Δύο φορές πιο...stealth το Sukhoi-57

 Sergei Bobylyov/TASS 
Freepen.gr - Ένα νέο σύνθετο υλικό με ενισχυμένες ιδιότητες απορρόφησης κύματος ραντάρ χρησιμοποιήθηκε για να δημιουργηθεί ο θόλος του πιλοτηρίου του πιο εξελιγμένου ρωσικού αεροσκάφους πολλαπλών ρόλων Sukhoi Su-57 και του βομβαρδιστικού αεροσκάφους Tupolev Tu-160, της κρατικής εταιρείας υψηλής τεχνολογίας Rostec, σύμφωνα με το πρακτορείο TASS.

Η καινοτόμος γυάλινη επίστρωση έχει αναπτυχθεί από ειδικούς της Technologiya R&D Enterprise με έδρα το Obninsk (μέρος της RT Chemcomposite Group στο πλαίσιο της Rostec).

"Διπλασιάζει την απορρόφηση των ραντάρ και μειώνει το ίχνος ραντάρ του αεροσκάφους του αεροσκάφους κατά 30%. Σήμερα, η επίστρωση εφαρμόζεται στο θόλο του Su-57, Su-30, Su-34, Su-35, MiG-29K και Tu-160 ", δήλωσε η Rostec.

Η επικάλυψη κατασκευάζεται από στρώματα μεταλλικών οξειδίων πάχους 70-90 nm. Εκτός από τη μείωση της ορατότητας σε εχθρικά ραντάρ, προστατεύει τον πιλότο κατά τη διάρκεια της πτήσης από την επίδραση των υπεριωδών, θερμικών και άλλων αρνητικών παραγόντων, αναφέρει η Rostec.

"Η επίστρωση αποδυναμώνει το θερμικό στοιχείο της ηλιακής ακτινοβολίας περισσότερο από τρεις φορές, ενώ ο δείκτης καθαρής διαπερατότητας στην ορατή περιοχή δεν είναι μικρότερος από 65% και η επίδραση του υπεριωδικού συστατικού πέφτει περισσότερο από 4-6 φορές" δήλωσε η εταιρεία.

Όπως είπε προηγουμένως ο βιομηχανικός διευθυντής της Rostec για το σύμπλεγμα συμβατικών εξοπλισμών, πυρομαχικών και ειδικής χημείας, Σεργκέι Αμπράμοφ, αυτή η καινοτομία δεν έχει αδύνατα σημεία: η εφαρμογή της βοηθά στη μείωση κατά το ήμισυ του βάρους του γυάλινου καλύμματος του θαλάμου διακυβέρνησης και την αύξηση της αντοχής στην κρούση και την απορρόφηση των κυμάτων ραντάρ από 40% έως 80%.
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail