Ενίσχυση του στόλου: Οι προϋποθέσεις που βάζει η Ελλάδα στους ενδιαφερόμενους – Το παρασκήνιο

 

Η επιλογή της νέας φρεγάτας για τον Ελληνικό Στόλο θα δημιουργήσει ένα ισχυρό πλεονέκτημα σε οποία εταιρία κερδίσει το πρόγραμμα για να κατασκευάσει και τα επόμενα πλοία τα οποία θα χρειαστεί το Πολεμικό Ναυτικό.
 
Από: newpost.gr

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η ναυμαχία για τις επόμενες φρεγάτες που θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος του Πολεμικού Ναυτικού στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο και μάλιστα σε μία περίοδο που οι προκλήσεις πληθαίνουν.

Το κέρδος του νικητή της ναυμαχίας ωστόσο δεν περιορίζεται στα 5 δισεκατομμύρια ευρώ που θα είναι το κόστος για τα τέσσερα πλοία και τον εκσυγχρονισμό τεσσάρων φρεγατών που υπηρετούν ήδη.
Έτοιμοι για σύγκρουση μέχρι τελικής πτώσης

Και αυτό το γεγονός δίνει την απάντηση γιατί οι «μνηστήρες» δείχνουν αποφασισμένοι να συγκρουστούν μέχρι τέλους στη μάχη της επικράτησης. Επιπλέον αποδεικνύεται από την απόφαση των διεκδικητών να κρατούν τα «χαρτιά» τους κλειστά και να διαθέτουν κρυμμένους «άσσους» τους οποίους ρίχνουν στο τραπέζι για να «γείρουν» υπέρ τους την πλάστιγγα.

Τα 5 δισ. αφορούν την κατασκευή τεσσάρων φρεγατών, τον οπλισμό τους, την υποστήριξη των πλοίων για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα όπως και την εκπαίδευση των στελεχών του Πολεμικού μας Ναυτικού πάνω στις νέες φρεγάτες. Όμως αυτή θα είναι μόνο η αρχή για τα οφέλη τα οποία θα αποκομίσει η εταιρεία η οποία θα επικρατήσει στη «ναυμαχία» αλλά και η χώρα από την οποία θα προέρχεται όπως και όλες οι εταιρίες οι οποίες θα συμμετέχουν εμμέσως στο project.
Τα οφέλη για τους μνηστήρες

Το Πολεμικό Ναυτικό διαθέτει εννέα φρεγάτες S τις οποίες σταδιακά σκοπεύει να αντικαταστήσει με καινούργια πλοία όπως και τέσσερις φρεγάτες ΜΕΚΟ. Ακόμα και έπειτα από τον εκσυγχρονισμό τους οι φρεγάτες ΜΕΚΟ κλάσης «ΥΔΡΑ» θα διαθέτουν όπως εκτιμάται κάτι περισσότερο από μια δεκαετία επιχειρησιακής ζωής. Κατά συνέπεια τα επόμενα χρόνια ο Ελληνικός Στόλος εκτός από τις τέσσερις καινούργιες φρεγάτες θα έχει επιπλέον ανάγκη από μεγάλες Μονάδες επιφανείας για να διατηρήσει την απαραίτητη «οροφή» την ώρα που το Τουρκικό πολεμικό ναυτικό ενισχύεται συνεχώς με καινούργια πλοία.

Η επιλογή της νέας φρεγάτας για τον Ελληνικό Στόλο θα δημιουργήσει ένα ισχυρό πλεονέκτημα σε οποία εταιρία κερδίσει το πρόγραμμα για να κατασκευάσει και τα επόμενα πλοία τα οποία θα χρειαστεί το Πολεμικό Ναυτικό. Η ομοιομορφία αποτελεί ένα από τα βασικά ζητούμενα για κάθε ναυτικό κάτι που βρίσκεται ψηλά και στις προτεραιότητες του Ελληνικού επιτελείου. Τόσο σε ζητήματα συντήρησης και εκπαίδευσης όσο και οπλισμού ο μεγάλος αριθμός ίδιων πλοίων αποτελεί σημαντικό αβαντάζ και λύνει τα χέρια του επιτελείου.

Το κόστος το οποίο αφορά αναλώσιμα υλικά, οπλισμό και ηλεκτρονικά όσο και η ευελιξία στη διαχείριση του προσωπικού σε βάθος δεκαετιών όσο δηλαδή είναι η επιχειρησιακή ζωή των πολεμικών πλοίων έχει υπολογιστεί ότι είναι πολλαπλάσιο του κόστους τους. Κατά συνέπεια η ομοιομορφία αφορά άμεσα την εξοικονόμηση πόρων. Την ίδια ώρα το κέρδος των εταιριών που αναλαμβάνουν τη συντήρηση και τον εκσυγχρονισμό αλλά και την προμήθεια οπλισμού σε βάθος χρόνου αποτελεί τεράστιο δέλεαρ. Προσφορές πλοίων ακόμα και λίγο πάνω από το κόστος θεωρούνται ως κινήσεις marketing ειδικά όταν αφορούν μεγάλο αριθμό Μονάδων.

Και αυτή είναι η απάντηση για το τεράστιο ενδιαφέρον που ήδη εξελίσσεται δυναμικά μέρα με τη μέρα για τα νέα πλοία του Στόλου. Εταιρίες και χώρες γνωρίζουν ότι το Πολεμικό μας Ναυτικό επενδύει σε μεγάλο βάθος χρόνου την ώρα που τα συμφέροντα στη θάλασσα και στην περιοχή της ανατολικής Μεσογείου φαίνεται ότι είναι μεγάλα. Απόδειξη οι επενδύσεις που κάνουν σε πολεμικά πλοία όλες οι χώρες της περιοχής. Χαρακτηριστικότερα παραδείγματα εκτός από την Τουρκία είναι η Αίγυπτος αλλά και το Ισραήλ που «ρίχνουν» πολλά δισ. στην ενίσχυση του Στόλου τους.



Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail