Αποσκευές για Γαλλία ετοιμάζουν ιπτάμενοι και μηχανικοί: Φτάνει στο τέλος ο αγώνας δρόμου για τα RAFALE

Ελληνικό F-16 Block 50 σε σχηματισμό με γαλλικό RAFALE κατά την άσκηση VOLFA στη νοτιοδυτική Γαλλία. Πηγή: Πολεμική Αεροπορία
Με οδηγό την 17η Δεκεμβρίου, ημερομηνία που φτάνει στο ελληνικό κοινοβούλιο η υπόθεση του εξοπλιστικού προγράμματος των γαλλικών RAFALE, το αεροπορικό Επιτελείο σε συνεργασία με την Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών, βάζει τις τελευταίες «πινελιές» στο νόμο-πλαίσιο που πρέπει να περάσει από τη Βουλή.

Από: hellasjournal.com

Η σελίδα μας είχε αναφερθεί στις 23 Νοεμβρίου για τον παράλληλο νομικό αγώνα δρόμου που γίνεται ανάμεσα σε Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών και τους Γάλλους της κατασκευάστριας εταιρίας των RAFALE, Dassault, αλλά και τους Επιτελείς της γαλλικής DGA, της αντίστοιχης δηλαδή Διεύθυνσης εξοπλισμών.
  •  Όπως φαίνεται και σύμφωνα με τις πληροφορίες που αναφέρουν αξιόπιστα χείλη, τα επτά σημεία «αγκάθια» του Νόμου 3978, ξεπερνιούνται, με τον Α’ ΓΕΑ, Αντιπτέραρχο Γεώργιο Μπλιούμη να έχει ζητήσει την σύνταξη της νομοθετικής πρωτοβουλίας, ως εισήγηση από τον επιχειρησιακό φορέα κι από εκεί ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος να φέρει το θέμα στο κοινοβούλιο.

Το μεγάλο εξοπλιστικό πρόγραμμα των RAFALE, είναι η σημαία εκκίνησης στην κούρσα που πρόκειται ν’ ακολουθήσει το Επιτελείο, ώστε να εξασφαλιστούν τα απαραίτητα κονδύλια για να συντηρηθούν τα υφιστάμενα μέσα των Ε.Δ., αλλά να έρθουν και νέα που είναι άκρως απαραίτητα για την επαύξηση της αμυντικής ισχύος της χώρας.

Αν όλα ακολουθήσουν το χρονοδιάγραμμα του ΓΕΕΘΑ δεν αποκλείεται και πριν αλλάξει ο χρόνος να υπάρξει ακόμη μια σημαντική εξέλιξη…

Παράλληλα ο σχεδιασμός που ήδη έχει γίνει προβλέπει και ραγδαίες αλλαγές με την στρατιωτική ενίσχυση περιοχών οι οποίες θα παίξουν κομβικό ρόλο στο μέλλον.

  •     Και «F16άριδες» στα RAFALE

Σ’ ότι αφορά πάντως τα RAFALE, έχει γίνει ήδη και η επιλογή των πρώτων ιπτάμενων και μηχανικών οι οποίοι καλούνται, οι μεν να μάθουν να τα πετούν και οι δε να τα συντηρούν.

Ανάμεσα τους πάντως όπως γίνεται γνωστό υπάρχουν ήδη και «F16άρηδες», που αφήνουν τον τύπο- ραχοκοκαλιά της HAF για να μεταπηδήσουν στο νέο στρατηγικό όπλο που πρόκειται με την έλευση του και την εμφάνισή του στον ουρανό του Αιγαίου να κάνει τη μεγάλη διαφορά, χάρις στα συστήματα που διαθέτει αλλά και στα όπλα που φέρει.

Εκεί πάντως που δεν πρόκειται να γίνει καμία απολύτως έκπτωση από την ελληνική αλλά και την γαλλική πλευρά, είναι ο τομέας της εκπαίδευσης, διότι αυτή είναι από μόνης της ένα σημαντικό κομμάτι της ασφάλειας πτήσεων. Ο αρχικός πυρήνας που έχει επιλεγεί για να ταξιδέψει στην Γαλλία είναι αυτός που θα επιστρέψει στην Ελλάδα ως εκπαιδευτές στην 332 Μοίρα.
  • Ανώτατες πηγές εξηγούσαν ότι ίσως είναι η πρώτη φορά που γίνονται τόσο γρήγορα παράλληλες διαδικασίες για το ίδιο εξοπλιστικό θέμα οι οποίες αλληλοσυνδέονται και ήδη δημιουργούν τα θεμέλια για το αύριο της Πολεμικής Αεροπορίας στην αεροπορική βάση της Τανάγρας.

Αυτοψίες και έναρξη παρεμβάσεων σε χώρους της 332 Μοίρας για το νέο εξομοιωτή διότι μπορεί η αρχική εκπαίδευση να γίνει στην Γαλλία αλλά η συνέχεια ανήκει αποκλειστικά στην πολεμική μοίρα με τον μοναδικό νέο τύπο μαχητικού.

Συζητήσεις και διαδικασίες για τον μικρό αρχικό πυρήνα των ιπταμένων και μηχανικών που θα ξεχειμωνιάσουν στο Παρίσι και όπως γίνεται γνωστό θα είναι αυτοί που θα φέρουν την πρώτη παρτίδα των καινούριων μονοθέσιων αεροσκαφών από τη Γαλλία.

Και επειδή γίνεται αγώνας ώστε στην Ελλάδα να τροχοδρομήσουν τουλάχιστον τα δυο πρώτα RAFALE βαμμένα στα Ελληνικά χρώματα την άνοιξη, ο αγώνας για την αποστολή των αεροπόρων και μηχανικών είναι το δεύτερο στοίχημα του αεροπορικού επιτελείου, την επομένη κιόλας της 17ης Δεκεμβρίου, όταν δηλαδή το εξοπλιστικό πρόγραμμα περάσει στο Ελληνικό κοινοβούλιο.

Βεβαίως τα πάντα θα ενεργοποιηθούν, όπως έχουμε εξηγήσει αρκετές φορές μέσα από την σελίδα μας, μόλις πέσουν οι υπογραφές με τις οποίες κλειδώνει και προχωρά το θέμα των RAFALE που έρχονται για ν’ αλλάξουν σελίδα στην αεροπορική υπεροχή στον ουρανό του Αιγαίου και της νοτιοανατολικής Μεσογείου.
Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.