Ναι στην ηλεκτροκίνηση αλλά μήπως ζούμε σ' άλλη χώρα…

Σε μια χώρα που καλπάζει η ανεργία, μπαίνει σε ύφεση με εκ περιτροπής εργασία και αναστολές… ποιο είναι το μήνυμα του σχεδίου της κυβέρνησης για την ηλεκτροκίνηση; Σε ποιους απευθύνεται; 


Μήπως ζούμε σ’ άλλη χώρα… Ναι, συμφωνώ να ανανεωθεί ο γερασμένος στόλος των αυτοκίνητων στην Ελλάδα, ναι χρειάζονται κίνητρα για όποιον αποσύρει παλιό και ρυπογόνο.

Γιατί μόνο για ηλεκτρικό και όχι για τα υβριδικά με βενζίνη ή πετρέλαιο με τις τελευταίες αυστηρές προδιαγραφές. Αλλά συγγνώμη, στην κυβέρνηση γνωρίζουν τις τιμές στα ηλεκτρικά που για μικρά αυτοκίνητα το κόστος ξεπερνάει τα 20-25.000 ευρώ! Σε μια χώρα που καλπάζει η ανεργία, μπαίνει σε ύφεση με εκ περιτροπής εργασία και αναστολές… ποιο είναι το μήνυμα; Σε ποιους απευθύνεται; Στους έχοντες; Αυτοί δεν χρειάζονται κίνητρα με τους μη έχοντες τι γίνεται;

Στην Ελλάδα κυκλοφορούν 5.126.024 επιβατικά αυτοκίνητα, έχουν υπολογίσει την κατανάλωση ρεύματος αν ένα μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων καθημερινά μπουν στην πρίζα; Ακόμα δεν έχει λυθεί το πρόβλημα με την διάρκεια των μπαταριών και τη φόρτισή τους. Μιλάμε για αυτοκίνητα για τις πόλεις δηλαδή για δεύτερο αυτοκίνητο με πολύ υψηλό κόστος αγοράς. Γιατί δεν φαντάζομαι να ξεμείνεις στη μέση μιας εθνικής οδού και να περιμένεις να βρεις φορτιστή πολύ περισσότερο σε χωριό ή νησί. Καταλαβαίνω ότι για τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η γερμανική είναι το μεγάλο στοίχημα για να ανεβάσουν πωλήσεις αλλά εμάς τι πρεμούρα μας έπιασε…

Λύσαμε όλα τα άλλα προβλήματα στο περιβάλλον, όταν ακόμα δεν έχουμε 100% δίκτυο φυσικού αερίου στην Ελλάδα. Όταν δεν επιδοτούν ακόμα περισσότερο τις ανανεώσιμες πήγες ενέργειας για οικιακή χρήση. Όταν δεν επιδοτούν τις επισκευές σε σπίτια ώστε να γίνουν περισσότερο φιλικά στο περιβάλλον. Όταν είμαστε η ντροπή της Ευρώπης με τις χωματερές. Όταν η ανακύκλωση είναι ανέκδοτο. Όταν τα σκουπίδια είναι για άλλες χώρες επένδυση και για την Ελλάδα μεγάλο κόστος σε χρήμα και μόλυνση του περιβάλλοντος. Όταν δεν έχουμε αξιοποιήσει αέρα και ήλιο. Επιδοτούμε τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία;

Ναι στην ηλεκτροκίνηση, αλλά πώς και για ποιους;

Αφού οι περισσότεροι δεν μπορούν να αλλάξουν το σαραβαλάκι τους με ένα καινούριο συμβατικό θα πάρουν… ηλεκτρικό;
Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.