Ro Vision: Το πρώτο υβριδικό αλιευτικό σκάφος με πολυτέλεια θαλαμηγού


Photo: Larsnes Mek. Workshop
Το πρώτο υβριδικό αλιευτικό σκάφος στον κόσμο, το Ro Vision, τέθηκε σε λειτουργία για τη νορβηική εταιρεία αλιείας σολομού SalMar αφού παραδόθηκε στην πλοιοκτήτρια Rostein.

Μία από τις τέσσερις γεννήτριες ντίζελ 1300 kW που κανονικά θα ήταν πάνω σε ένα σκάφος του τύπου αυτού έχει αντικατασταθεί από μια μπαταρία 600 kW.

«Το αλιευτικό διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα που ωθεί το σκάφος, η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται από τρεις γεννήτριες ντίζελ και μια μεγάλη μπαταρία», εξήγησε ο αντιπρόεδρος της Rostein, Glen Bradley, στη νορβηγική ιστοσελίδα της Fish Farming Expert. και την Terese Soltbeit.

Το Ro Vision σχεδιάστηκε από τη Rostein μαζί με τη Ship Competence στο Måløy και είναι το έκτο σκάφος που βασίζεται σε μια κοινή σχεδιαστική λύση που αναπτύχθηκε για τη Rostein. Το πλοίο είναι μια μεγαλύτερη έκδοση των θυγατρικών πλοίων Ro Fortune (2018), Ro West (2017), Ro North (2016), Ro Server (2016) και Ro Arctic (2014).

Η χωρητικότητα του σκάφους είναι 400 κυβικά μέτρα περισσότερο από ό, τι τα αδελφά πλοία και αγγίζει τις 3.900m³.

Ο Bradley είπε ότι το πλοίο θα έχει πλήρωμα περίπου 14-16 ατόμων, ανάλογα με τις εποχιακές διακυμάνσεις.

Ωστόσο όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σύγχρονο και πολυτελές αλιευτικό.



The bridge of the Ro Vision. Photo: Larsnes Mek. Workshop.




Photo: Rovde Furniture and Design.



Photo: Rovde Furniture and Design.



Photo: Rovde Furniture and Design.



Photo: Rovde Furniture and Design.



Photo: Rovde Furniture and Design.
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail