ColiN00B / pixabay |
Συγκεκριμένα, η εν λόγω καταγγελία αφορούσε οφειλή ευάλωτου καταναλωτή:
- ο οποίος λαμβάνει αναπηρική σύνταξη
- στεγάζει στην οικεία του την θυγατέρα του μαζί με τα ανήλικα τέκνα της (μονογονεϊκή οικογένεια)
- η θυγατέρα του βρίσκεται σε αναστολή εργασίας
- το ένα τέκνο φοιτά στην 3η Λυκείου και επίκειται η συμμετοχή του στις Πανελλήνιες εξετάσεις ενώ το άλλο έχει πιστοποίηση αναπηρίας με ιδιαίτερες ιατρικές ανάγκες.
Παρά την προσπάθεια και την διάθεση του καταναλωτή να ρυθμίσει την οφειλή του, καμία λύση δεν κατέστη εφικτή παρά μόνο μετά από παρέμβαση της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας.
Η Ε.Ε.Κ.Ε. καλεί για ακόμα μία φορά, όλες τις εταιρείες παροχής ενέργειας να επιδείξουν έμπρακτα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, ειδικά το παρόν χρονικό διάστημα κατά το οποίο οι συνέπειες της πανδημίας έχουν πλήξει δραματικά τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Οποιαδήποτε ενέργεια διακοπής ηλεκτροδότησης λόγω οφειλής, θα οδηγήσει τους ευάλωτους καταναλωτές σε άμεσο κίνδυνο διαβίωσης.