Ποιο θα είναι το επόμενο υποχρεωτικό κορονογκατζετάκι να βγάλουμε χρήμα;

Engin_Akyurt / pixabay
Γύρω από τον κορονοϊό κινείται μία αγορά, πολύ αποδοτική, η οποία διογκώνεται συνεχώς λόγω του συνεχούς εκφοβισμού και της συνεχούς επιβολής μέτρων "ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή". Το καινούριο trendy προϊόν είναι το self test, όπου με μία τελετουργία, που μόνο κάποιος εξαιρετικά ψυχαναγκαστικός μπορεί να ακολουθήσει κατά γράμμα, υποτίθεται ότι βρίσκεις αν είσαι θετικός στον κορονοϊό. 

Ελένη Παπαδοπούλου

Μετά τις μάσκες, τα γάντια, τα αντισηπτικά, τα διάφορα εμβόλια αποφασίσαμε να πουλήσουμε ένα νέο προϊόν, το οποίο είναι πασιφανές για κάθε νοήμονα άνθρωπο ότι δεν πρόκειται να επιφέρει τίποτα στην όλη ιστορία, γιατί απλά δεν έχει σχεδιαστεί για να το κάνει ο απλός κόσμος. 

Εκτός του ότι η ίδια η ιατρική κοινότητα λέει ότι πρόκειται για εξαιρετικά αναποτελεσματικό μέσο, αφού ουδείς γνωρίζει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνεται το τεστ και κατά πόσο δηλώνεται το αληθινό αποτέλεσμα. 

Τα ίδια τεστ διατίθενται και στη Γαλλία, τα οποία προς το παρόν τα αγοράζουν, με πρόθεση να τα δίνουν και τα σούπερ μάρκετ. 

Από την στιγμή που κάθε προϊόν για τον κορονοϊό σχετίζεται με ένα νέο υποχρεωτικό μέτρο εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι υποχρεούνται στην κατανάλωσή του. 

Πόσες λιγότερες μάσκες θα πουλούσαν, αν δεν ήταν παντού υποχρεωτικές στην Ελλάδα; Πόσα λιγότερα τεστ αν δεν ήταν γενική η χρήση τους, ενώ είναι πασιφανές ότι μόνο ειδικός μπορεί να κάνει μία πιο σωστή διαχείρισή του;

Δεν ξέρω ποιο θα είναι το επόμενο κορονογκατζετάκι να βγάλουμε χρήμα, αλλά εγώ προσωπικά έχω αρχίσει να αηδιάζω από την όλη υπόθεση.

Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.