Οι καμπάνιες δωροδοκίας αποτυγχάνουν η μία μετά την άλλη

janeb13 / pixabay
Την αρχή στις καμπάνιες για τον εμβολιασμό με δωράκια την έκαναν πολλές πολιτείες των ΗΠΑ. Η πιο ευρέως διαδεδομένη ήταν αυτή το Οχάιο, την οποία λόγω της αύξησης στην προσέλευση της πρώτης εβδομάδας (αύξηση πάνω από 40%) κάποιοι θεώρησαν ότι το πείραμα πέτυχε.

Γράφει ο Ζαχαρίας Μυτιληνιός  

Τώρα όμως που οι εβδομάδες περνούν και υπάρχει η δυνατότητα για απολογισμό, τα αποτελέσματα βάζουν σε δεύτερες και τρίτες σκέψεις. 

Μετά την τεράστια όντως αύξηση ακολούθησε η δραματική πτώση και μαζί με αυτήν οι γκρίνιες. Δόθηκαν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια ως επιβράβευση χωρίς ωστόσο να επιτευχθεί το πολυπόθητο 70% και για την ακρίβεια δεν κατάφεραν καν να φτάσουν στο 50%. 

Το 50% ήταν ένα ποσοστό που όλοι οι ερευνητές κοινωνικών αντιδράσεων συνέκλιναν ότι μπορούσε εύκολα να επιτευχθεί. Αυτό αμέσως σημαίνει ότι τα δωράκια απλά επιτάχυναν την προσέλευση δημιουργώντας ένα αχρείαστο βάρος στο σύστημα εμβολιασμών, το οποίο βάρος θα επιβαρύνει και τους μελλοντικούς εμβολιασμούς εξαιτίας της δεύτερης δόσης. 

Ταυτόχρονα οι επικριτές των επιβραβεύσεων (οι οποίοι μάλιστα βρίσκονται και στην πλευρά των εμβολιασμένων) στέκονται στο γεγονός ότι τα χρήματα αυτά δαπανήθηκαν χωρίς λόγο και στερήθηκαν βοηθημάτων εκατοντάδες χιλιάδες φτωχών και αναξιοπαθούντων. 

Ενδεικτικό είναι ότι σε δημοσίευση της καθ' όλα έγκριτης Washington Post βρίσκουμε δήλωση υπεύθυνης εμβολιασμών η οποία δήλωσε επώνυμα ότι από τότε που μπήκαν τα δωράκια, οι εμβολιασμοί από 80 καθημερινά έπεσαν στους 5. 

Λογική κοινωνική αντίδραση αν σκεφτεί κάποιος ότι εφόσον τα επιτεύγματα της επιστήμης αποτελούν από μόνα τους δώρα και από την στιγμή που τα βάζεις σε μια κληρωτίδα τα υποβιβάζεις και τα ευτελίζεις δικαιώνοντας όχι μόνον τους ψεκασμεένους αλλά και όλους τους σκεπτικιστές.

Παραθέτω ενδεικτικά πρόσφατα δημοσιεύματα από διάφορες πολιτείες των ΗΠΑ:




Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail