Τέλος το ντίζελ και η βενζίνη – Για ποιους θα ισχύσει πιο γρήγορα η απαγόρευση

Το τέλος της πώλησης των οχημάτων με θερμικούς κινητήρες στην Ευρώπη είναι προγραμματισμένο για το 2035, αλλά για ορισμένους κατόχους οχημάτων συγκεκριμένης κατηγορίας αυτό μπορεί να συμβεί νωρίτερα από το αναμενόμενο.

Από: carandmotor.gr

Είναι εξαιρετικά πιθανό οι εταιρείες να αναγκαστούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση να αγοράσουν καινούρια ηλεκτρικά οχήματα για τον στόλο τους, και μάλιστα πολύ νωρίτερα από το 2035, το 2030. Όλα αυτά βέβαια για να συμβούν θα πρέπει να υπάρχουν ορισμένα πλεονεκτήματα για τις εταιρείες.

Σε κάθε περίπτωση, αυτή είναι η ιδέα και η επιθυμία του Pascal Canfin, προέδρου της επιτροπής περιβάλλοντος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Αξίζει όμως να σημειωθεί, ότι παρόμοιες «υποχρεώσεις»  θα εφαρμοστούν σύντομα στη Γαλλία, καθώς οι εταιρείες με τουλάχιστον 100 οχήματα στον στόλο τους πρέπει να είναι πλήρως εξηλεκτρισμένες.

Προς το παρόν όμως, οι εταιρείες στη Γαλλία μπορούν να αγοράσουν μοντέλα που εκπέμπουν έως και 50 γρ./χλμ. CO2, πράγμα που σημαίνει ότι αφορά ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα.

Γενικά όμως στην Ευρώπη, στόχος είναι το 100% των οχημάτων των εταιρικών στόλων να είναι αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι το 2030 για λόγους οικολογίας. Και αυτό το μέτρο θα βοηθήσει την Ευρώπη να μειώσει αποτελεσματικά τις εκπομπές CO2, καθώς είναι μεγάλο το ποσοστό των εταιρικών οχημάτων που κυκλοφορεί.

Αυτό όμως θα φέρει «κέρδος» στην αγορά μεταχειρισμένου, μιας και επιτρέπει στον στόλο μεταχειρισμένων να εμπλουτιστεί πιο γρήγορα με ηλεκτρικά οχήματα, δίνοντας την ευκαιρία στον γενικό πληθυσμό να έχει πρόσβαση σε αυτά, λόγω χαμηλότερων τιμών.

Ποια θα είναι όμως τα οφέλη που προσφέρει η E.E. για τις επιχειρήσεις; Πέρα λοιπόν από τα πολλαπλά πλεονεκτήματα που θα έχει μία τέτοια κίνηση, οι εταιρείες επωφελούνται και από διάφορες άλλες διευκολύνσεις:

  • Οικονομικό μπόνους αλλαγής του στόλου
  • Εξαίρεση από τον φόρο ταξινόμησης
  • Προσφορά «οικολογικού» μπόνους
  • Βοήθεια από τις τοπικές Αρχές
  • Απαλλαγή από τον εταιρικό φόρο αυτοκινήτου
  • Μείωση του φόρου και της απαξίωσης του ηλεκτρικού οχήματος
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail