Γιατί δεν έχει κανένα νόημα να βρίζεις ένα κανάλι επειδή πουλάει σκουπίδια

succo / pixabay
Απλά μαθήματα τηλεοπτικής οικονομίας.

Κάθε μαγαζί πουλάει τα προϊόντα του στους πελάτες του. Αν δεν πουληθούν, θα κλείσει. Ένα κανάλι είναι ένα μαγαζί. Πουλάει το προϊόν του. Ποιος είναι ο πελάτης ενός καναλιού; Ο τηλεθεατής, θα πεις. ΛΑΘΟΣ! Πελάτης είναι αυτός που πληρώνει, δηλαδή ο διαφημιζόμενος. Ο τηλεθεατής δεν πληρώνει, εκτός κι αν πρόκειται για συνδρομητικό κανάλι. Ε

δώ μιλάμε για τα ελεύθερα κανάλια, αυτά που βλέπουμε όλοι, τζάμπα. Ποιο είναι το προϊόν ενός καναλιού; Οι ταινίες, οι σειρές, τα shows, θα πεις. ΛΑΘΟΣ! Το προϊόν του είναι τα μάτια σου! Ο εμπορικός διευθυντής του καναλιού συναντάει τον διαφημιζόμενο ή την διαφημιστική εταιρεία που τον εκπροσωπεί και λέει "να τα προϊόντα μου: τόσες χιλιάδες ή εκατομμύρια άνθρωποι βλέπουν αυτή τη σειρά. Η δυνατότητα να δουν και το προϊόν σου χωμένο με κάποιον τρόπο στη σειρά κοστίζει τόσο". 

Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι δεν έχει κανένα νόημα να βρίζεις ένα κανάλι επειδή πουλάει σκουπίδια. Εσένα πουλάει, που βλέπεις σκουπίδια. Μπορείς απλώς να πατήσεις το off του τηλεκοντρόλ.

Θάνος Τζήμερος
Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.