Μικρά δωρεάν μαθήματα ιστορίας για τους απόφοιτους του Χάρβαρντ

Διαβάζοντας την ιστορία μπορείς πολύ εύκολα να διακρίνεις ότι οι προπολεμικές επιχειρήσεις περιέχουν συγκεκριμένα στοιχεία ανεξάρτητα από το ποιος ήταν ο σκοπός και ο στόχος. 

Του Ζαχαρία Μυτιληνιού

Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνουν: 

α)Το δόγμα του σοκ. Γρήγορα, ισχυρά και αλλεπάλληλα χτυπήματα που δεν δίνουν στον εχθρό την δυνατότητα να αντιδράσει και να οργανωθεί, παρά μόνον να κοιτάει αποσβολωμένος. 

β)Το δέος. Το δέος το προκαλείς αλλά και το καλλιεργείς. Το προκαλείς μέσα από το σοκ και το καλλιεργείς μέσα από την προπαγάνδα. Εδώ τη σκυτάλη παίρνουν τα μέσα μαζικής τύφλωσης που κατευθύνουν την ενημέρωση ανάλογα με τους σκοπούς και τον χρηματοδότη που κάθε φορά εξυπηρετούν. 

γ)Η παραπλάνηση και η παραπληροφόρηση. Η παραπλάνηση και η παραπληροφόρηση είναι το πιο εύκολο πράγμα. Χρησιμοποιείς μόνον τα στοιχεία που σε βολεύουν, προάγεις και προβάλεις μόνον αυτό που ικανοποιεί τις δικές σου συνθήκες. Και εδώ από τον Β΄ Π.Π. και εντεύθεν έρχονται τα ΜΜΕ να παίξουν τον δικό τους βρώμικο πόλεμο. Στην παραπλάνηση χρησιμοποιείς κάθε δυνατό όπλο, όπως δυνητικούς εχθρούς, εμπορικά συμφέροντα, την οικονομία κλπ. 

δ)Η άρνηση. Αρνείσαι όχι μόνον να προβληθεί η αντίθετη άποψη αλλά ακόμα και να εκστομισθεί. Βάζεις ατιμωτικές ταμπέλες σε όσους σου αντιπαρατίθενται ακόμα και αν το κάνουν με τα πιο βάσιμα επιστημονικά στοιχεία, τους διώκεις, ακόμα και τους εξαφανίζεις από προσώπου γης, αρκεί να μην ακουστούν. 

Στο τέλος καταλήγεις να πιστεύεις ότι είσαι ο ένας και μοναδικός, ο σωτήρας του κόσμου, ο ΘΕΟΣ... 

Και μετά κλείνεις θέση στο ψυχιατρείο ή στο νεκροταφείο.

Νεότερη Παλαιότερη
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail