Καρκίνος παχέος εντέρου: 7 απλά αλλά αποτελεσματικά μέτρα πρόληψης

Ο καρκίνος του παχέος εντέρου βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα των μορφών καρκίνου που πλήττουν συχνότερα τόσο τους άντρες όσο και τις γυναίκες, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Βασικό παράγοντα για την εμφάνισή του αποτελεί η γήρανση, ωστόσο υπάρχουν αρκετοί ακόμη παράγοντες κινδύνου που βρίσκονται υπό τον έλεγχό μας.

Δείτε ποια βήματα μπορείτε να ακολουθήσετε σήμερα κιόλας για να μειώσετε τον κίνδυνο εκδήλωσης καρκίνου στο παχύ έντερο.

1. Μην καπνίζετε: Οι καπνιστές διατρέχουν 18% μεγαλύτερο κίνδυνο να διαγνωστούν με καρκίνο του παχέος εντέρου σε σύγκριση με τους μη καπνιστές.

2. Μην καταναλώνετε πολύ κόκκινο κρέας: Το φρέσκο και επεξεργασμένο κόκκινο κρέας συνδέεται με μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου στο παχύ έντερο.

3. Γυμναστείτε: Η καθημερινή σωματική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου κατά 25%.

4. Πάρτε μια ασπιρίνη: Τα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη, όπως η ασπιρίνη, συνδέονται με μικρότερο κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου.

5. Μην καταναλώνετε πολύ αλκοόλ: Τα άτομα που πίνουν 2-3 αλκοολούχα ποτά την ημέρα έχουν 21% περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν καρκίνο στο παχύ έντερο σε σύγκριση με άτομα που δεν πίνουν αλκοόλ ή καταναλώνουν μικρότερες ποσότητες αλκοόλ.

6. Νικήστε το λίπος στην κοιλιά: Το υπερβολικό βάρος, και ιδιαίτερα η συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς, συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου.

7. Κάντε προληπτικό έλεγχο: Η προληπτική εξέταση για τον καρκίνο του παχέος εντέρου συστήνεται σε άτομα 50 ετών και άνω.

Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...