Χάκερς έκλεψαν προσωπικά δεδομένα 9 εκατομμυρίων πελατών της EasyJet με «εξαιρετικά εξελιγμένη» κυβερνοεπίθεση

Reuters / Phil Noble
Freepen.gr - Χάκερς απέκτησαν πρόσβαση σε email και ιστορικό ταξιδιού για περίπου εννέα εκατομμύρια πελάτες της βρετανικής αεροπορικής εταιρείας EasyJet, αποκτώντας τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας περισσότερων από 2.000 εξ αυτών, ανέφερε η εταιρεία.

"Δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν κακή χρήση προσωπικών πληροφοριών οποιασδήποτε φύσης", ανέφερε η αεροπορική εταιρεία σύμφωνα με ΜΜΕ.

Επικοινωνούμε με περίπου εννέα εκατομμύρια πελάτες στων οποίων τα στοιχεία ταξιδιού υπήρξε πρόσβαση για να τους συμβουλέψουμε προστατευτικά βήματα ώστε να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο δυνητικού ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing).

Η EasyJet ανακοίνωσε ότι είχε επικοινωνήσει με ειδικούς για να ερευνήσει την παραβίαση. Η αεροπορική εταιρεία ενημέρωσε επίσης το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών και το Εθνικό Κέντρο Ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

Η EasyJet ζήτησε συγγνώμη για το περιστατικό και είπε ότι αυτή τη στιγμή επικοινωνεί απευθείας με όλους τους "σχετικούς πελάτες" και θα ειδοποιήσει όλους όσους επηρεάστηκαν από το hack το αργότερο έως τις 26 Μαΐου.

"Έχει καταστεί σαφές ότι, λόγω του Covid-19, υπάρχει αυξημένη ανησυχία σχετικά με τη χρήση προσωπικών δεδομένων για διαδικτυακές απάτες", σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας Johan Lundgren.
Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.