Το ξεπούλημα της Μακεδονίας είναι έγκλημα, δεν το ξεχνάμε και όχι, το 31.5% δεν το ξεπλένει

Όποιος με ρωτούσε από τον Ιανουάριο του 2018 μέχρι τον Μάϊο του 2019 για ποιο λόγο προχώρησε ο ΣΥΡΙΖΑ σε συμφωνία με τους Σκοπιανούς, ξέρει ότι η απάντηση είχε περισσότερους από έναν λόγους. Σταθερά πρώτος ή δεύτερος ήταν η μικροπολιτική. Έλεγα δηλαδή το εξής απλό


«πόσοι δηλώνουν ότι συμφωνούν με μία λύση που παραδίδει το όνομα Μακεδονία; Γύρω στο 30%. Μάλιστα. Πόσοι δηλώνουν πρόθεση ψήφου στον ΣΥΡΙΖΑ; Γύρω στο 20% (χωρίς αναγωγές). Ποιος αριθμός είναι μεγαλύτερος; Το 30%, άρα ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ότι έχει να κερδίσει από αυτό το θέμα. Για κάθε έναν που ίσως χάσει, θα υπάρχουν δύο που θα κερδίσει. Οι υπόλοιποι ήταν χαμένοι ούτως ή άλλως».

Βέβαια, η μικροπολιτική είχε και δεύτερη διάσταση, την διάσταση ότι μία προσπάθεια λύσης θα μπορούσε να διασπάσει τη ΝΔ. Και αυτό ήταν σωστό. Όμως η ΝΔ έπαιξε σχετικά καλή «άμυνα».

Σε πείσμα όσων μιλούσαν για διεθνείς πιέσεις, γραμμάτια σε ξένους κλπ.

Ο άλλος κύριος λόγος ήταν η ιδεολογία, οι αγκυλώσεις.

Υπάρχουν άνθρωποι που ψήφισαν χθες ΣΥΡΙΖΑ και βγάζουν σπυράκια με το Σκοπιανό. Σχεδόν όλοι όμως έχουν απλώς άλλες προτεραιότητες. Η ψήφος τους καθορίζεται από άλλα πράγματα (πχ να μη βγει ο αντίπαλος, οικονομία, κανένα ρουσφέτι κλπ). Αυτό είναι μία πραγματικότητα. Υπάρχουν ανάμεσα στους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ και άνθρωποι που έκαναν το αντίστροφο: επιβράβευσαν τον ΣΥΡΙΖΑ για την «τόλμη» να «λύσει» ένα θέμα, να συμπεριφερθεί ο Τσίπρας ως «ηγέτης», όπως ακριβώς είπε 3 ημέρες πριν τις εκλογές ο αγαπητός του Γερμανός φίλος, ο Σόϊμπλε.

Το ξεπούλημα της Μακεδονίας είναι έγκλημα, δεν το ξεχνάμε και όχι, το 31.5% δεν το ξεπλένει.
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.