Αντίο Adelaide; Επειδή η ναυπήγηση νέων πλοίων καθυστερεί, η Χιλή θα αγοράσει τα αυστραλιανά σκάφη

Αν και το Χιλιανό Ναυτικό έχει παρουσιάσει ολοκληρωμένη μελέτη για το πρόγραμμα κατασκευής νέων φρεγατών, ένα τέτοιο εγχείρημα δεν μπορεί να ξεκινήσει πριν το 2023, οδηγώντας και μαθηματικά στην αγορά των Adelaide για την κάλυψη των άμεσων επιχειρησιακών αναγκών.

Αναδημοσίευση από: ptisidiastima.com

Το φιλόδοξο πρόγραμμα βασίζεται στη συνεργασία του ναυτικού με πανεπιστήμιο της χώρας και αφορά την εγχώρια κατασκευή πλοίων μεγέθους φρεγάτας, μήκους 132m και εκτοπίσματος 5.200t. Τα οφέλη θα είναι τεχνολογικά και οικονομικά και το έργο θα επιτρέψει την επένδυση του 30% του ποσού που απαιτείται στο εσωτερικό. Επιπλέον, η εγχώρια κατασκευή οκτώ φρεγατών θα επιφέρει μείωση 12% στο κόστος σε σχέση με την κατασκευή τους στο εξωτερικό, ξεκαθαρίζει το «Infodefensa».

Τί σχέση έχουν οι Adelaide; Η Χιλή διατηρεί σε υπηρεσία δύο Α/Α φρεγάτες L και μία ανθυποβρυχιακή φρεγάτα Type 22, που πρέπει να αντικαταστήσει στα μέσα της επόμενης δεκαετίας. Τα ναυπηγεία που θα μπορούσαν να αναλάβουν το έργο κατασκευής των νέων φρεγατών δεν είναι σε θέση να αρχίσουν το πρόγραμμα πριν το 2023 (τότε θα ολοκληρωθεί η κατασκευή ενός παγοθραυστικού με εκτόπισμα τουλάχιστον 10.000t) και το πρώτο πλοίο δεν μπορεί μοιραία να παραδοθεί πριν το 2030. Οι Adelaide πωλούνται τώρα από την Αυστραλία και μπορούν να καταλήξουν άμεσα στο Χιλιανό Ναυτικό.

Πέρα από τις Adelaide, υπάρχουν συζητήσεις και για τις δύο ολλανδικές M. Ωστόσο είναι παρήγορο πως οι Μ δεν αναφέρονται τελευταία στην τοπική επικαιρότητα…





Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.