Αντίστροφη μέτρηση για να επιστρέψει το Admiral Kuznetsov - Οι σημαντικές αλλαγές στο αεροπλανοφόρο

Freepen.gr - Μετά από πολλαπλές καθυστερήσεις και ατυχήματα, το ρωσικό Πολεμικό Ναυτικό αναμένει να επιστρέψει το μοναδικό αεροπλανοφόρο Admiral Kuznetsov στην πρώτη γραμμή το 2024, αφού ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου που έγινε τον Φεβρουάριο, καθώς το πλοίο τελικά αναχώρησε από τη δεξαμενή μετά από πέντε χρόνια σε μια μακρά γενική επισκευή. 

Εικάζεται, αναφέρει το militarywatchmagazine.com, πως μια σειρά βελτιώσεων έλαβε χώρα στο πλοίο, συμπεριλαμβανομένου του εκσυγχρονισμού των συστημάτων πρόωσης, των αισθητήρων, των συστημάτων προστασίας, των ηλεκτρονικών ειδών και τουλάχιστον ενός μέρους της αεροπορικής πτέρυγας και πιθανώς ακόμη και αντικατάστασης των πυραύλων κρουζ P-700 με πιο σύγχρονους υπερηχητικούς πυραύλους Zicron.

Ίσως η πιο αξιοσημείωτη επιβεβαιωμένη βελτίωση στο Admiral Kuznetsov, ωστόσο, ήταν μια σημαντική αύξηση στα επίπεδα αυτοματισμού, η οποία θα διευκολύνει τη συρρίκνωση του αριθμού των πληρωμάτων από 1900 σε μόλις 1500 άτομα. Αυτό σχεδόν σίγουρα θα μειώσει σημαντικά το λειτουργικό κόστος του πλοίου, ενώ θα διατηρηθούν 400 επαγγελματίες στρατιωτικοί, αφού οι στρατεύσιμοι σπάνια υπηρετούν στο Πολεμικό Ναυτικό, για άλλες αποστολές. Η επίτευξη μεγαλύτερων επιπέδων αυτοματισμού και σημαντικές μειώσεις του αριθμού του πληρώματος ήταν μια σημαντική τάση σε όλα τα σύγχρονα ναυτικά. Αξιοσημείωτο παράδειγμα αποτελεί η μείωση του πληρώματος των υπερμεταφορέων της κατηγορίας Gerald Ford του Αμερικανικού Ναυτικού κατά περίπου 10% σε σύγκριση με πλοία από την προηγούμενη κατηγορία Nimitz από περίπου 5050 σε περίπου 4350.

Το Kuznetsov καθελκύστηκε έξι χρόνια πριν από τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης και κατάφερε μετά από σημαντικές καθυστερήσεις να τεθεί σε υπηρεσία τη δεκαετία του 1990, αν και το ρεκόρ του σε πολλαπλά ατυχήματα, ακολουθούμενο από απώλεια δύο μαχητικών λόγω ατυχημάτων προσνήωσης κατά τη διάρκεια της μοναδικής πολεμικής του επιχείρησης στη Συρία το 2016 έχουν κάνει πολλά για να αμαυρώσουν τη φήμη του. Ωστόσο, οι υψηλές δυνατότητες της κλάσης του πλοίου έχουν αποδειχθεί με την κατασκευή δύο περαιτέρω πλοίων που βασίζονται στον ίδιο σχεδιασμό στην Κίνα, του Liaoning και του Shandong. Αυτά άρχισαν να λειτουργούν το 2012 και το 2019 με πολύ νεότερους αισθητήρες, ηλεκτρονικά, ηλεκτρικούς σταθμούς και συμπληρώματα αεροσκαφών μεταξύ μιας πραγματικά ολοκληρωμένης σειράς άλλων βελτιώσεων και δεν έχουν δει παρόμοια ερωτήματα σχετικά με την αξιοπιστία τους. 

Η τελευταία γενική επισκευή του Kuznetsov εικάζεται ότι έλαβε υποστήριξη από την Κίνα.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail