Εργαζόμενος σούπερ μάρκετ: Δε θα σε σώσει ένα καρότσι με μακαρόνια και χαρτί υγείας

Bettypalm / pixabay
Την απόγνωση που βιώνουν εργαζόμενοι στα σούπερ μάρκετ περιγράφει υπάλληλος με ανάρτησή του στο Facebook.

Ο συγκεκριμένος εργαζόμενος αφηγείται τον καταναλωτικό παροξυσμό που αρχίζει και επικρατεί λόγω της πανδημίας, τονίζοντας ότι «μας χτυπάνε τις πόρτες από τις 7.30 το πρωί για να μπούνε μέσα».

Υποστηρίζει δε ότι το 80% των καταναλωτών που σπεύδουν στα σούπερ μάρκετ μετά την ανακοίνωση των έκτακτων μέτρων από την κυβέρνηση ανήκουν στην ευπαθή ομάδα των ηλικιωμένων.

Συνιστά υπομονή, σεβασμό στους εργαζόμενους και αποφυγή της καταναλωτικής υστερίας, αφού «το να γεμίσεις ένα καρότσι με μακαρόνια και να μην αφήσεις για τον συνάνθρωπο σου ούτε ένα σακουλάκι φιδέ, δεν θα σε σώσει…».

Διαβάστε την ανάρτησή του στο Facebook:

Εργαζόμενος σε σούπερ μάρκετ εδώ… τις τελευταίες 3 εβδομάδες ζούμε ένα καθημερινό black friday με αμέτρητους πελάτες σαν «ζόμπι» να μας χτυπάνε τις πόρτες από τις 7.30 (!!) το πρωί για να μπούνε μέσα.

Η κυβέρνηση ανακοίνωσε έκτακτα μέτρα ειδικά για τις ευάλωτες ομάδες ηλικιωμένων και όμως το 80% των πελατών είναι τέτοιων ηλικιών…

Αρκετοί από αυτούς μας συμπεριφέρονται σαν σκλάβους, να εξυπηρετούμε λες και είμαστε στα Ζara και να τρέχουμε μεταξύ ταμείου και αποθήκης για να τσεκάρουμε αν μας έχουν ξεμείνει χαρτιά τουαλέτας και αντισηπτικά…

Οι ίδιοι που μας ζητάνε μάσκες, οινοπνεύματα και τζελ χεριών είναι οι ίδιοι που βήχουν μες τα μούτρα μας, μας ακουμπάμε ενώ τρέχουμε κυριολεκτικά να γεμίσουμε ράφια και μας έχουν κάνει τσιφλίκι τους.

Φτύνουν το δάχτυλο που θα μας μετρήσουν τα χαρτονομίσματα ή θα φτύσουν να ανοίξουν τη σακούλα…

Παιδιά ηρεμήστε είναι μια δύσκολη κατάσταση και πρέπει να την αντιμετωπίσουμε με σοβαρότητα και ανθρωπιά.

Το να γεμίσεις ένα καρότσι με μακαρόνια και να μην αφήσεις για τον συνάνθρωπο σου ούτε ένα σακουλάκι φιδέ, δεν θα σε σώσει…

Το να αδειάσεις το χαρτί υγείας λες και θα μείνεις στο σπίτι για 3 μήνες δεν θα σε κάνει προνοητικό.

Το να συμπεριφέρεσαι σαν Ορκ και να φωνάζεις σε ένα απλό υπάλληλο επειδή δεν έχει μάσκες και το ζαμπόν χωρίς γλουτένη που θες, δεν θα σε κάνει καλό χριστιανό, όπως διατυμπανίζεις..

Η ουρά στα ταμεία δεν είναι βίτσιο μας…

Είμαστε 15-20 άνθρωποι και τρέχουμε από τις 5 το πρωί να σου γεμίσουμε τα ράφια και δεν μπορούμε όλοι να είμαστε πάντα παρόντες ή μπορεί να μην έχουμε τόσα ταμεία που να υποστηρίξουν τέτοιο κύμα.

Σταμάτα να ζητάς υπεύθυνο με το παραμικρό και κυρίως σταματά να ζητάς απολύσεις και παραδειγματικές τιμωρίες από κάποιον που νομίζεις ότι δεν σε εξυπηρέτησε σωστά.

Σαφώς και θα υπάρχει κάποιος που θα σου μιλήσει πιο κοφτά ή λίγο πιο αδιάφορα, αλλά σκέψου ότι είναι εκεί και τρέχει να εξυπηρετήσει το σύνολο και όχι εσένα που θες να σε πάρουν από το χεράκι να σε ξεναγήσουν στα 600 τ.μ. για να σου βρίσκουν τα πράγματα της λίστας σου.

Επίσης, πολλοί βάζουν σε κίνδυνο τον εαυτό τους και τις οικογένειές τους για να είναι εκεί…

Σεβάσου αυτόν που βλέπεις να στάζει ιδρώτα να ανεβάσει μια παλέτα μακαρόνια ενώ πέρανε όλοι από πάνω του κυριολεκτικά και μην στραβώνεις αν σου δείξει που θα βρεις αυτό που ψάχνεις και δεν στο φέρει στο χεράκι σου.

Σε περιόδους οικονομικής κρίσης εν μέσω πανδημίας είμαστε υποχρεωμένοι να σεβόμαστε και εμείς τον πελάτη αλλά και ο πελάτης τους υπαλλήλους όλων των καταστημάτων. Μικρών και μεγάλων.

Το «είναι η δουλειά σου να κάθεσαι να εξυπηρετείς και πληρώνεσαι για να τρέχεις» θα ήθελα να βάλετε στην θέση μας τα παιδιά – εγγόνια – ανίψια – φίλους σας όπως και εμείς σας προσέχουμε και βάζουμε στην άκρη την υγεία μας για να είμαστε εκεί από τα χαράματα για 10-12 ώρες σερί μακριά από οικογένεια – προσωπική ζωή και κουβαλάμε πόνους, κακή ψυχολογία και πίεση γιατί «πληρωνόμαστε από αυτό».

Θα τελειώσει όλο αυτό… Υπομονή σε όλους μας/σας.
Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.