Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα αυξάνει τη ζήτηση για σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές μέσω Ρωσίας - CNBC

pixabay / ds_30
Freepen.gr - Οι επιθέσεις των ανταρτών Χούθι σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα έχουν προκαλέσει το αυξανόμενο ενδιαφέρον για εναλλακτικές διαδρομές, όπως η σιδηροδρομική διαδρομή Κίνας-Ευρώπης που διέρχεται από τη ρωσική Άπω Ανατολή, ανέφερε το CNBC αυτή την εβδομάδα.

Οι εταιρείες που οργανώνουν την αποστολή εμπορευμάτων έχουν καταγράψει κατακόρυφη αύξηση των ερωτήσεων και των κρατήσεων για τη διαδρομή, σύμφωνα με το άρθρο. Η διαμετακόμιση μέσω σιδηροδρόμου είναι ελκυστική για τους αποστολείς επειδή είναι φθηνότερη από τις αεροπορικές μεταφορές και ταχύτερη από τη χρήση θαλάσσιων μεταφορών.

Η RailGate Europe, η οποία μεταφέρει εμπορεύματα, όπως έπιπλα, παιχνίδια, ρούχα και ανταλλακτικά αυτοκινήτων από την Κίνα μέσω της Ρωσίας σε ευρωπαϊκές χώρες, δήλωσε στο CNBC πως ο χρόνος διαμετακόμισης είναι "σημαντικά καλύτερος" από ό,τι μέσω ωκεανού. Το ταξίδι διαρκεί από 14 έως 25 ημέρες ανάλογα με την προέλευση και τον προορισμό, σύμφωνα με την επικεφαλής της εταιρείας για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, Julija Sciglaite.

Ωστόσο, ορισμένες επιχειρήσεις έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με την αποστολή εμπορευμάτων μέσω σιδηροδρόμου μέσω της Ρωσίας. "Από τότε που ξεκίνησε [ο] πόλεμος στην Ουκρανία, πολλές εταιρείες φοβόντουσαν να παραδώσουν τα φορτία τους μέσω Ρωσίας, καθώς το τρένο περνάει [από] μέρος του ρωσικού εδάφους", δήλωσε η Sciglaite στο CNBC.

"Από τότε που ξεκίνησε [ο] πόλεμος, [ο] αριθμός των κρατήσεων μειώθηκε σημαντικά μέσω της Ρωσίας, αλλά εντός [του] τελευταίου έτους, η διαδρομή αυτή ανακάμπτει λόγω του καλού χρόνου διέλευσης και των τιμών", είπε, προσθέτοντας ότι η ζήτηση για σιδηροδρομική διαμετακόμιση έχει αυξηθεί από τότε που οι Χούτι άρχισαν να επιτίθενται σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα.

Οι κρατήσεις για τη σιδηροδρομική διαδρομή Κίνα-Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 37% τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες, σύμφωνα με τον Igor Tambaca, διευθύνοντα σύμβουλο της ολλανδικής εταιρείας logistics Rail Bridge Cargo. "Η ζήτηση για τις σιδηροδρομικές μεταφορές εξερράγη", δήλωσε στο πρακτορείο, προσθέτοντας πως αυτό οφείλεται στην αναστάτωση στην Ερυθρά Θάλασσα και στη Σεληνιακή Πρωτοχρονιά.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ΕΕ επιτρέπει τη σιδηροδρομική διακίνηση κυρωμένων προϊόντων μέσω της Ρωσίας, ενώ η οδική μεταφορά κυρωμένων προϊόντων απαγορεύεται. Τα στρατιωτικά αγαθά δεν μπορούν να μεταφερθούν καθόλου μέσω της Ρωσίας, έγραψε το CNBC.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail