Μεταχειρισμένα ΙΧ: Προσοχή οι «ευκαιρίες» κρύβουν παγίδες!

Οι μεγάλες διαφορές στις τιμές διάθεσης μεταξύ ίδιων εισαγόμενων και εγχώριων μεταχειρισμένων πρέπει να σας προβληματίσουν.

Αναδημοσίευση από: newsauto.gr
Γιώργος Κ. Ανδρής

Γυρισμένα χιλιόμετρα, επισκευασμένοι κινητήρες, πρώην περιπολικά ή οχήματα από εταιρείες παράδοσης αλληλογραφίας και δεμάτων αλλά με… εγγύηση είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που διακινούν κάποιοι επιτήδειοι έμποροι με αποτέλεσμα να έχουν κάνει την αγορά άνω-κάτω.

Οι υπόλοιποι έμποροι που προσπαθούν να πουλήσουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα βρίσκονται στο χείλος του γκρεμού καθώς δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τις τιμές των επιτήδειων «συναδέλφων» τους οι οποίοι έχουν δημιουργήσει συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.

Παράλληλα η έλλειψη νομικού πλαισίου και κυρώσεων αφήνει τους επιτήδειους να δρουν ανεξέλεγκτοι διαφημίζοντας μάλιστα πως παρέχουν εγγυήσεις για τα χιλιόμετρα, την καλή λειτουργία του κινητήρα, πως το όχημα που πουλάνε είναι ατρακάριστο και άλλες άκρως δελεαστικές υπηρεσίες που όταν συμβεί το… κακό τότε επεξηγούν στον πελάτη τους ότι υπάρχουν και… «ψιλά» γράμματα.

Το Newsauto.gr σε μια προσπάθεια να αναδείξει όλη την παραπάνω κατάσταση πραγματοποίησε μία μεγάλη έρευνα σε όμοια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα τα οποία έχουν προέλθει από την εγχώρια αγορά, δηλαδή έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα αλλά και από άλλα κράτη μέλη.

Οι διαφορές στις τιμές διάθεσής τους είναι τεράστιες και όπως αποδείχθηκε πολλές φορές κάποια εισαγόμενα μεταχειρισμένα μοντέλα φαίνεται πως έχουν διανύσει πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από τα αντίστοιχα εγχώρια αλλά πωλούνται στην μισή τιμή!

Επιλέξαμε μερικά από τα πιο εμπορικά μοντέλα της αγοράς που καταγράφουν και υψηλές πωλήσεις ως εισαγόμενα μεταχειρισμένα κινούνται με πετρέλαιο και έχουν κλείσει την πρώτη 5ετία.



Αρχικά έχουμε το γνωστό Fiat Panda μοντέλο του 2013 το οποίο ως εισαγόμενο μεταχειρισμένο πωλείται από 5.000 ευρώ αναγράφοντας το κοντέρ του 130.000 χλμ.

Το αντίστοιχο εγχώριο Fiat Panda πωλείται έναντι 10.500 ευρώ έχοντας διανύσει 75.000 χλμ.

Το μεν εισαγόμενο μεταχειρισμένο είναι άγνωστο πόσα χιλιόμετρα έχει διανύσει πραγματικά αλλά όπως διαπιστώσαμε διατίθενται στην μισή τιμή από το αντίστοιχο εγχώριο μεταχειρισμένο μοντέλο.


Ένα Opel Corsa 1,3 diesel με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2013 το οποίο έχει προέλθει από κάποιο άλλο κράτος-μέλος ως εισαγόμενο μεταχειρισμένο διατίθενται σε ιστοσελίδες με αγγελίες αυτοκίνητων έναντι 4.900 ευρώ έχοντας διανύσει 118.000 χλμ.

Το αντίστοιχο φθηνότερο εγχώριο μεταχειρισμένο Opel Corsa diesel πωλείται έναντι 9.500 ευρώ έχοντας διανύσει 106.000 ευρώ. Δηλαδή και σε αυτή την περίπτωση το εισαγόμενο μεταχειρισμένο όχημα διατίθενται στη μισή τιμή από το εγχώριο!


Από την Mercedes-Benz επιλέξαμε την Α180d με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2013 και ανακαλύψαμε ότι ως εισαγόμενο μεταχειρισμένο μπορεί να βρει κανείς αυτοκίνητα από 13.800 ευρώ με περίπου 100.000 χλμ.

Αν κάποιος επιλέξει μια εγχώρια μεταχειρισμένα A180d τότε θα αντιληφθεί πως ακριβώς το ίδιο μοντέλο έχοντας διανύσει 120.000 πωλείται έναντι 22.500 ευρώ!

Τώρα γιατί το εγχώριο αυτοκίνητο γιατί πωλείται 8.700 ευρώ υψηλότερα από το εισαγόμενο μεταχειρισμένο οι λόγοι είναι προφανείς καθώς σε καμία περίπτωση το όχημα που έχει έρθει από το εξωτερικό δεν υπάρχει περίπτωση να έχει διανύσει λιγότερα χιλιόμετρα από το εγχώριο και να πωλείται τόσο φθηνά. Το πιο πιθανό είναι να έχουν γυριστεί τα χιλιόμετρα ή να πρόκειται για τρακαρισμένο αυτοκίνητο ή όχημα σωμάτων ασφαλείας…


Στην BMW μία 116d ως εισαγόμενη μεταχειρισμένη μπορεί να βρει κανείς σε αγγελίες πώλησης στο Διαδίκτυο πωλείται έναντι 11.000 ευρώ έχοντας διανύσει 130.000 χλμ.

Αντίστοιχα μια εγχώρια μεταχειρισμένη BMW 116d έχοντας διανύσει 110.000 χλμ. πωλείται έναντι 18.500 ευρώ. Οι λόγοι είναι προφανώς ευνόητοι γιατί το εισαγόμενο μεταχειρισμένο είναι φθηνότερο κατά 7.500 ευρώ!


Το δημοφιλές Nissan Qashqai ως εισαγόμενο μεταχειρισμένο έχοντας διανύσει 120.000 χλμ. πωλείται έναντι 11.500 ευρώ.

Το αντίστοιχο μοντέλο ως εγχώριο μεταχειρισμένο έχοντας διανύσει 130.000 χλμ. πωλείται έναντι 18.500 ευρώ! Δηλαδή το εγχώριο είναι ακριβότερο κατά 7.000 ευρώ παρά το γεγονός ότι έχει διανύσει 20.000 παραπάνω χλμ. από το αντίστοιχο εγχώριο μεταχειρισμένο.


Το Toyota Yaris στην πετρελαιοκίνητη έκδοση με 1η Άδεια Κυκλφοφορίας το 2013 πωλείται ως εισαγόμενο μεταχειρισμένο έναντι 6.500 ευρώ έχοντας διανύσει 88.000 χλμ.

Αντίστοιχα ένα εγχώριο μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο Yaris με 72.000 χλμ. κοστίζει 12.500 ευρώ. Δηλαδή 6.000 ευρώ παραπάνω από το εισαγόμενο μεταχειρισμένο!


Ένα VW Polo diesel ως εισαγόμενο μεταχειρισμένο με 120.000 χλμ. κοστίζει 6.000 ευρώ.

Το αντίστοιχο μοντέλο ως εγχώριο μεταχειρισμένο έχοντας διανύσει 117.000 χλμ. κοστίζει 11.000 ευρώ. Δηλαδή είναι ακριβότερο κατά 5.000 ευρώ και έχει διανύσει 3.000 χλμ. επιπλέον από το εισαγόμενο μεταχειρισμένο.


Το Ford Fiesta diesel με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2013 έχοντας διανύσει 100.000 χλμ. κοστίζει 6.500 ευρώ.

Κάποιο αντίστοιχο Ford Fiesta που έχει κυκλοφορήσει στην Ελλάδα ως καινούριο το 2013 με 110.000 χλμ. κοστίζει 10.000 ευρώ. Δηλαδή το εγχώριο κοστίζει 3.500 ευρώ παραπάνω από το εισαγόμενο και έχει διανύσει και επιπλέον 10.000 χλμ.


Ένα Renault Clio diesel που έχει εισαχθεί ως εισαγόμενο μεταχειρισμένο και έχει διανύσει 119.000 χλμ. πωλείται έναντι 6.000 ευρώ.

Το αντίστοιχο Clio ως εγχώριο μεταχειρισμένο με 107.000 χλμ. κοστίζει 11.000 ευρώ!


Το Citroen C3 diesel ως εισαγόμενο μεταχειρισμένο με 109.000 χλμ. κοστίζει 5.600 ευρώ.

Το αντίστοιχο μοντέλο που έχει κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα πωλείται ως μεταχειρισμένο έναντι 9.200 ευρώ και έχει διανύσει 110.000 χλμ.
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.