Νηστεία και ουρικό οξύ: Τι πρέπει να προσέχετε


Η περίοδος της νηστείας αποτελεί μια καλή ευκαιρία για φυσική αποτοξίνωση του οργανισμού.

Από: onmed.gr

Η απουσία ζωικών τοξινών και η αύξηση των φυτικών ινών, ενεργοποιούν τους μηχανισμούς φυσικής αποτοξίνωσης.

Υπάρχουν ωστόσο ορισμένες τροφές που «επιτρέπονται» στη νηστεία, πλην όμως μπορούν να επιβαρύνουν, όταν καταναλωθούν σε μεγάλες ποσότητες, την υγεία. Ειδικά τα άτομα με ουρικό οξύ, πρέπει να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικά με αυτές τις τροφές.

Το ουρικό οξύ είναι μια ουσία που παράγεται από τον οργανισμό και αποβάλλεται μέσω των ούρων. Αποτελεί το βασικό προϊόν αποικοδόμησης των πουρινών, που είναι συστατικά του DNA του οργανισμού, αλλά περιέχονται και σε πολλά τρόφιμα. Η συσσώρευσή του στον οργανισμό, μια κατάσταση που ονομάζεται υπερουχιαιμία, μπορεί να προκαλέσει προβλήματα, όπως βλάβες και πόνο στις αρθρώσεις, ουρική αρθρίτιδα (τη λεγόμενη ποδάγρα) ή και νεφρικές βλάβες.

Όσοι κάνετε νηστεία πρέπει να αποφεύγετε τα πολλά θαλασσινά αλλά και όσες τροφές περιέχουν υψηλά ποσοστά πουρινών που μπορεί να επιτείνουν το πρόβλημα.

Τέτοιες είναι τα σπαράγγια, το σπανάκι, τα φασόλια, οι φακές, ο αρακάς, τα μανιτάρια, καθώς επίσης και το αλκοόλ.
Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.