Η πρώτη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που δημιουργεί σημείο εξυπηρέτησης κωφών επισκεπτών με χρήση της εφαρμογής IRIS

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική προχώρησε, πρώτη από τον ασφαλιστικό κλάδο, στη δημιουργία σημείου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των βαρήκοων ή κωφών επισκεπτών της, με την χρήση της εφαρμογής IRIS (relay service). 

Συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή, η οποία δημιουργήθηκε από την εταιρεία BEVICA σε συνεργασία με το ΕΙΚ (Εθνικό Ίδρυμα Κωφών), ο χρηστής έχει τη δυνατότητα να λάβει άμεσα διερμηνεία από και προς τη νοηματική γλώσσα, με εξ’ αποστάσεως διερμηνέα. Για τον σκοπό αυτό, διαμορφώθηκε ειδικός προσβάσιμος χώρος στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας, στον οποίο έχει τοποθετηθεί ηλεκτρονική συσκευή, μέσω της οποίας επιτυγχάνεται άμεση και ασφαλής σύνδεση με το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών.

Η ΜΙΝΕΤΤΑ θα συνεχίσει να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο, όπως βέβαια και στις κοινωνικές ομάδες που χρειάζονται μεγαλύτερη υποστήριξη, κάτι άλλωστε που αποτελεί και βασικό πυλώνα των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας της Εταιρείας.
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.