ΔΕΔΔΗΕ: Εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των καταναλωτών - Τι αλλάζει

Ο ΔΕΔΔΗΕ, σε συνέχεια της αναβάθμισης των τηλεφωνικών του υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών και στο πλαίσιο προσαρμογής του στις έκτακτες συνθήκες όπως αυτές διαμορφώνονται από την πανδημία, ενημερώνει το κοινό για τα εξής: 

Oι πελάτες μπορούν να απευθύνονται όλο το 24ωρο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή στον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), ή εναλλακτικά, τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ, όπως αυτά είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας https://www.deddie.gr/el/simeia-eksupiretisis/diktyo-exipiretisis/.

Επιπλέον, για την υποβολή αιτήματος νέας σύνδεσης, ή άλλου αιτήματος σε υφιστάμενη παροχή, καθώς και για την αποστολή των εγγράφων σύνδεσης (πχ. ΥΔΕ –Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη κλπ.), οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσειςτων Περιοχών, οι οποίες είναι αναρτημένεςστον ιστότοπο της Εταιρίας https://www.deddie.gr/el/simeia-eksupiretisis/diktyo-exipiretisis/.

Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη -όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή Σύμβασης Σύνδεσης -ο ΔΕΔΔΗΕ θα δέχεται μόνον κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.

Η αναβάθμιση των εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας, στοχεύουν στην αποφυγή συνωστισμού των πελατών στα γραφεία των σημείων εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕμε γνώμονα την προστασία της Δημόσιας Υγείας
Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.