέρες 2006…

Πάντως το γεγονός των επιθετικών αναφορών προς την Ελλάδα, μπορεί να αποτελούν μια γνώριμη ρητορική από την Τουρκία, αλλά η ρητορική, οι ψευδείς ειδήσεις των Τούρκων για τους S-300, σε συνδυασμό με τις επιθετικές κινήσεις που έγιναν την τελευταία εβδομάδα στο νοτιοανατολικό Αιγαίο, όπου τουρκικά αεροσκάφη εισέβαλαν μαζικά- και σε ορισμένες περιπτώσεις αρκετά πιο δυτικά από το όριο του FIR- μαρτυρούν την αλλαγή στάσης και την επιχείρηση ανάδειξης του θέματος των S-300.

  •     Μπορεί να το έχουμε ήδη γράψει στο πλαίσιο του ρεπορτάζ, αλλά το επαναλαμβάνουμε πως στις 23 Αυγούστου την ημέρα που έγιναν 78 παραβιάσεις, πολλές από αυτές ήταν σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές μας, αρκετά πιο δυτικά από το όριο του FIR Αθηνών στο Νοτιοανατολικό Αιγαίο. Ορισμένες από τις 8 αερομαχίες έγιναν κοντά στην Κάρπαθο, το Καστελόριζο, την Κάσο. Οι Τούρκοι ήθελαν είχαν λάβει εντολές να φτάσουν όσο πιο δυτικά μπορούσαν, κοντά στην Κρήτη.

Ήθελαν να δείξουν πως μπορούν να εισβάλουν μαζικά και βεβαίως πήραν απαντήσεις που έπρεπε να πάρουν. Οι αεροπόροι επαναλαμβάνουν διαρκώς πως εφόσον δεν υπακούει κάποιος που εισέρχεται δίχως σχέδιο πτήσης εντός του Ελληνικού ουρανού, τότε το lock on και προβλέπεται και επιβάλλεται για την ομαλή διεξαγωγή της εναέριας κυκλοφορίας.

Σε πολλούς αεροπόρους, που πολλά χρόνια στέκονται απέναντι στην τουρκική επιθετικότητα, η τακτική αυτή στον ουρανό του Αιγαίου θυμίζει έντονα το 2006, τις ημέρες πριν τη δολοφονική ενέργεια που έκανε ο Τούρκος ιπτάμενος Ιμπραήμ Χάλι κατά του F-16 του Σμηναγού Κώστα Ηλιάκη.

Παρά τα δεκαέξι χρόνια, οι μνήμες στην Πολεμική Αεροπορία είναι νωπές και κανείς δεν ξεχνά την θυσία του Σμηναγού Κώστα Ηλιάκη που το πόρισμα είχε γράψει ότι είχε εκτελέσει άψογα την αποστολή αναχαίτισης των τουρκικών αεροσκαφών.

  •     Και τότε οι Τούρκοι είχαν κυριολεκτικά ξεφύγει θέλοντας να φτάσουν μέχρι την Κρήτη και να φωτογραφήσουν την θέση των S-300. Τώρα μπορεί να μην καίγονται τόσο για τις φωτογραφίες αλλά θέλουν να φτάνουν όσο πιο βαθιά γίνεται στον ουρανό του Αιγαίου και μέσω αυτής της κίνησης να διαμαρτύρονται στη Συμμαχία για το lock on των Ελληνικών F-16, των αντιαεροπορικών συστημάτων, κ.ο.κ.

Την ίδια στιγμή τόσο ο Τούρκος πρόεδρος, όσο και οι στρατιωτικοί γνωρίζουν πως η ψαλίδα στο ισοζύγιο κυρίως των αεροπορικών δυνάμεων έχει ανοίξει σε τέτοιο σημείο, που δεν μπορεί πλέον να κλείσει…
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail