Μια ακόμη ιστορία συνομωσίας: ΠΤΗΣΗ MH370 ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ

Του SON OFEON
Kάτι ύποπτο συμβαίνει με το χαμένο αεροπλάνο της Μαλαισίας. Παρά τις πολλές θεωρίες που κυκλοφόρησαν κάτι δεν εξηγείται επαρκώς. Υποτίθεται ότι μία διεθνής πτήση προς το Πεκίνο χάθηκε από τα ραντάρ και αναζητείται η τύχη της.

Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι ότι όπως φαίνεται μία ευρύτατη περιοχή στον Ινδικό ωκεανό δεν επιτηρείται επαρκώς από ραντάρ και δορυφόρους (!)

Το αεροσκάφος που χάθηκε δεν είχε χαρακτηριστικά stealth και ήταν σχετικά μεγάλο.

Το να χαθεί από τα ραντάρ μπορεί να εξηγηθεί μόνο αν έπεσε στην θάλασσα από κάποιο λόγο που περιλαμβάνει και την περίπτωση της έκρηξης ή αν πετούσε σε χαμηλό ύψος μετά από αεροπειρατεία.
Κάθε άλλη περίπτωση πρέπει να αποκλεισθεί από τα δεδομένα που υπάρχουν.

Το αεροπλάνο όμως φέρεται να εντοπίσθηκε από στρατιωτικά ραντάρ εκτός πορείας αρκετή ώρα μετά την απώλεια των οργάνων που έδειχναν ηλεκτρονικά το σήμα του.

Τα κινητά τηλέφωνα των επιβατών απαντούσαν στην κλήση, αλλά κανένας δεν τα σήκωνε. Και ανάμεσα στους επιβάτες περιλαμβάνονται δύο Ιρανοί που ταξίδευαν με κλεμμένα  ευρωπαικά διαβατήρια και δεν εντοπίστηκαν κατά τον έλεγχο που συνήθως ακολουθεί την έκδοση των εισιτηρίων (?).

Ο ένας από αυτούς σε φωτογραφία που δόθηκε στην δημοσιότητα εμφανίζεται να μεταφέρει μία τσάντα που χρησιμοποιείται συνήθως για την μεταφορά φορητού ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Με δεδομένες τις σημερινές δυνατότητες των φορητών υπολογιστών μπορεί κανείς να αποκλείσει την ύπαρξη σ' αυτόν προγράμματος αυτόματου πιλότου, συμβατού μ' αυτό που υπάρχει στο σύστημα ελέγχου του αεροσκάφους;

To Βοeing 777 είναι ένα από τα πρώτα εμπορικά  αεροσκάφη που πετάνε με σύστημα ελεγχου fly by wire, δηλαδή όλα τα συστήματα του ελέγχονται με ηλεκτρονικές εντολές.

Ο συγκεκριμένος τύπος ήταν ο πρώτος που σχεδιάστηκε αποκλειστικά  με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή με βάση το σχεδιαστικό πρόγραμμα τρισδιάστατης απεικόνισης CAD γνωστό  με το όνομα CATIA , που προμήθευσε η DASSAULT SYSTEMES και η ΙΒΜ. 

Για τον λόγο αυτό τα ηλεκτρολογικά του σχέδια δεν είναι απόρρητα και μπορούν να  μελετηθούν και να τροποποιηθούν εύκολα  από οποιονδήποτε τρίτο , που είναι  γνώστης χειρισμού του προγράμματος CATIA.

Το πρωτότυπο του αεροσκάφους κατασκευάστηκε την 9 Απριλίου 1994 και δοκιμάστηκε για τουλάχιστον 11 μήνες, ξεπερνώντας τα standard  ελέγχου της εποχής του. Ελάχιστα ατυχήματα προέκυψαν ως σήμερα από την χρήση του.

Οι τεχνολογίες που εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά κατά την εξέλιξη του μοντέλου περιλαμβάνουν πλήρως συμβατά ηλεκτρονικά όργανα ελέγχου και σύστημα απεικόνισης τους με οθόνες υγρών κρυστάλλων Honeywell LCD, καθώς και χρήση για πρώτη φορά δικτύου οπτικών ινών στα συστήματα ελέγχου του αεροπλάνου.

Παρά την σωρεία νεωτερισμών διατηρήθηκε παράλληλα το παραδοσιακό σύστημα διεύθυνσης με τα γνωστά πηδάλια των συμβατικών  αεροπλάνων και εφεδρικό σύστημα ελέγχου των χειριστηρίων με μηχανικά μέσα.

Το αεροσκάφος μπορεί να κυβερνηθεί και από σχετικά άπειρους πιλότους ή με επιλογή  παράκαμψης των ηλεκτρονικών χειριστηρίων σε περίπτωση βλάβης του ηλεκτρονικου συστήματος fly by wire.
Το ηλεκτρονικό σύστημα διεύθυνσης  έχει ενσωματωμένα  προγράμματα που διαχειρίζονται τις εντολές χειρισμού των πιλότων και αποτρέπουν τα λάθη χειρισμού τους, όπως ακριβώς συμβαίνει με  το μαχητικό αεροσκάφος τύπου F-16.

Μιλάμε για τον τέλειο τύπο αεροσκάφους για αεροπειρατεία. Είναι μεγάλο σε διαστάσεις, πολλά αεροπλάνα αυτού του τύπου βρίσκονται  σε χρήση (παραγωγή ως σήμερα 1178 τεμάχια) και η  ακτίνα δράσεως του είναι  7800 έως 14400 χιλιόμετρα ανάλογα με τον τύπο.

Με κατάλληλη ηλεκτρονική προσθήκη  μετατρέπεται εύκολα σε ένα τεράστιο τηλεχειριζόμενο στρατιωτικό drone.

Για να να το κυβερνήσουν οι αεροπειρατές πρέπει να βρίσκονται στο πιλοτήριο και αυτό συνήθως είναι κλειδωμένο για λόγους ασφαλείας.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικά άρθρα ο συγκυβερνήτης του αεροπλάνου είχε αδυναμία στις ωραίες γυναίκες και συχνά τις άφηνε να μπαίνουν στο πιλοτήριο. Μπορεί να έγινε και έτσι η αρχική πρόσβαση στο πιλοτήριο.

Σύμφωνα με άλλο άρθρο που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΤELEGRAPH υπάρχουν πληροφορίες ότι μαλαισιανοί τζιχαντιστές αγόρασαν από τον Saajid Badat στο Αφγανιστάν ένα παπούτσι βόμβα με σκοπό να ανατινάξουν την πόρτα ασφαλείας κάποιου αεροσκάφους.

Ο ένας  μάλιστα από τους δύο τζιχαντιστές ήταν πιλότος και το παπούτσι ήταν παρόμοιο μ' αυτό  που προσπάθησε να χρησιμοποιήσει το συλληφθέν μέλος της Al QAIDA Richard Reid, που δικάστηκε το 2012 για την προσπάθεια του να ανατινάξει υπερατλαντική πτήση με αφετηρία την Αγγλία και προορισμό τις Ηνωμένες Πολιτείες.

To σχέδιο φέρεται να κατέστρωσε ο αρχιτέκτονας του σχεδίου της επίθεσης στους δίδυμους πύργους της Νέας Υόρκης, ο διαβόητος σείχης Khalid Sheikh Mohammed.

Αυτά βέβαια έχουν γραφεί και σε άλλα άρθρα , που ενδεχομένως έχετε διαβάσει.
Το άρθρο αυτό ενδεχομένως να υποδεικνύει  τους λόγους  που κάνουν τις αρχές να υποπτεύονται έντονα αεροπειρατεία.

Στη δημοσιότητα δόθηκαν οι φωτογραφίες των δύο ύποπτων ιρανών με τα κλεμμένα διαβατήρια.
Ο ένας κουβαλάει την μαύρη τσάντα του υπολογιστή.Και οι δύο όμως φέρουν με photoshop  τα ίδια πόδια.

Αυτό συνέβηκε, γιατί απλά στην φωτογραφία του ενός φαίνονται καθαρά τα παπούτσια του και αυτό το στοιχείο έρευνας θεωρήθηκε πιθανώς απόρρητο και δεν έπρεπε να δοθεί στην δημοσιότητα.
Επιπλέον η ταχύτητα με την οποία δόθηκαν τα "πραγματικά" ονόματα των ιρανών εντυπωσιάζει.
Συμπέρασμα: 'Ηταν ήδη γνωστοί στις αρχές, αλλά προφανώς όχι της Μαλαισίας. Κυκλοφορούσαν με πλαστά διαβατήρια, αλλά στα διεθνή συστήματα ελέγχου δεν χαρακτηρίζονταν ως επικίνδυνοι. Αυτό μόνο για πράκτορες  διεθνών υπηρεσιών μπορεί να συμβεί. Ως τεχνικός όρος ονομάζεται κλοπή ταυτότητας και εξασφαλίζει την ανωνυμία κινήσεων από χώρα σε χώρα.

Δεν αναφέρθηκε όμως πουθενά στον τύπο η πόλη που γεννήθηκαν, ούτε επίσημες φωτογραφίες από τα αληθινά ταξιδιωτικά τους έγγραφα. Μόνο η Ιρανική καταγωγή αναφέρθηκε.
Δεν υπήρξε καμία αντίδραση από το Ιράν, που θα είχε κάθε λόγο να δώσει  πλήρεις πληροφορίες για να αποφύγει εμπλοκή του στην "ενδεχόμενη" αεροπειρατεία.

Αυτό εξηγείται μόνο αν οι ιρανοί επιβάτες ήταν μέλη της οργάνωσης ιρανικής καταγωγής  Mojahedin-e-Khalq, που από το 1981 μετέφερε την δράση της στο  Ιράκ, είναι αντίθετη στο σημερινό καθεστώς του Ιράν  και έχει σχέση με ισραηλινούς πράκτορες και όχι μόνο. Για να μην σας κουράσω αναφέρω ότι η  έδρα της οργάνωσης αυτής  είναι το Παρίσι της Γαλλίας κια το στρατόπεδο Camp Liberty στο Ιράκ.
Το αεροπλάνο πιθανώς έπεσε θύμα αεροπειρατείας, αλλάχθηκαν εν πτήσει τα ηλεκτρονικά του ίχνη με παρέμβαση ειδικών στο σύστημα ελέγχου του και συνέχισε την πτήση με νέα ταυτότητα προς κάποιο αεροδρόμιο σε κάποια Ισλαμική δημοκρατία της πρώην Σοβιετικής ένωσης.

Αλλά το περίεργο είναι ότι δεν χρησιμοποιήθηκε αμέσως  κάπου σε τρομοκρατική αποστολή. Το πιο πιθανό είναι ότι θα υποστεί κάποια μετασκευή και αλλαγή χρώματος και θα χτυπήσει κάποια χώρα της Μέσης Ανατολής προσεχώς.

'Οταν αυτό συμβεί, ελπίζω να μην προσπαθήσουν τα ΜΜΕ να σας πείσουν ότι στην αποστολή αυτή δεν μετείχαν μυστικές υπηρεσίες και έγινε όπως πάντα μόνο  από "ισλαμιστές και άραβες" τρομοκράτες...


ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_777

ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΙΡΑΝΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥΣ http://en.wikipedia.org/wiki/People%27s_Mujahedin_of_Iran




ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΙΡΑΝΩΝ ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ. Ο ΔΕΞΙΟΣ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ PHOTOSHOP  ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ.
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΙΡΑΝΩΝ ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ. Ο ΔΕΞΙΟΣ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ PHOTOSHOP ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ.
ΤΑ ΠΟΔΙΑ PHOTOSHP. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΑΤΣΑΛΟ PHOTOSHOP ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΤΣΑΝΤΑΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ.
ΤΑ ΠΟΔΙΑ PHOTOSHP. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΑΤΣΑΛΟ PHOTOSHOP ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΤΣΑΝΤΑΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ.
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail