Η πρόταση των Ολλανδών για τις φρεγάτες που δεν μπορεί να αγνοηθεί με τέσσερα και δύο συν δύο πλοία για το ΠΝ

SIGMA 11515
Freepen.gr - Η νέα φρεγάτα SIGMA 11515 της ολλανδικής Damen προτείνεται στην Ελλάδα. Σε αυτή τη διαμόρφωση διαθέτει ενσωματωμένο ιστό με ραντάρ APAR, 16x Mk41 VLS (κάθετοι εκτοξευτές), ένα κύριο όπλο 76mm, τουλάχιστον 2x Narwhal 20mm απομακρυσμένους σταθμούς όπλων, 8x NSM αντι-πλοϊκούς πυραύλους και ένα εκτοξευτή RAM. Το σκάφος έχει μήκος 119 μέτρα και εκτόπισμα πλήρους φορτίου 4.400 τόνων.

Όπως γράφει σε ρεπορτάζ της η γαλλική ιστοσελίδα navalnews.com προέκυψε επίσης η ανάγκη του Πολεμικού Ναυτικού για ενδιάμεσες λύσεις, δηλαδή ετοιμοπαράδοτα πλοία ικανά να κάνουν τη δουλειά, μέχρι να παραδοθούν οι νεόκτιστες φρεγάτες. 

"Η ανάγκη είναι τόσο επείγουσα που απαιτούν μια λύση "stop-gap" (η οποία συνίσταται στην προμήθεια μεταχειρισμένων σκαφών ή στη μίσθωση υφιστάμενων σκαφών) καθώς και στην αναβάθμιση των εν λειτουργία φρεγατών ΥΔΡΑ, αναφέρει το δημοσίευμα.

Το Naval News ωστόσο επικοινώνησε με τον διευθυντή Ναυτικής Υποστήριξης Πωλήσεων στην Damen Naval. Pieter Heijboer, ώστε να μάθει περισσότερα για την πρόταση προς την Ελλάδα.

Η φρεγάτα SIGMA 11515 είναι που προτείνεται για το ελληνικό ναυτικό με τον Heijboer να αποκαλύπτει πως το Πολεμικό Ναυτικό έδειξε ενδιαφέρον για αυτό το σχέδιο κατά τη διάρκεια των αρχικών συνομιλιών πριν από περισσότερο από ένα χρόνο.

Η SIGMA 11515 αντιπροσωπεύει μια εξέλιξη της SIGMA 10514, που επιχειρεί σε αρκετές χώρες και περιβάλλοντα με πολλές προκλήσεις. 

Τα κύρια πλεονεκτήματα που προσφέρει η SIGMA11515 σε σύγκριση με τα άλλα σχέδια της Damen, κατά τον Heijboer είναι:

* Αυξημένο ωφέλιμο φορτίο σε σχέση με άλλα σχέδια στο χαρτοφυλάκιό των ναυπηγείων

* Πρόσθετη ευελιξία χάρη στη χρήση ειδικών ευέλικτων χώρων για την αναδιαμόρφωση της αποστολής

* Δυνατότητα ενσωμάτωσης σύγχρονων εξελίξεων σε όπλα και αισθητήρες

* μείωση των κινδύνων και έξυπνη και γρήγορη υλοποίηση και δημιουργία έργου με βάση την εξοικείωση και τα κοινά σε σχέση με τη SIGMA 10514

Ο Heijboer δηλώνει πως και οι τέσσερις SIGMA 11515 θα ναυπηγηθούν στην Ελλάδα.

Επιπλέον, η Damen προτείνει δύο SIGMA 10514 με ναυπήγηση επίσης σε ελληνικό ναυπηγείο με ταχείς ρυθμούς, προκειμένου να καλυφθεί η επείγουσα ανάγκη για ενδιάμεσες λύσεις. του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού.

Οι ενδιάμεσες λύσεις που έχει προτείνει η Damen σύμφωνα με τον Heijboer αφορά τέσσερα πλοια:

Α. δύο φρεγάτες Karel Doorman που προσφέρονται απευθείας από την Ολλανδική Κυβέρνηση

Β. δύο SIGMA 10514. Ο χρόνος κατασκευής αυτών των σκαφών που ταιριάζουν τέλεια στη γραμμή SIGMA με το SIGMA 11515, θα ήταν πολύ σύντομος. 


Φρεγάτα Karel Doorman


SIGMA 10514

Ο Heijboer τονίζει ότι η Damen μπορεί να ανταγωνιστεί σε κάθε πτυχή με όλες τις άλλες προσφορές κατηγορίας μεταχειρισμένων που έχουν κατατεθεί. Οι προσφορές για μεταχειρισμένα πλοία, υπογραμμίζει, δεν είναι έτοιμες για λειτουργία και πιθανότατα θα πρέπει επίσης να προσαρμοστούν και να εκσυγχρονιστούν στις απαιτήσεις του Πολεμικού Ναυτικού και στα τελευταία τεχνικά πρότυπα. Απενατίας μια γρήγορη νέα κατασκευή λύνει αυτά τα ζητήματα κατά τον Heijboer.

Επίσης η Damen μαζί με την Thales μελετούν εντατικά τις απαιτήσεις αναβάθμισης των τεσσάρων ΜΕΚΟ (ΥΔΡΑ). Ο συνδυασμός Damen / Thales θα εξασφαλίσει την ποιότητα της πρότασής μας και την πιθανή εκτέλεση της σύμβασης στην Ελλάδα και θα παρέχει επίσης ομοιότητα όσο το δυνατόν περισσότερο με την προσφορά μας για τις SIGMA, αναφέρει ο Heijboer.

Ο Pieter Heijboer επισκέφθηκε όλα τα σχετικά ναυπηγεία στην Ελλάδα όπου οι έρευνες έδειξαν ότι η SIGMA θα μπορούσε να κατασκευαστεί αξιοποιώντας την εμπειρία της εταιρείας στην κατασκευή της SIGMA με επιτυχία παγκοσμίως. 

Επίσης η προσφορά υποστηρίζεται έντονα από την ολλανδική κυβέρνηση, συμπεριλαμβανομένης μιας συμφωνίας χρηματοδότησης που υποστηρίζεται από την Atradius (ολλανδική κρατική υπηρεσία εξαγωγικών πιστώσεων). 

Όσον αφορά δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης που αναφέρουν ότι η αμερικανική και η γαλλική προσφορά έχουν το προβάδισμα, ο Heijboer υπενθυμίζει ότι:

Α. το Πολεμικό Ναυτικό εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τις ολλανδικές S (ΕΛΛΗ) της Damen από τις οποίες έχει μείνει λειτουργικά και τεχνικά πολύ ευχαριστημένο κι αυτή η ποιότητα δίνει ισχύ στην εταιρεία.

Β. οι προδιαγραφές της SIGMA 11515 εξυπηρετούν πλήρως τις απαιτήσεις του Πολεμικού Ναυτικού σύμφωνα με τις δηλώσεις του

Γ. Η Damen θα κατασκευάσει και τα 4 σκάφη σε τοπικό επίπεδο, στην Ελλάδα. Αυτό προσφέρει μια σταθερή και μακρόχρονη προοπτική για τη ναυπηγική βιομηχανία του ελληνικού ναυτικού. Η Damen είναι ο μόνος ναυπηγικός όμιλος που έχει αποδειχθεί ότι είναι σε θέση να οικοδομήσει στη χώρα και, ταυτόχρονα, να δημιουργήσει ένα ικανό ναυπηγείο για εξαγωγή. 

Δ. Το κόστος της προσφοράς της Damen είναι ανταγωνιστικό, με τιμολόγηση κάτω από 600 εκατομμύρια ευρώ ανά πλοίο που κατασκευάζεται τοπικά. Αυτό περιλαμβάνει ένα πακέτο ILS, το οποίο εξασφαλίζει σταθερή υποστήριξη ζωής και διατήρηση του χρόνου των σκαφών.

Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.