«Έρχεται πίτσα»: Γιατί σταματά η διαφημιστική καμπάνια γνωστής πιτσαρίας που προκάλεσε συζήτηση

Θέμα συζήτησης έγινε η διαφημιστική καμπάνια της Dominos Pizza σε κλίμα... προεκλογικό και το hashtag trend της «έρχεται πίτσα».

Από: newsbeast.gr

«Στις εκλογές #erxetai_pizza. Κάνε tweet με το hashtag και όσα περισσότερα γραφτούν, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στις Μεγάλες και Jumbo πίτσες το βράδυ των εκλογών!», ήταν η φράση που χρησιμοποιήθηκε από τη γνωστή πιτσαρία, συγκεντρώνοντας συγχαρητήρια από μερικούς και αντιδράσεις από άλλους στα social media.

Ένας από αυτούς που άσκησαν κριτική ήταν και ο Γιώργος Κυρίτσης του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος τοποθετήθηκε μέσω Twitter. «Κι εγώ αν είχα μεγάλη αλυσίδα εστίασης, ΝΔ θα υποστήριζα. Λιγότερο χυδαία ίσως», έγραψε.



Οι αντιδράσεις ανάγκασαν την πιτσαρία να απαντήσει και σε ένα νέο μήνυμα της στο Twitter ενημέρωσε πως «η βραδιά των εκλογών είναι βραδιά πίτσας & η καμπάνια είχε στόχο να πετύχουμε την μεγαλύτερη έκπτωση.

Γι' αυτό χρησιμοποιήσαμε ένα hashtag trend που δυστυχώς η χρήση του πήρε λάθος τροπή. Διακόπτουμε λοιπόν, την καμπάνια αφού η Domino’s ουδέποτε θα αναμειχθεί με πολιτικά θέματα».



Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.