Γιατί το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ έχει 10 πλοία, 130 αεροσκάφη και 9.000 άτομα στη Μεσόγειο;

The aircraft carriers Abraham Lincoln, left, and John C. Stennis carrier strike groups, led by the Spanish Aegis Frigate Mendez Nunos take a break before commencing high-end training for a quick selfie (Mass Communication Specialist 3rd Class Jeremiah Bartelt/Navy)
Freepen.gr - «Γιατί το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ έχει 10 πλοία, 130 αεροσκάφη και 9.000 άτομα στη Μεσόγειο;» είναι ο τίτλος κειμένου του Mark D. Faram για το marinecorpstimes.com. Δύο αεροπλανοφόρα που πλέουν προς τις αντίθετες κατευθύνσεις, συναντήθηκαν στη Μεσόγειο Θάλασσα για να κάνουν κάποιες ασκήσεις και να τραβήξουν φωτογραφίες αναφέρει ο συντάκτης.

Η εκδήλωση συνέβη αφού η ομάδα κρούσης του αεροπλανοφόρου USS John C. Stennis διέσχισε το κανάλι του Σουέζ, εισερχόμενη στη Μεσόγειο, όπου περίμενε η ομάδα του USS Abraham Lincoln.

Οι δύο ομάδες σημαίνουν 200.000 τόνοι εκτόπισμα, περισσότερα από 130 αεροσκάφη των ΗΠΑ, 10 πλοία και 9.000 ναύτες και πεζοναύτες στην ανατολική Μεσόγειο.

Μόνο δύο φορές τις τελευταίες δύο δεκαετίες, βρέθηκαν δύο αεροπλανοφόρα των ΗΠΑ ταυτόχρονα στη Μεσόγειο Θάλασσα. Η τελευταία φορά ήταν πριν από τρία χρόνια, όταν τα USS Harry S. Truman και USS Dwight D. Eisenhower διέσχισαν διαδρομές τον Ιούνιο του 2016 στο τέλος και την αρχή των αντίστοιχων πλόων τους συνεργαζόμενα για κάποιο χρονικό διάστημα.

Πριν από αυτό, πρέπει να γυρίσουμε πίσω στο 2003, όταν τα USS Harry S. Truman και USS Dwight D. Eisenhower επιχειρούσαν από την ανατολική Μεσόγειο στους βομβαρδισμούς κατά του Ιράκ στα πλαίσια της επιχείρησης Iraqi Freedom.

Αλλά αυτή τη φορά, εκτιμά ο Faram, είναι οι Ρώσοι που πρέπει να δώσουν προσοχή στη συγκεντρωθείσα ισχύ του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ, καθώς οι εντάσεις έχουν αυξηθεί τους τελευταίους μήνες στον Εύξεινο Πόντο, καθώς οι δύο αντίπαλοι του Ψυχρού Πολέμου έχουν γίνει και πάλι ανταγωνιστές.
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail