Φρεγάτες FDI: Τι περιλαμβάνει η γαλλική πρόταση για τις νέες μονάδες του Πολεμικού Ναυτικού -Τα οπλικά συστήματα

Ταυτόχρονα για τον εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ προτείνεται μια λύση χωρίς ρίσκο για τον εκσυγχρονισμό του MEKO, καθώς η Thales, ο αρχικός πάροχος του CMS των φρεγατών, θα είναι υπεύθυνη για αυτό το έργο.

Από: newpost.gr

Η Γαλλία κατέθεσε την πρόταση στην Ελλάδα για την αγορά των φρεγατών FDI με όλο το πλαίσιο της βιομηχανικής συνεργασίας και του εκσυγχρονισμού των φρεγατών ΜΕΚΟ 200.

Στην ομάδα της Group Naval έχουν ενταχθεί συνολικά εννιά ελληνικές εταιρίες. Η γαλλική πρόταση αφορά στη ναυπήγηση τεσσάρων φρεγατών, εκ των οποίων «κάποιες» στην Ελλάδα, υποσχόμενη -και αυτό είναι το πιο σημαντικό- «διαδικασίες fast track», με στόχο να παραδοθούν ως ολοκληρωμένο οπλικό σύστημα για επιχειρησιακή αξιοποίηση το συντομότερο δυνατόν, σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος».

Το οπλικό σύστημα της φρεγάτας περιλαμβάνει:

  • Το ραντάρ της Thales SeaFire τεχνολογίας AESA GaN.
  • Επιτρέπει την επιτήρηση σε μεγάλες αποστάσεις (έως και 500 χλμ. για αεροσκάφη μεγάλου μεγέθους), εντοπισμό, ιχνηλάτηση 800 στόχων ταυτόχρονα και δυνατότητα έρευνας για στόχους επιφανείας σε αποστάσεις έως και 80 χλμ.
  • Το σύστημα διαχείρισης μάχης CMS SETIS, που συγκεντρώνει και αναλύει δεδομένα από όλους τους αισθητήρες του πλοίου.
  • Σόναρ τρόπιδας και συρόμενης διάταξης, σε συνδυασμό με τους δύο διπλούς τορπιλοσωλήνες για την άφεση τορπιλών EuroTorp MU90 και δυνατότητα εξυπηρέτησης ελικοπτέρων S70B /MH-60R.
  • Ναυτικό πυροβόλο των 76 χλστ. Oto Melara Super Rapido.
  • Κατευθυνόμενα βλήματα επιφανείας-επιφανείας Exocet MM-40 Block 3 Κατευθυνόμενα βλήματα επιφανείας – αέρος MBDA Aster 15/30.

Ταυτόχρονα για τον εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ προτείνεται μια λύση χωρίς ρίσκο για τον εκσυγχρονισμό του MEKO, καθώς η Thales, ο αρχικός πάροχος του CMS των φρεγατών, θα είναι υπεύθυνη για αυτό το έργο. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία τους και την εμπειρία τους, η Thales και η Naval Group βρίσκονται σε ιδανική θέση για να προσφέρουν τη βέλτιστη σχέση κόστους-απόδοσης, τόσο για το ίδιο το πρόγραμμα Mid-Life Upgrade όσο και για τη διασφάλιση της λειτουργικής διαθεσιμότητας των πλοίων.

Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.