13 αντιφλεγμονώδεις τροφές που πρέπει να καταναλώνετε τακτικά


Πολλές έρευνες συνδέουν τον τρόπο ζωής και διατροφής μας με τη φλεγμονή και τη προδιάθεση για νόσο.

Από: onmed.gr

Η παχυσαρκία, τα καρδιολογικά νοσήματα, ο καρκίνος, η οστεοπόρωση μέχρι και η κατάθλιψη συνδέονται με το τι τρώμε.

Tροφές που προάγουν τη φλεγμονή περιλαμβάνουν τις πολύ επεξεργασμένες τροφές, οι οποίες δίνουν πολλές θερμίδες, ενώ έχουν χάσει το μεγαλύτερο μέρος της θρεπτικής τους αξίας.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα τέτοιων τροφών είναι η ζάχαρη, το άσπρο αλεύρι, και το επεξεργασμένο αλάτι.

Αντίθετα, οι μη επεξεργασμένες τροφές, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και ένζυμα (χημικές ενώσεις απαραίτητες για να πραγματοποιηθούν χημικές αντιδράσεις μέσα στο σώμα μας).

Δείτε ποιες τροφές πρέπει να καταναλώνετε τακτικά για να θέσετε υπό έλεγχο τα επίπεδα της φλεγμονής στον οργανισμό σας:


Πηγή: Bestie
Νεότερη Παλαιότερη
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail