Έτσι διαλύεται ένα κρουαζιερόπλοιο 2.000 επιβατών και αξίας 300 εκατομμυρίων

Ένα κρουαζιερόπλοιο αξίας 300 εκατομμυρίων δολαρίων κατέληξε στην Τουρκία για να διαλυθεί σε κομμάτια και το Business Insider ήταν εκεί για να καταγράψει τις εικόνες.

Από: newsbeast.gr

Λόγω της πανδημίας, εταιρείες έστειλαν τα πλοία τους στη δυτική Τουρκία προκειμένου να διαλυθούν και κομμάτια τους θα πουληθούν. Η καταστροφή όμως ενός πλοίου που φιλοξενεί 2.000 επιβάτες δεν είναι μια εύκολη υπόθεση. «Είναι μια από τις πιο επικίνδυνες δουλειές στον κόσμο», δηλώνει ένας ειδικός.

Οι εργάτες διαλύουν ολόκληρα κομμάτια και τα μεταφέρουν. Υπάρχουν τμήματα που αξίζουν εκατομμύρια δολάρια, αλλά οποιαδήποτε λάθος κίνηση μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό ή βλάβη στο περιβάλλον. Και καθώς οι αφίξεις νέων πλοίων πληθαίνουν, γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο.

Χάνοντας σημαντικά έσοδα λόγω της πανδημίας που πλήττει τον πλανήτη, εταιρείες κρουαζιέρας αποφάσισαν πως συμφέρει περισσότερο να πουλήσουν τμήματα των παλιών πλοίων τους παρά να συνεχίζουν τη συντήρησή τους.

Ένα κρουαζιερόπλοιο αξίας 300 εκατομμυρίων δολαρίων κατέληξε στην Τουρκία για να διαλυθεί σε κομμάτια και το Business Insider ήταν εκεί για να καταγράψει τις εικόνες.

Λόγω της πανδημίας, εταιρείες έστειλαν τα πλοία τους στη δυτική Τουρκία προκειμένου να διαλυθούν και κομμάτια τους θα πουληθούν. Η καταστροφή όμως ενός πλοίου που φιλοξενεί 2.000 επιβάτες δεν είναι μια εύκολη υπόθεση. «Είναι μια από τις πιο επικίνδυνες δουλειές στον κόσμο», δηλώνει ένας ειδικός.

Οι εργάτες διαλύουν ολόκληρα κομμάτια και τα μεταφέρουν. Υπάρχουν τμήματα που αξίζουν εκατομμύρια δολάρια, αλλά οποιαδήποτε λάθος κίνηση μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό ή βλάβη στο περιβάλλον. Και καθώς οι αφίξεις νέων πλοίων πληθαίνουν, γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο.

Χάνοντας σημαντικά έσοδα λόγω της πανδημίας που πλήττει τον πλανήτη, εταιρείες κρουαζιέρας αποφάσισαν πως συμφέρει περισσότερο να πουλήσουν τμήματα των παλιών πλοίων τους παρά να συνεχίζουν τη συντήρησή τους.

«Σχεδιάζουμε πώς θα κόψουμε το πλοίο μαζί με το τεχνικό μας τμήμα». Τότε 2.500 εργάτες αναλαμβάνουν να απομακρύνουν οτιδήποτε πολύτιμο. «Υπάρχουν πολύ ακριβά μηχανήματα», τονίζεται χαρακτηριστικά. Δουλεύοντας σε ένα κατάστρωμα τη φορά, βγάζουν όλα τα έπιπλα, κυρίως με τα χέρια. Τα πάντα, από καρέκλες, τραπέζια, πιάνο και κρεβάτια.

Τα κρουαζιερόπλοια θεωρούνται τα πιο δύσκολα να διαλυθούν λόγω των εκατοντάδων δωματίων που διαθέτουν. Ακολουθούν γυμναστήρια, πισίνες, τοίχοι, πατώματα, παράθυρα.

«Οι εργάτες κινδυνεύουν καθημερινά να πέσουν από μεγάλο ύψος, να εισπνεύσουν τοξικά αέρια, να τους χτυπήσουν αντικείμενα που πέφτουν και υπάρχουν κίνδυνοι φωτιάς. Δουλεύουν σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες κάτω από τον ήλιο το καλοκαίρι ή κάτω από ακραίες συνθήκες τον χειμώνα. Η δουλειά είναι η χειρότερη, σύμφωνα με τη λίστα της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας», αναφέρεται στο ρεπορτάζ του Business Insider, σύμφωνα με το οποίο από τον Οκτώβριο του 2020 δύο εργάτες έχουν χάσει τη ζωή τους από αντικείμενα που έπεσαν.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail