Εκπαιδευτικός περιγράφει την...εμπειρία της βοηθώντας τους μαθητές να μπουν στο webex

geralt / pixabay
Έφαγα δύο ώρες σήμερα συν άλλες τόσες χτες να προσπαθώ να βοηθησω μαθητές μου Β' γυμνασίου που δεν κατανοούσαν τα στοιχειώδη να συνδεθούν με την πλατφόρμα webex. Τελικά από τους σαράντα συνδέθηκαν μόλις τρεις. Άκουσα την γκρίνια του αιώνα, γιατί χρησιμοποιώ e-class και όχι e-me, με παρακαλούσαν να ανοίξω λογαριασμό στο instagram, γιατί με τους άλλους καθηγητές εκεί κάνουν μάθημα μου είπαν, και τελικά, αφού συνάντησα ένα εκατομμύριο αντιδράσεις γιατί δεν μπαίνουν στο webex, δεν τους αρέσει το e-class, γιατί δεν φτιάχνω και e-me, γιατί τα παιδιά νομίζουν ότι είναι fb οι εκπαιδευτικές πλατφόρμες, ανοίγουμε από μία και λέμε ό,τι μας κατέβει, σιχτίρισα και μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή που μπήκα στη διαδικασία.

Δρ Ελένη Παπαδοπούλου

Αν κάποιοι συνάδελφοι νομίζουν ότι θα χαζολογούμε στα ίνστα και θα κάνουμε τσατ, ας κάτσουν στο σπιτάκι τους κι ας φτιάξουν κουλουράκια. Δεν καταλαβαίνουν πόσο πρόβλημα δημιουργούν ταυτίζοντας το τηλεμάθημα με χαζομάρες;

Ο καθενας κάνει ό,τι του κατέβει, άλλος σκάιπ, άλλος φβ, άλλος ίνστα, άλλος zoom, ενώ το υπουργείο έχει δώσει λογαριασμούς webex και τις πλατφόρμες του myschool. Υλικό επίσης ό,τι κατέβει του καθενός, είναι κατάλληλο, είναι ακατάλληλο, ουδείς γνωρίζει. Ελάχιστα παιδιά κάνουν τις εργασίες, αφού δεν είναι υποχρεωτικό, στις οποίες δεν έχουμε απολύτως κανένα έλεγχο αν τις κάνουν μόνα τους ή με βοήθεια ή αντιγράφοντας.

Τα παιδιά επίσης δεν είναι εκπαιδευμένα ούτε στο online, ούτε στις πλατφόρμες. Και εμείς δεν είμαστε τεχνικοί να στηρίξουμε τεχνικά το θέμα, όταν υπάρχει πρόβλημα. Πού να ξέρω τί έκαναν και δεν μπορούσαν να μπουν στην πλατφόρμα; Για να βγάλω δε σοβαρό μάθημα 1 διδακτικής ώρας συν τις εργασίες, εγώ προσωπικά θέλω τουλάχιστον άλλες 2-3 ώρες προετοιμασία το υλικό, να το βρω, να το διαλέξω και να το στήσω.

Κάθε μία σχολική ώρα είναι 10 για το online, αν θέλεις να κάνεις μάθημα και αν έχεις ανεκπαίδευτο κοινό. Αν θέλεις να χαζολογήσεις απλά πατάς το κουμπάκι ινστα και μέσεντζερ, πετάς και μία ασκησούλα και τέλος.

Έχει έρθει η ώρα που όλο αυτό πρέπει να μπει σε ένα σοβαρό πλαίσιο. Καλά τα φρου φρου κι αρώματα για θεματικές και τριαλαλί τριαλαλό, αλλά ας εντάξουμε κάπου κι αυτή την τηλεκπαίδευση, στοιχειωδώς έστω. Μπορεί να μας ξαναχρειαστεί.
Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.