Suzuki: Όλα άρχισαν από αργαλειούς πριν 100 χρόνια

Το 2020 είναι η 100ή επέτειος της Suzuki, καθώς το Μάρτιο του 1920 ο Michio Suzuki ξεκίνησε την επιχειρηματική του δραστηριότητα με την κατασκευή αργαλειών.

Από: newsauto.gr

Χρειάστηκε να περάσουν 17 χρόνια για να ληφθεί η απόφαση για «στροφή» προς την αυτοκινητοβιομηχανία, με το πρώτο μοντέλο της Suzuki να καταγράφεται το 1937. Στη συνέχεια, λόγω του 2ου ΠΠ οι δραστηριότητες διακόπηκαν, για να ξεκινήσουν και πάλι το 1954. Τότε ήταν που ενεργοποιήθηκε η έρευνα και η ανάπτυξη νέων τεχνικών για την παραγωγή των αυτοκινήτων και ιδρύθηκε η Suzuki Motor Co Limited. Χρησιμοποιώντας το πνεύμα «Yaramaika» της Suzuki, (που μεταφράζεται ως «Πάμε να το κάνουμε») ο Michio άρχισε γρήγορα να ερευνά οχήματα που παράγονταν σε άλλες χώρες.
Σύντομα απέκτησε την τεχνογνωσία που χρειαζόταν για να φτάσει στο πρώτο μοντέλο παραγωγής που έχει γίνει γνωστό ως Suzulight. Το Suzulight ήταν ένα συμπαγές όχημα που ζύγιζε περίπου 500 κιλά και χρησιμοποιούσε δίκύλινδρο κινητήρα 360 κ.εκ. με απόδοση 15 ίππων. Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στην Ιαπωνία με τον κινητήρα και την κίνηση εμπρός. Η παραγωγή ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 1955, αρχικά με 3-4 αυτοκίνητα το μήνα, κάτι που στις αρχές του επόμενου έτους, είχε φτάσει να είναι 1 αυτοκίνητο την ημέρα. Το 1959, ο σχεδιασμός άλλαξε με την εξέλιξη του Suzulight TL. Η δημοτικότητα των αυτοκινήτων Suzuki αυξήθηκε γρήγορα, όπως και η απόδοση του δίχτονου κινητήρα των 360 κ.εκ. που έφτασε να είναι στην περίπτωση του TL, 21 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. Η αύξηση στην παραγωγή ήταν ραγδαία και μόλις τρεις μήνες μετά την κυκλοφορία του, έφτασε να παράγεται σε 200 μονάδες το μήνα.
Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.