Γιατί οι κατασκευαστές αυτοκινήτων δε βάζουν πια ρεζέρβα;

Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός σύγχρονου αυτοκίνητου θα έχετε παρατηρήσει ότι απουσιάζει η ρεζέρβα και τα εργαλεία της από τον χώρο αποσκευών.

Σίγουρα πολλοί θα αναρωτηθείτε πώς μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και τι μπορείτε κάνετε σε περίπτωση που κλατάρει το λάστιχο του αυτοκίνητου σας. Η αλήθεια είναι ότι τα μισά περίπου αυτοκίνητα της αγοράς έρχονται χωρίς κανονικό τροχό για ρεζέρβα ή έστω μία ρεζέρβα ανάγκης. Και πολλοί ιδιοκτήτες δεν έχουν αντιληφθεί την συγκεκριμένη “έλλειψη”, μέχρι να τους βρει η άτυχη στιγμή και να κλατάρει ένα ελαστικό.

Φυσικά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν διακινδυνεύουν να δυσαρεστήσουν του πελάτες τους χωρίς να υπάρχει ένας καλό λόγος, αλλά και πάλι δεν είναι λίγοι πελάτες που θα δυσανασχετήσουν από την συγκεκριμένη έλλειψη. Γιατί όμως οι εταιρείες επιλέγουν να μην τοποθετήσουν ρεζέρβα στα νέα τους μοντέλα;

Υπάρχουν πέντε βασικοί λόγοι που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προχωράνε σε αυτή την κίνηση:

  • Τοποθετούν ελαστικά Run Flat ή κιτ επισκευής
  • Εξοικονομεί χρήματα στην εταιρεία
  • Το συνολικό βάρος του αυτοκίνητου είναι ελαφρώς μειωμένο
  • Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να επιτύχουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2
  • Αύξηση χώρου αποσκευών

Υπάρχει όμως ένας ακόμα παράγοντας που έχει “βγάλει” από το πάτωμα του χώρου αποσκευών την ρεζέρβα. Και αυτός δεν είναι άλλος από τα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης των υβριδικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών (Plug-in Hybrid) μοντέλων.

Οι μπαταρίες των μοντέλων της συγκεκριμένης κατηγορίας θέλουν χώρο και τον βρίσκουν κάτω από το πίσω κάθισμα και τον χώρο αποσκευών, με αποτέλεσμα η ρεζέρβα και τα εργαλεία αλλαγής τροχού να παίρνουν τον δρόμο για τα “αποδυτήρια”.

Από: carandmotor.gr

Νεότερη Παλαιότερη
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail