Γιατί έχει καπάκι η κλειδαριά του αυτοκινήτου -Σε τι χρησιμεύει, πώς να το αφαιρέσεις

Ένα από τα πλέον άγνωστα εξαρτήματα ενός αυτοκινήτου βρίσκεται στις χειρολαβές των μπροστινών θυρών, καλύπτοντας από τα αδιάκριτα βλέμματα την πατροπαράδοτη κλειδαριά.

Από: carandmotor.gr

Πριν από μερικά χρόνια, η χρήση μιας «κάρτας», αντί του παραδοσιακού κλειδιού ενός αυτοκινήτου, αποτελούσε μια εξεζητημένη επιλογή η οποία δικαίως ή αδίκως αντιμετωπιζόταν με καχυποψία.

Σήμερα η κατάσταση έχει αντιστραφεί πλήρως, καθώς τα πατροπαράδοτα κλειδιά αποτελούν την εξαίρεση με τον κανόνα να θέλει τους περισσότερους κατασκευαστές να επιλέγουν το «μοντέλο» της κάρτας ή αν προτιμάτε της ασύρματης μετάδοσης του σήματος που «ξεκλειδώνει» το σύνολο των λειτουργιών ενός αυτοκινήτου.

Με λίγα λόγια το κλειδί του αυτοκινήτου απειλείται με αφανισμό, συμπαρασύροντας και τις κλειδαριές τις οποίες συναντούσαμε στις εξωτερικές χειρολαβές αλλά και στην κολόνα του τιμονιού.

Η πραγματικότητα, βέβαια, είναι διαφορετική, καθώς τόσο τα κλειδιά όσο και οι κλασικές κλειδαριές εξακολουθούν να διατηρούν τον ρόλο τους, έστω κι αν αυτός πλέον είναι επίσης ουσίας εφεδρικός.

Ειδικότερα, τα περισσότερα οχήματα που ανοίγουν με «κάρτα» διατηρούν το μεταλλικό στοιχείο, το οποίο παραπέμπει σε κλειδί και οφείλει κανείς να χρησιμοποιήσει αν και εφόσον η ασύρματη μετάδοση του σήματος δεν είναι για τεχνικούς λόγους εφικτή.

Συνήθως το παραδοσιακό «κλειδί» κρύβεται στο εσωτερικό της κάρτας και αφαιρείται με μια πολύ συγκεκριμένη διαδικασία.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, βέβαια, αυτό δεν είναι αρκετό, καθώς στη συνέχεια ο οδηγός θα πρέπει να φέρει στην επιφάνεια και την κλειδαριά.

Η τελευταία συνήθως δεν βρίσκεται σε εμφανές σημείο ή για την ακρίβεια παραμένει κρυμμένη πίσω από ένα προστατευτικό κάλυμμα. Μπορεί λοιπόν η κλειδαριά να διατηρεί τη φυσική της θέση, ωστόσο, το καπάκι με τον τρόπο που είναι τοποθετημένο την κρατά μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα.

Μάλιστα για την αφαίρεση του πλαστικού προστατευτικού της κλειδαριάς στη χειρολαβή απαιτείται να χρησιμοποιήσει κανείς το μεταλλικό στοιχείο του εφεδρικού κλειδιού.

Το ίδιο ισχύει και για τον διακόπτη της μίζας, ο οποίος κρύβεται πίσω από κάποιο κάλυμμα και μπορεί να καταφύγει κανείς σε αυτόν αν και εφόσον η πίεση στο αντίστοιχο μπουτόν δεν επιτρέψει την έναυση του κινητήρα.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η συνηθέστερη αιτία δυσλειτουργίας ενός κλειδιού-κάρτας είναι η πτώση της απόδοσης της μπαταρίας είτε του ίδιου του κλειδιού είτε του αυτοκινήτου.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail