Ανίκητα τα Rafale πάνω από το Αιγαίο - Ψάχνει αντίδοτο η Άγκυρα

Με επένδυση που αγγίζει τα 2,7 δισ. ευρώ από το 2019 έως το 2025 η κατασκευάστρια εταιρεία σε συνεργασία με την Armee De L’Air αναβαθμίζει το μαχητικό δίνοντάς του νέες δυνατότητες με βασικό στόχο την επιβιωσιμότητα σε περιβάλλον πολλαπλών απειλών και έντονου ηλεκτρονικού πολέμου.

Από: newpost.gr - του Κώστα Σαρικά

Στο απόλυτο μαχητικό αεροπορικής υπεροχής μετατρέπουν το Rafale οι Γάλλοι έπειτα από τις τελευταίες δοκιμές του αναβαθμισμένου F3-R. Ο συνδυασμός του νέου radar ενεργητικής σάρωσης Aesa RBE2 με τους πιο σύγχρονους παγκοσμίως πυραύλους αέρος-αέρος Meteor και την ταυτόχρονη βοήθεια από τον καταδείκτη υψηλής ανάλυσης laser Talios την ώρα που το σύστημα ηλεκτρονικών παρεμβολών Spectra θα υψώνει ‘’ασπίδα’’ προστασίας στο αεροσκάφους όπως δείχνουν οι δοκιμές των Γάλλων το κάνουν ανίκητο στην εναέρια μάχη.

Με επένδυση που αγγίζει τα 2,7 δισ. ευρώ από το 2019 έως το 2025 η κατασκευάστρια εταιρεία σε συνεργασία με την Armee De L’Air αναβαθμίζει το μαχητικό δίνοντάς του νέες δυνατότητες με βασικό στόχο την επιβιωσιμότητα σε περιβάλλον πολλαπλών απειλών και έντονου ηλεκτρονικού πολέμου. Ακριβώς αυτό δηλαδή που επιθυμεί η Πολεμική μας Αεροπορία με δεδομένο ότι αν απαιτηθεί, θα επιχειρήσει στον περιορισμένο χώρο του Αιγαίου και σε καταστάσεις κορεσμού,αφού σε ενδεχόμενη κρίση πάνω από το Αρχιπέλαγος θα πετά μεγάλος αριθμός μαχητικών. Και μάλιστα την ώρα που τα αεροσκάφη πέρα από τα εχθρικά μαχητικά θα έχουν να αντιμετωπίσουν τη στοχοποίησή τους από πολεμικά πλοία αλλά και αντιαεροπορικά όπλα όπως οι S-400.

Βελτίωση της ανθεκτικότητας του Radar απέναντι σε καταστάσεις πολλαπλών παρεμβολών (GPS Jamming), αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικών αντιμέτρων Spectra, επιτάχυνση της διαδικασίας προειδοποίησης απέναντι σε απειλές όπως πύραυλοι από τον αέρα, τη θάλασσα και το έδαφος, βελτίωση της στοχοποίησης με τον καταδείκτη laser Talios, βιωσιμότητα στον εναέριο ανεφοδιασμό με ενσωμάτωση νέας γενιάς υποδοχής Νarang,ενσωμάτωση της βόμβας GBU16 ,ενσωμάτωση του αυτόματου συστήματος αποφυγής σύγκρουσης στο έδαφος(AGCAS) και σύστημα άμεσης διάγνωσης βλαβών συνιστούν τις παρεμβάσεις οι οποίες εκτινάσσουν τις επιχειρησιακές δυνατότητες των Rafale F3-R.

Η πρώτη επιχειρησιακή έξοδος του Rafale με τους πυραύλους Meteor κάτω από τα ‘’Δ’’ φτερά του πραγματοποίηθηκε στις αρχές Μαρτίου με επιτυχία από την Armee De L’Air. Tης έκδοσης δηλαδή την οποία θα αποκτήσει η Ελλάδα και η HAF με τα πρώτα μαχητικά να προσγειώνονται στη ‘’φωλιά’’ των ‘’Δελταπτέρυγων’’ στην Τανάγρα το προσεχές καλοκαίρι. Ενώ όπως προβλέπει η συμφωνία της Αθήνας με το Παρίσι μαζί με τα Γαλλικά μαχητικά θα φτάνουν ταυτόχρονα στην 114 Πτέρυγα Μάχης και οι πύραυλοι Meteor. Με βάρος 190 κιλά, ταχύτητα 4 mach και εμβέλεια που αγγίζει σύμφωνα με πληροφορίες τα 110 χλμ(πρόκειται για διαβαθμισμένο χαρακτηριστικό από τους Γάλλους) οι Meteor έχουν δυνατότητα εμπλοκής στόχων εκτός οπτικού πεδίου(Beyond Visual Range) με απόλυτη  ακρίβεια χάρη στο προηγμένο σύστημα πρόωσης και ανίχνευσης στόχου.

Οι Γάλλοι ήδη έχουν προχωρήσει τόσο σε δοκιμαστικές βολές των πυραύλων Meteor σε εναέριους στόχους όσο και σε ‘’χειρουργικά’’ χτυπήματα στο έδαφος και μάλιστα σε πραγματικούς στόχους κατά τη διάρκεια επιχειρήσεων απέναντι στο Ισλαμικό Κράτος. Αν και επίσημα δεν έχουν δώσει στοιχεία και λεπτομέρειες οι πληροφορίες που ήδη γνωρίζει η Πολεμική μας Αεροπορία προκαλούν μεγάλη ικανοποίηση στους Έλληνες επιτελείς για το νέο μαχητικό της HAF.

Ανάλογα είναι τα θετικά μηνύματα που φτάνουν από τη Γαλλία και το Mont De Marsan. Οι Έλληνες ιπτάμενοι και τεχνικοί οι οποίοι ήδη μυούνται στα μυστικά των Rafale κάνουν λόγο για το μαχητικό που θα αλλάξει απόλυτα τα δεδομένα και τον συσχετισμό αεροπορικής ισχύος στο Αιγαίο.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail