Τι σημαίνει: να γίνουμε «κανονική χώρα»…


Ακούμε συνεχώς, τον τελευταίο καιρό την προτροπή: Να επιστρέψουμε στην «κανονικότητα» - να γίνουμε επιτέλους κι εμείς μια «φυσιολογική χώρα». Τι στην ευχή όμως είναι αυτή η «κανονικότητα»;

  • Θα γίνουμε «κανονική» χώρα, όταν πάψουμε να μιλάμε για… «Πανεπιστημιακό άσυλο»!
Που δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο! Γιατί στις δημοκρατικές χώρες ΔΕΝ διώκονται οι ιδέες πουθενά, ώστε να χρειάζονται ειδική «ασυλία» μέσα στα Πανεπιστήμια.
Η ίδια η έννοια του «ασύλου» (μέσα σε κάποιο χώρο), προϋποθέτει «ΔΙΩΞΗ» παντού αλλού!
Όταν το καταλάβουμε αυτό, θα γίνουμε «φυσιολογική» χώρα.
Ως τότε δεν είμαστε.
  • Θα γίνουμε «φυσιολογική» χώρα, όταν πάψουν να λένε κάποιοι: Θέλουμε να αποκαταστήσουμε την πραγματική έννοια του Πανεπιστημιακού ασύλου!
Τι λέτε ρε; Καταλαβαίνετε τι λέτε;

Είναι σαν να ομολογείτε ότι υπάρχει θέμα ασυλίας στη διακίνηση των ιδεών κάπου (μέσα στα ΑΕΙ), γιατί παντού αλλού διώκονται!

Αυτό θέλετε να πείτε; Είστε στα καλά σας;

Καταλαβαίνετε τι θα πει «άσυλο», που να πάρει και να σηκώσει…

Άλλο να αποκαταστήσετε την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών μέσα στα Πανεπιστήμια (που είναι και το σωστό) και άλλο πράγμα – εντελώς διαφορετικό – να αποκαταστήσετε το «πραγματικό νόημα του ασύλου» (που είναι μαλακία… συμπαντικών διαστάσεων!).

Θα γίνουμε «κανονική χώρα», όταν τέτοιες ανοησίες πάψουν να λέγονται! Επιτέλους…
  • Θα γίνουμε «φυσιολογική» χώρα, όταν καταλάβουμε και ομολογήσουμε δημόσια ότι το λεγόμενο «άσυλο» μέσα στα Πανεπιστήμια ουσιαστικά καταργούσε την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών! Όλων των ιδεών, εκτός από τα εξτρεμιστικά ιδεολογήματα ακραίων μειοψηφιών – συνήθως έξω-πανεπιστημιακών ομάδων που φώλιαζαν στα Πανεπιστήμια εδώ και χρόνια.
Όσοι διαφωνούσαν μαζί τους, φοβούνταν να μιλήσουν. Φοβούνταν να αντιδράσουν. Κι όσοι τόλμησαν να το κάνουν ξυλοκοπήθηκαν αγρίως. Και η Αστυνομία δεν μπορούσε να επέμβει, γιατί το λεγόμενο «άσυλο» την εμπόδιζε!
Το άσυλο επέτρεπε στους ακραίους να ξυλοκοπούν ατιμώρητα κάθε διαφωνούντα μέσα στα Πανεπιστήμια!
Και ταυτόχρονα οι ακραίοι κάλυπταν (και καλύπτονταν από) πάσης φύσεως παρανόμους: κυρίως λαθρεμπόρους ναρκωτικών, αλλά και τρομοκράτες, που έβρισκαν… άσυλο (ακαταδίωκτου από την αστυνομία) μέσα στο «άσυλο» (της «ελεύθερης διακίνησης των ιδεών»!).
Μιλάμε για άσυλο γενικευμένης ανομίας – όχι… «ιδεών»!
Όταν το καταλάβουμε αυτό όλοι, τότε θα γίνουμε «κανονική χώρα»! Ως τότε δεν είμαστε….
  • Θα γίνουμε «κανονική χώρα», όταν όλοι καταλάβουμε πως όταν υπάρχει παρανομία – και μάλιστα μόνιμη και ενδημική - η αστυνομία όχι απλώς «δικαιούται» να επέμβει, αλλά υποχρεούται να επέμβει. Γι’ αυτό υπάρχει! Γι’ αυτό την έχουμε! Γι’ αυτό την πληρώνουμε…
Κι αν οι παράνομοι ή οι ακραίοι (που συχνά παράνομοι είναι κι αυτοί) αντισταθούν, τότε η Αστυνομία υποχρεούται να χρησιμοποιήσει βία! Δηλαδή νόμιμη βία αποκατάστασης της νομιμότητας.
Κι αυτό δεν είναι ούτε «δεξιό», ούτε «αριστερό». Αυτό είναι δημοκρατικό!
  • Η Δημοκρατία στηρίζεται στην νομιμότητα (σε αντίθεση με τον αυταρχισμό που στηρίζεται στην αυθαιρεσία).
  • Η Δημοκρατία στηρίζεται στην επιβολή της νομιμότητας, ακόμα και με τη βία, διότι απέναντι σε παράνομους, συχνά δεν υπάρχει άλλος τρόπος.
Δεν… παρακαλούμε τους παράνομους, ή τους ληστές, ή τους κακούργους ή τους λαθρεμπόρους, ή τους μαστροπούς, ή τους βιαστές, να… αποφεύγουν την παρανομία, αν θέλουν κι αν δεν τους κάνει κόπο.

Τους πιάνουμε, τους παραπέμπουμε, τους δικάζουμε και τους καταδικάζουμε. Αυτό λέγεται «δίωξη»!

Κι αν αντισταθούν στη δίωξη, υφίστανται τη νόμιμη αστυνομική βία.

Τελεία και παύλα.-

Ο,τιδήποτε διαφορετικό, δεν είναι «αριστερό» η «δεξιό». Είναι προστασία των παρανόμων και οδηγεί στην πλήρη ατιμωρησία της παρανομίας.

Η διάχυση της παρανομίας δεν βλάπτει τους «πλούσιους». Αυτοί εξασφαλίζουν την ιδιωτική τους φύλαξη – που είναι ενίοτε σκληρότατη.

Η διάχυση της παρανομίας χτυπάει τις λαϊκές γειτονιές πρωτίστως (τώρα πια και τις μεσαίες) και απειλεί άμεσα τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα (τώρα πια και τη μεσαία τάξη).

Όταν δεν υπάρχει Αστυνομία - ή όταν διστάζει να επέμβει η Αστυνομία - τα χαμηλότερα λαϊκά στρώματα πλήττονται! Οι «πλουτοκράτες» δεν πλήττονται ποτέ!

Είδατε ποτέ διαρρήκτες να χτυπάνε καλά φυλασσόμενες επαύλεις;

Όλο κάτι ζευγάρια συνταξιούχων χτυπάνε σε χαμόσπιτα, τους πιάνουνε τους δένουν και τους βασανίζουν, για να αποκαλύψουν που κρύβουν το κομπόδεμά τους.

Άντε να πάνε να κάνουν τέτοια σε… «σκαφάτους». Θα τους βουτήξουν οι σεκιουριτάδες και …δεν θα βρει παπάς να θάψει!

Η Αστυνόμευση στα πλαίσια της νομιμότητας είναι προϋπόθεση δημοκρατίας και κοινωνικής δικαιοσύνης! Γιατί προστατεύει τα δικαιώματα του απλού πολίτη! Γιατί προασπίζεται την ασφάλεια του πιο αδύναμου πολίτη.

Όταν το καταλάβουμε αυτό, τότε θα γίνουμε «κανονική» χώρα. Τώρα δεν είμαστε.
  • Προχθές έγινε ένα επεισόδιο σε ένα τουριστικό νησί. Μέσα σε μια πλατεία γεμάτη κόσμο, ένας νεαρός Έλληνας πήγε να βάψει με γκράφιτι το… παλαιό κάστρο του νησιού!
Κάποιοι ντόπιοι, επίσης νεαροί, τον είδαν και πήγαν να τον σταματήσουν.

Επειδή ο επίδοξος «βάνδαλος» ήταν πιο θρασύς, όχι μόνο δεν έφυγε αλλά άρχισε να τους χτυπάει. Οπότε ένας θαμώνας που βρισκόταν εκεί – κατά σύμπτωση αστυνομικός εκτός υπηρεσίας – έσπευσε να τους χωρίσει και έκανε παρατήρηση στον τύπο που το ξεκίνησε.

Ο νεαρός τον χτύπησε, ο αστυνομικός «ανταπέδωσε και τον εξουδετέρωσε». Δηλαδή τον έδειρε! Δεν τον σάπισε στον ξύλο. Δεν του έκανε ζημιά. Απλά τον ξυλοφόρτωσε και τον ακινητοποίησε.

Ύστερα βγήκε ο αψύς (και ξυλοφορτωθείς) νεαρός και παραδέχθηκε ότι, πράγματι, εκείνος χτύπησε πρώτος τον αστυνομικό και ζήτησε να μη διωχθεί, παραδεχόμενος το σφάλμα του.

Κι ύστερα βγήκε και ένας ξένος τουρίστας (γιος γνωστού celebrity από το εξωτερικό) που αποθανάτισε όλη την σκηνή στο κινητό του - απ’ όπου και κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο - και είπε τα πράγματα πως έγιναν:
  • ότι πράγματι ο νεαρός πήγε να βανδαλίσει μνημείο του νησιού (τον τοίχο του κάστρου),
  • πράγματι πήγαν στην αρχή οι ντόπιοι συνομήλικοί του να τον εμποδίσουν,
  • πράγματι επενέβη ο αστυνομικός να τους χωρίσει,
  • πράγματι ο νεαρός χτύπησε τον αστυνομικό, οπότε κι εκείνος αναγκάστηκε να του τις «βρέξει»…
Αυτό το αθώο περιστατικό έχει πολλά θετικά μηνύματα - αλλά κι ένα εντελώς αρνητικό:
  • Πρώτον, είναι θετικό που τα παλικαρόπουλα του χωριού αντέδρασαν στο «βάνδαλο» που πήγε να «βάψει» με σπρέι το κάστρο του χωριού τους! Δείχνει πως νοιάζονται τον τόπο τους και το λέει η ψυχούλα τους.
Δεν είναι «βολεψάκηδες», δεν είναι «εαυτούληδες», δεν είναι «κότες».
  • Δεύτερον, είναι θετικό που ο αστυνομικός – εκτός υπηρεσίας – πήγε και αναμίχθηκε στην συμπλοκή των νεαρών. Θα μπορούσε να κάνει την «πάπια». Θα μπορούσε να πρυτανεύσει μέσα του το «ου μπλέξεις»! Στο κάτω-κάτω ποιος θα το μάθαινε ότι ήταν κι εκείνος εκεί.
Δεν το έκανε όμως. Έχει αίσθηση καθήκοντος!
Τέτοιους αστυνομικούς θέλουμε. Πήξαμε από τους «άλλους» που φτάνουν μια ώρα μετά που τους καλείς, για να είναι βέβαιοι ότι οι… «κακοί» θα έχουν φύγει και θα βρίσκονται ήδη πολύ μακριά.
Αυτός ο συγκεκριμένος ήταν εκεί κι ένιωσε υποχρέωση να μπει στη μέση. Μπράβο του!
  • Τρίτον, μπήκε στη μέση, αλλά δεν έκανε «κατάχρηση» βίας. Στην αρχή πήγε να καλμάρει τον «τσαμπουκά» με το καλό. Με λόγια. Μπράβο του!
Ύστερα όταν ο τσαμπουκάς τον χτύπησε πρώτος - αφού του είχε πει ότι είναι αστυνομικός – τον πλάκωσε στο ξύλο! Ξανά μπράβο του!
Κάθε φορά που ένας αυθάδης νεαρός χτυπάει αστυνομικό πρώτος και υφίσταται τα ίδια, η κοινωνία θα γίνεται μετά λίγο καλύτερη και λίγο ασφαλέστερη.
  • Τέταρτον, ο ίδιος ο «τσαμπουκάς», αφού τις έφαγε, μετά βγήκε και παραδέχθηκε τι πραγματικά είχε γίνει. Και ζήτησε δημόσια να μη διωχθεί ο αστυνομικός. Μπράβο του κι αυτουνού. Τουλάχιστον, έχει φιλότιμο! Κι από την περιπέτειά του μπορεί να βγήκε κι αυτός καλύτερος άνθρωπος, εν τέλει.

Τόσα θετικά μηνύματα! Που είναι το «αρνητικό», θα μου πείτε;

Ότι η Αστυνομία ακόμα κάνει… «δικογραφία» κατά του αστυνομικού!

Που όλοι οι παρόντες - ακόμα και το «θύμα» - ζητούν να ΜΗ διωχθεί!

Έχουν τρελαθεί;

Αντί να του κάνουν εύφημο μνεία, αντί να του αποδώσουν δημόσιο έπαινο, τον ταλαιπωρούν;

Γιατί; Για να μη διανοηθεί κανείς άλλος στη θέση του να παρέμβει μελλοντικά; Γι’ αυτό;

Με τους κακοποιούς είναι η Αστυνομία; Ή μη τους ευσυνείδητους αστυνομικούς και τους πολίτες;

Όσο αυτά συνεχίζονται και θεωρούνται «φυσιολογικά», ΔΕΝ θα είμαστε «κανονική» χώρα.

Θα γίνουμε, όταν πάψουμε να απολογούμαστε στους υποστηρικτές των κουκουλοφόρων, των παρανόμων, των καταληψιών, των βανδάλων, των τρομοκρατών και των παρανόμων εν γένει.

Όταν τους λέμε στα μούτρα:
  • Πέστε μας «ακροδεξιούς», πέστε μας «ρατσιστές», πέστε μας ό,τι θέλετε. (Έτσι κι αλλιώς αυτά ξερνάτε για όσους διαφωνούν μαζί σας)
Οι νόμοι θα γίνονται σεβαστοί παντού! Η νομιμότητα θα επιβάλλεται παντού! Και με τη βία, αν χρειαστεί.

Οι αστυνομικοί θα ενθαρρύνονται να κάνουν συννόμως και ευόρκως της δουλειά τους. Τα «άβατα» θα εξαλειφθούν! Κι ό,τι χρειαστεί, θα το κάνουμε.

Οι νησίδες ανομίας, «ακαταδίωκτου» και γενικευμένης παρανομίας, θα εξαλειφθούν. Κι ό,τι χρειαστεί θα το κάνουμε.

Η Ελλάδα θα γίνει «κανονική» χώρα, «φυσιολογική» χώρα. Κι ό,τι χρειαστεί θα το κάνουμε.

«Κανονική» και «φυσιολογική» χώρα είναι άλλες λέξεις για να πούμε το απλούστερο: Για να γίνουμε Δημοκρατική χώρα!

Γιατί αν δεν γίνουν όλα αυτά, δεν είμαστε.

Και να το ξέρετε: θα γίνουμε.

Κι όποιος πάει να μας εμποδίσει, κακό του κεφαλιού του!
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail