Πόσο παλιά είναι άραγε η ιστορία της λαθρομετανάστευσης; Και ποιος είναι ο εμπνευστής της; Πάμε στο 2002!

Κάποτε, το καλοκαίρι του 2002, είχα πει σε τηλεοπτικό σταθμό της Μυτιλήνης και συγκεκριμένα στο TVM: «Εάν δεν φυλάξουμε τα σύνορα του νησιού, σε 10 με 20 χρόνια, η Λέσβος δεν θα ανήκει στους Ελληνες και μάλιστα χωρίς να πέσει ούτε μία σφαίρα». Είχα ήδη ξεκινήσει την πολύκροτη –τότε- έρευνα για τα «μυστικά περάσματα των Δουλεμπόρων» (τότε μπορούσαμε ακόμη να τους αποκαλούμε έτσι!), και είχα πάρει ήδη μια συνέντευξη από στρατηγό του Ντοστούμ, του Τούρκου πολέμαρχου στο Αφγανιστάν που είχε βρεθεί ως…λαθρομετανάστης, σε έναν καταυλισμό της Μυτιλήνης, στις πρώην παιδικές κατασκηνώσεις του αεροδρομίου.

 Του Γιώργου Αδαλή

Και καθώς παρατηρούσα στενά το ζήτημα, τόσο εγώ όσο και οι 40 αρθρογράφοι των AegeanTimes, υπέπεσε στην αντίληψή μου, μια λεπτομέρεια, την οποία και ερευνήσαμε δημοσιογραφικά. Ολες οι βάρκες που χρησιμοποίησαν οι λαθρομετανάστες, μπορεί να διέφεραν σε μήκος αλλά ήταν ίδια μάρκα. Όπως επίσης και οι μηχανές οι οποίες χρησιμοποιούσαν αυτά τα σκάφη. Πράγμα που σήμαινε ότι ο προμηθευτής στην Τουρκία ήταν ένας και μοναδικός.

Την επόμενη χρονιά, αν και είχα δεχτεί πιέσεις τεράστιες από το λόμπυ της…«Ελληνοτουρκικής Φιλίας», που στην ουσία σχεδίαζε όσα συμβαίνουν σήμερα στα νησιά μας, λόγω του ότι ήταν η χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων, άπαντες ήθελαν … ηρεμία και ασφάλεια. Με αποτέλεσμα να ανοίξουν στόματα. Και τα στόματα έδειξαν ότι ένας Τούρκος πολιτικός από το κόμμα του Ερντογάν, που πολιτεύεται στο Αϊβαλί, είχε έναν αδερφό, ο οποίος ήταν ο προμηθευτής του 80% των σκαφών που χρησιμοποιούσαν οι Διακινητές στις μεταφορές τους…

Με βάση την δικιά μας έρευνα, συνελήφθησαν αργότερα, Τούρκοι πολιτικοί καθώς και μια Γαλλίδα διπλωματική υπάλληλος που διατηρούσε επιχείρηση πώλησης σωστικών μέσων και σκαφών στην Αλικαρνασσό! Καθώς και πολλοί άλλοι που οι παλιοί θυμούνται…

Από τότε μέχρι σήμερα, ΔΕΝ άλλαξε απολύτως τίποτα! Απλά η Ελλάδα έχασε τον έλεγχο των θαλασσίων συνόρων καθώς και την Διοίκηση των νήσων Λέσβου και Σάμου. Χρειάστηκε να παραιτηθεί ένας παραλίγο Πρωθυπουργός της Αγγλίας, ο Εντ Μίλιμπαντ και να προσληφθεί ως Διοικητής μιας τεράστιας ΜΚΟ, για να καταλάβουν άπαντες, ότι ο έλεγχος, η διαχείριση και η Διοίκηση των νησιών, έχουν παραδοθεί σε ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΚΟ, οι οποίες κάνουν απόλυτο κουμάντο. Οι Ελληνικές Αρχές έχουν σηκώσει προ πολλού τα χέρια ψηλά και η Τουρκία ετοιμάζεται να διεκδικήσει τα νησιά αυτά, μιας και ήδη ελέγχει τις συγκεκριμένες ΜΚΟ.

Και να φανταστείτε, ότι όλο αυτό το σχέδιο, το έχει εμπνευστεί ένας τούρκος Δημαρχάκος κι ο επιχειρηματίας αδερφός του…
Λύσεις υπάρχουν ακόμη και τώρα. Το πρόβλημα είναι ότι οι άνθρωποι που κατέχουν τις λύσεις, δεν ακούγονται. Ισως γιατί κανείς δεν αντέχει να ακούσει πόσο ΑΠΛΗ είναι η αλήθεια και πόσο ακόμη πιο απλούστερη είναι η εφαρμογή μιας μόνιμης λύσης στο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης!

ΥΓ.
Τότε η Μυτιλήνη ευτύχησε να έχει Λιμενάρχη και αρχηγό της ΕΥΠ δύο Κρητίκαρους. Που έκαναν το παν για να σώσουν το νησί. Και έκαναν πολλά παραπάνω από όσα μπορούσαν. Και φυσικά αντί για να τους τιμήσει το Ελληνικό Κράτος, πλήρωσαν βαρύ τίμημα στην μετέπειτα καριέρα τους! Κι έμεινε καταευχαριστημένη και η σύζυγος του Ερντογάν, η Εμινέ με την πρόωρη καρατόμηση τους! Τι; Είπα κάτι λάθος;;;
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail