Η άγνωστη ιστορία της σπάνιας Mercedes που σάπιζε στα υπόγεια του Δήμου Πειραιά – Τι απέγινε;

Ήταν η τελευταία από τις περίφημες Mercedes 300 SL, που ταξινομήθηκε στην Ελλάδα. Και αφότου εγκαταλείφθηκε, πωλήθηκε μετά από 40 ολόκληρα χρόνια σε δημοπρασία. Αυτή είναι η ιστορία της...

Από: carandmotor.gr

Για τους κατοίκους του Πειραιά, το όνομα του Κρίτωνα Δηλαβέρη δεν είναι άγνωστο. Πέρα από τα δημόσια αξιώματα τα οποία είχε υπηρετήσει ο επιφανής επιχειρηματίας με καταγωγή από τα Κύθηρα, είχε δημιουργήσει -μεταξύ άλλων- μια βιομηχανία πλινθο-κεραμοποιίας, εκεί όπου σήμερα βρίσκεται ένα πάρκο έκτασης 10 στρεμμάτων.

Μετά το θάνατό του, ολόκληρη η περιουσία του Κρίτωνα Δηλαβέρη πέρασε στον Δήμο Πειραιά, ωστόσο, όπως σε όλες τις περιπτώσεις έτσι και σε αυτήν η πλήρης αξιοποίησή της επετεύχθη σχεδόν τέσσερις δεκαετίες μετά.



Δεν αναφερόμαστε μόνον στην ακίνητη περιουσία η οποία περιήλθε στα χέρια της δημοτικής αρχής του Πειραιά αλλά και της κινητής, καθώς ο Κρίτων Δηλαβέρης ήταν ο ιδιοκτήτης της τελευταίας Mercedes 300 SL που ταξινομήθηκε στην Ελλάδα τη δεκαετία του 1960.

Η μπλε Mercedes 300 SL Roadster είχε την τύχη και την ατυχία να παραμείνει μετά τον θάνατο του επιφανή επιχειρηματία σε ακινησία. Μάλιστα από το 1974 και έπειτα, οι πινακίδες κυκλοφορίας είχαν κατατεθεί στην εφορία, με το γερμανικό τετράτροχο να παραμένει ακινητοποιημένο σε κάποιο parking του Δήμου Πειραιά.

Χρειάστηκε, λοιπόν, να φτάσουμε έως το 2011 ώστε να ληφθούν όλες οι απαραίτητες αποφάσεις και να ξεκινήσει η διαδικασία δημοπράτησης του αυτοκινήτου. Με τιμή εκκίνησης τα 240.000 ευρώ, η Mercedes 300 SL με τα μόλις 97.172 χιλιόμετρα στο οδόμετρό της δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη.

Για την ιστορία και μόνο αξίζει να αναφέρουμε ότι στο Δήμο Πειραιά κατατέθηκαν οκτώ εγγυητικές επιστολές και ισάριθμες προσφορές, με τη μεγαλύτερη να φτάνει τα 405.000 ευρώ.

Μπορεί, λοιπόν, η αξία της Mercedes 300 SL του Κρίτωνα Δηλαβέρη να ξεπέρασε τις προσδοκίες, ωστόσο, το σπάνιο roadster δεν έμεινε σε ελληνικά χέρια καθώς νικητής από τη διαδικασία της δημοπρασίας βγήκε ο Γερμανός Ράιαν Χίλντεμπραντ, ο οποίος απέκτησε το ιστορικό αυτοκίνητο.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail