Ας νικήσει η καλύτερη γευστικά σοκολάτα

Όταν ένα προϊόν ξεχωρίζει για την ποιότητα του, τότε διαφήμιση βασίζεται στο προϊόν. Όμως όταν ένα προϊόν δεν πουλάει, η διαφήμιση βασίζεται στην εικόνα και στην προσπάθεια δημιουργίας θορύβου και πρόκλησης αντιδράσεων.

Άλλωστε όπως λέγεται δεν υπάρχει αρνητική διαφήμιση. Αν κάποιος πιστεύει σε ένα σκοπό και θέλει να βελτιώσει την εικόνα της εταιρείας του, κάνει μια δωρεά καλεί δημοσιογράφους και πετυχαίνει τον στόχο του δείχνοντας την ευαισθησία του έμπρακτα. 

Δε χρησιμοποιεί την προσωπική ζωή ενηλίκων για να αυξήσει τις πωλήσεις εξαιτίας του θορύβου που θα δημιουργηθεί. Ας νικήσει η καλύτερη γευστικά σοκολάτα. Άλλωστε για αυτό οι άνθρωποι αγοράζουν σοκολάτες, για την γεύση τους.

Μελίνα Κονταξή
Print Friendly and PDF
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.