Πόνος στον αυχένα: 6 λύσεις που θα σας ανακουφίσουν

Πολλοί άνθρωποι εμφανίζουν περιστασιακά πόνους στο αυχένα (αυχεναλγία) ή δυσκαμψία, που σε πολλές περιπτώσεις οφείλεται σε κακή στάση του σώματος.

Αυχεναλγία είναι ο πόνος που εντοπίζεται στον αυχένα και μπορεί να αντανακλάται προς την κεφαλή ή προς τον ένα ή τον άλλο ώμο ή και κατά μήκος του ενός ή του άλλου άνω άκρου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι περίπου 70% των ατόμων του γενικού πληθυσμού παρουσιάζουν τουλάχιστον ένα επεισόδιο αυχεναλγίας κατά τη διάρκεια της ζωής τους.

Δείτε 6 απλές λύσεις που θα σας ανακουφίσουν από τον πόνο στον αυχένα:

- Υπάρχουν αρκετές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε για να ανακουφιστείτε από τον πόνο στον αυχένα. Το μυστικό είναι να βελτιωθεί η κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή και να μειωθεί η φλεγμονή που ευθύνεται για τον πόνο που σας ταλαιπωρεί. Μιλήστε με τον φυσικοθεραπευτή σας και πείτε «αντίο» στον πόνο!

- Εφαρμόστε ζεστή ή κρύα κομπρέσα στο σημείο του πόνου. Η ζεστή κομπρέσα βοηθά στο να χαλαρώσουν οι μύες του αυχένα και να κυκλοφορήσει το αίμα, ενώ η κρύα θα βοηθήσει αποτελεσματικά στη μείωση της φλεγμονής.

- Κάντε ένα ζεστό μπάνιο με άλατα Epsom. H ζεστή θερμοκρασία του νερού συμβάλλει στην χαλάρωση των μυών, ενώ το μαγνήσιο που απελευθερώνεται από τα άλατα μειώνει τη φλεγμονή και ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή.

- Ξεκινήστε περπάτημα: Η συχνή άσκηση και συγκεκριμένα το περπάτημα ενισχύει τη μυοσκελετική υγεία και βοηθά στο να αναρρώσετε γρήγορα από τον πόνο.

- Μια βασική αιτία του πόνου στον αυχένα είναι και η κακή στάση του σώματος στο γραφείο και οι πολλές ώρες μπροστά από τον υπολογιστή.

- Για να ξυπνάτε χωρίς πόνο ή δυσφορία στον αυχένα η στάση του ύπνου σας πρέπει να είναι συγκεκριμένη. Είναι καλύτερο λοιπόν να κοιμάστε στο πλάι σε εμβρυική στάση, ή ανάσκελα και όχι μπρούμυτα.

Πηγή: Reader’s Digest - Από: onmed.gr
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.