Έγινε η μάσκα νούμερο ένα θέμα συζήτησης στην εκπαίδευση

AnnaliseArt / pixabay
Στη Γερμανία, στην περιοχή της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας ανακάλεσαν την υποχρεωτική χρήση μάσκας στα σχολεία. Στην υπόλοιπη Γερμανία στα περισσότερα σχολεία δε φορούν καθόλου μάσκα. Λίγες ημέρες πριν το ίδιο έκανε και η Κύπρος για τους εκπαιδευτικούς αρκεί να τηρούνται αποστάσεις 2 μέτρων. 

Ελένη Παπαδοπούλου

Η κάθε χώρα αξιολογεί το μέτρο με την εφαρμογή του και αναλόγως πράττει. Εδώ εξαρχής επεβλήθη ως "αποφασίζουμε και διατάζουμε" και όχι με τη λογική "ας ξεκινήσουμε και βλέπουμε", όπως θα ήταν το σωστό. Αυτό έφερε στα σχολεία αναστάτωση, χώρισε τη σχολική κοινότητα σε "καλούς" και "κακούς", έφερε σε αντιπαράθεση γονείς με εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έγιναν σάκος του μποξ κυριολεκτικώς και μεταφορικώς και καταλήγει σε ένα τσοουνάμι καταλήψεων με το καλημέρα σας.

Τα προβλήματα της διεξαγωγής του μαθήματος και των εντάσεων που δημιουργούνται στα σχολεία, κάτι που διαλύει το κλίμα που πρέπει να έχει ένα σχολείο, έχουν καταγραφεί στις λίγες χώρες που χρησιμοποιούν το μέτρο, οι οποίες φαίνεται να το αποσύρουν σιγά σιγά. Αυτές που δεν το επέβαλαν το έκαναν με το σκεπτικό ότι διαταράσσεται η εκπαιδευτική διαδικασία και η ανάπτυξη των παιδιών. Θα έχουν τίποτα ψεκασμένους γιατρούς οι Αγγλοι, οι Δανοί, οι Σουηδοί, οι Ολλανδοί φαίνεται.

Εδώ ως κερασάκι στην τούρτα έρχεται ξανά ο εισαγγελέας να παρέμβει για ποινικές διώξεις. Το αυτονόητο, που δεν είναι τελικά αυτονόητο, είναι ότι το μέτρο, όπως κάθε μέτρο που εφαρμόζεται, δεν θέλει εισαγγελέα. Θέλει ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Μπορεί ή όχι να εφαρμοστεί, είναι αποτελεσματικό ή όχι, μήπως δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει; Και ποιός είναι αρμόδιος για να κάνει την αξιολόγηση εν προκειμένω; 

Οχι ο λοιμωξιολόγος, που καλά θα κάνει να κάνει κάποια έρευνα για το αν υπάρχουν ή όχι παρενέργειες από την χρήση μάσκας σε παιδιά και εκπαιδευτικούς. Αυτά που λιποθυμούν και τους ανοίγουν οι μύτες, έχουν ζαλάδες και υπνηλία είναι πραγματικότητα, δεν είναι ψεκασμοί.
Η σχολική κοινότητα αξιολογεί, ήτοι εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές. 

Μάσκες στο πηγούνι, στον αγκώνα, στα μάτια, στο κεφάλι, στο πάτωμα, μάσκες ξεσκονόπανο, μάσκες να χάσκουν, μάσκες ακατάλληλες, μάσκες που ανεβοκατεβαίνουν με βρώμικα χέρια επί 7 ώρες μάθημα, μάσκες που δεν αλλάζουν τακτικά. Μάσκες για τις μάσκες. Και όλοι μαζί αγκαλιά στο διάλειμμα χωρίς μάσκα.

Και ερωτώ. Είναι αυτή η σωστή χρήση μάσκας που προφυλάσσει;
Τους ειδικούς ερωτώ, όχι τον εισαγγελέα.

Έγινε η μάσκα νούμερο ένα θέμα συζήτησης στην εκπαίδευση. Δεν έχουμε τίποτα άλλο να πούμε. Η μάσκα και η μάσκα. Θλίβομαι, λυπάμαι....

Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.