Έμπορος πουλά ΙΧ με γυρισμένα χιλιόμετρα & γραμμάτια

Νέο φυντάνι φαίνεται πως έχει ξεφυτρώσει στα Βόρεια Προάστια καθώς εξαιτίας της οικονομικής κρίσης «ψαρεύει» ανυποψίαστους καταναλωτές με δέλεαρ την αποπληρωμή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με γραμμάτια ή μια ιδιότυπη χρονομίσθωση.

Από: newsauto.gr - Του Γιώργου Κ. Ανδρή

Ειδικότερα ο νέος επιτήδειος έμπορος στα Βόρεια Προάστια, όπως αποδεικνύεται από τα έγγραφα που έχει το NewsAuto.gr στη διάθεσή του, αγοράζει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από δημοπρασίες που πραγματοποιούν οι εταιρείες χρονομίσθωσης και ενοικίασης ή από τράπεζες έναντι χαμηλού τιμήματος και στη συνέχεια γυρίζοντας τα χιλιόμετρα στα κοντέρ τους αυξάνει τις τιμές πώλησής τους εξαπατώντας όμως ανυποψίαστους καταναλωτές.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει στο Newsauto.gr ιδιοκτήτης οχήματος που το απέκτησε από την εμπορία αυτοκινήτων στα ΒΠ ανακάλυψε πως το αυτοκίνητο που απέκτησε είχε γυρισμένα χιλιόμετρα στο κοντέρ του και επειδή το έχει αποκτήσει μέσω κάποιου είδους χρονομίσθωσης αποδείχθηκε ότι έχει πέσει θύμα απάτης καθώς η σύμβαση που έχει υπογράψει τον υποχρεώνει να επισκευάζει τις ζημιές του οχήματος με δικά του έξοδα!

Ο αγοραστής απέκτησε το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δίνοντας μια μικρή προκαταβολή και στη συνέχεια θα έδινε ένα μηνιαίο μίσθωμα. Ωστόσο αυτή η ιδιότυπη μορφή χρονομίσθωσης είχε ως προϋποθέσεις ο κάτοχος να πραγματοποιεί τα σέρβις του οχήματος όπως και όλες τις βλάβες που θα παρουσιαστούν, θα καταβάλει τα Τέλη Κυκλοφορίας, την ασφάλεια και θα αναλάβει και τους ελέγχους των ΚΤΕΟ.

Όλα τα παραπάνω ακούγονται πολύ τίμια αν ο έμπορος είχε τηρήσει εκείνος πως το αυτοκίνητο που διέθετε για χρονομίσθωση είναι αυτό που πραγματικά διαφημίζει.

Όπως αποδείχθηκε το αυτοκίνητο που διέθεσε στον ανυποψίαστο καταναλωτή όχι μόνο είχε γυρισμένα χιλιόμετρα αλλά οι συχνές και ακριβές βλάβες που παρουσιάζονταν στο αυτοκίνητο έπρεπε να καλυφθούν εξολοκλήρου από τον ανυποψίαστο καταναλωτή.

Με λίγα λόγια ο επιτήδειος έμπορος έχει ανακαλύψει ένα νέο τρόπο να επισκευάζει τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητά του με τα χρήματα των ανυποψίαστων καταναλωτών τα οποία όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς επιστρέφονται πίσω με επιπλέον χρηματικό όφελος για τον έμπορο.

Όσον αφορά στην περίπτωση του καταναλωτή που μας καταγγέλει το όχημα φαίνεται ξεκάθαρα πως έχει αγοραστεί από τον επιτήδειο έμπορο στα τέλη του 2014 έχοντας διανύσει 82.000 χλμ. ενώ πουλήθηκε το 2018 δηλαδή 4 χρόνια αργότερα αναγράφοντας 63.000 χλμ.!

Όπως αναφέρει στο NewsAuto.gr ο ανυποψίαστος καταναλωτής: «Στις –/–/2018 επισκέφθηκα τις εγκαταστάσεις της εμπορίας αυτοκινήτων με σκοπό να δω κάποιο από τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητά τους που είχαν προς πώληση. Αφού μιλήσαμε με τον Κύριο …. και μας εξήγησε τις επιλογές που είχαμε, του δείξαμε το μεταχειρισμένο που είχαμε στην κατοχή μας και σκοπεύαμε να δώσουμε για ανταλλαγή – προκαταβολή για να πάρουμε ένα άλλο όχημα σε καλύτερη κατάσταση. Μου είπε ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα και στη συνέχεια μας έδειξε κάποια από τα μεταχειρισμένα που είχε προς πώληση και μας υπέδειξε με πολύ ένθερμο ύφος το κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο τελικά πήραμε. Μας έδωσε μία εκτύπωση από το internet την αγγελία του οχήματος  πάνω στην οποία σημείωνε και τα έξοδα που έπρεπε να πληρώσω για να πάρω το όχημα.  Οι δόσεις που συμφωνήθηκαν ήταν περίπου 200 ευρώ επί 48 μήνες και μία επιπλέον δόση σαν ποσό εξαγοράς στο τέλος του leasing συν τα έξοδα μεταβίβασης.

Τις μέρες που μεσολάβησαν του προσκομίσαμε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και λίγες μέρες αργότερα πήγαμε και παραλάβαμε το όχημα με αριθμό κυκλοφορίας …. μαζί με την άδεια κυκλοφορίας, φωτοαντίγραφο ΚΤΕΟ όπου τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα ήταν λίγο πάνω από τις 63.000 και βεβαίωση ομαδικής ασφάλισης.

Ζήτησα το βιβλίο service του οχήματος και με διαβεβαίωσαν ότι θα το έχω την ερχόμενη εβδομάδα στη διάθεσή μου διότι πήγαν και παρέλαβαν βιαστικά το αυτοκίνητο από το service του και το βιβλίο ξεχάστηκε στο συνεργείο. Μου είπαν μάλιστα να μην ανησυχώ γιατί για 6 μήνες ότι γινόταν ή χρειαζόταν το αυτοκίνητο θα το κάλυπταν αυτοί σαν εταιρεία σε δικό τους συνεργείο. Το δέχτηκα καλόπιστα γιατί δεν υποψιαζόμουν μέχρι τότε τίποτα.

Την ίδια μέρα και μην έχοντας διανύσει ούτε 20 χιλιόμετρα άναψε το λαμπάκι της μηχανής και επικοινώνησα μαζί τους, μου είπαν να μην ανησυχώ κι ότι είναι επειδή το αυτοκίνητο ήταν καιρό παροπλισμένο και μόλις θα έκανα κάποια απόσταση θα έσβηνε μόνο του. Όπως  κι έγινε. Τον επόμενο μήνα επικοινώνησα με τον κύριο τηλεφωνικά για να τον ρωτήσω αν μπορούσα να περάσω να πάρω το βιβλίο service του οχήματος κι επ’ ευκαιρία να τον ενημερώσω σχετικά με τις εργασίες που είχα κάνει. Η απάντηση που έλαβα για το βιβλίο service είναι ότι δεν έχει προλάβει λόγω φόρτου εργασίας να το πάρει και θα το τακτοποιούσε. Ένα μήνα αργότερα επισκέφθηκα το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ζήτησα να κάνει έναν πρόχειρο έλεγχο στο αυτοκίνητο γιατί επρόκειτο να ταξιδέψω. Με ενημέρωσε ότι κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει ο θερμοστάτης γιατί είχε χάσει νερό και έβλεπε ξεραμένο φρέον πάνω στο θερμοστάτη. Συμπλήρωσε φρέον και με συμβούλεψε να προγραμματίσω σύντομα να το επισκευάσω.  Λίγες ημέρες αργότερα επικοινώνησα εκ νέου τηλεφωνικά με τον κύριο… να του θυμίσω την εκκρεμότητα με το βιβλίο service και να τον ενημερώσω σχετικά με τη ζημιά του θερμοστάτη. Επικαλέστηκε για ακόμα μία φορά το βεβαρυμμένο πρόγραμμά του και αναφορικά με τον θερμοστάτη να μην εμπιστεύομαι τον οποιονδήποτε και να επισκεφτώ το δικό τους συνεργείο. Όταν επικαλέστηκα ότι για τους πρώτους 6 μήνες είχαμε συμφωνήσει να αναλάβουν την επισκευή οποιασδήποτε ζημιάς, μου αντέτεινε ότι είχαν ξοδέψει 350€ για την επισκευή του μεταχειρισμένου που τους είχα δώσει ως ανταλλαγή και το οποίο ήταν ακόμα απούλητο και δεν μπορούσε να ζητήσει κάτι τέτοιο από την εταιρεία, στο συνεργείο που μου πρότεινε θα πλήρωνα πολύ λιγότερα απ’ ότι μου ζητούσαν στην αντιπροσωπεία.
EGGRAFO1
EGGFRAFO2
Εν τω μεταξύ είχα ένα τροχαίο ατύχημα για το οποίο δεν ευθύνομαι εγώ (κινούμουν δεξιά) ο οδηγός του υπαίτιου οχήματος αρνούνταν οποιαδήποτε ευθύνη, κάλεσα την τροχαία και την φροντίδα ατυχήματος, ενημέρωσα τον κύριο… και του έστειλα φωτογραφίες της ζημιάς μέσω viber, για ακόμα μία φορά ήταν απρόθυμος να με εξυπηρετήσει, λέγοντάς μου ότι δεν αξίζει τον κόπο να κάνω χρήση της μικτής ασφάλισης που απ’ ότι μου είχαν πει έχω. Την επόμενη μέρα επικοινώνησα με την ασφαλιστική εταιρεία για να ρωτήσω τι ασφαλιστική κάλυψη έχω και με παρέπεμψαν στη εμπορία αυτοκινήτων.

Στη συνέχεια ενημερώθηκα από την ασφαλιστική εταιρεία ότι ο υπαίτιος του ατυχήματος δεν παραδέχεται την ευθύνη του και να επικοινωνήσω με την εμπορία αυτοκινήτων για να δούμε τι θα κάνουμε. Τηλεφώνησα, άφησα μήνυμα και δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου. Αργότερα έστειλα μήνυμα στο viber στον κύριο… σχετικά με το βιβλίο service και με την εξουσιοδότηση που θα χρειαζόμουν για την χρήση νομικής προστασίας (ασφαλιστική κάλυψη) για την αποκατάσταση της ζημιάς. Μου τηλεφώνησε και μου είπε για ακόμα μια φορά ότι το βιβλίο service θα το έχω από την ερχόμενη εβδομάδα και για την ζημιά να μιλήσω με την κυρία… Μίλησα μαζί της στο τηλέφωνο και ήταν επίσης αποτρεπτική για την αξίωση οποιασδήποτε αποζημίωσης είτε με μικτή είτε με την χρήση νομικής προστασίας. Εντέλει αποφάσισα ότι από αυτούς δεν επρόκειτο να έχω καμία υποστήριξη κι αρχικά θα φρόντιζα να αποκαταστήσω τις ζημιές με σειρά προτεραιότητας πρώτα την μηχανική βλάβη και στη συνέχεια την φανοποιεία. Κατόπιν επισκέφθηκα άλλο συνεργείο (γενικό, όχι εξουσιοδοτημένο) προκειμένου να ελέγξει αν όντως είχε πρόβλημα ή όχι το αυτοκίνητο. Μου επιβεβαίωσε ότι όντως το αυτοκίνητο έπρεπε να αλλάξει θερμοστάτη και όχι μόνο, οι ζημιές του ήταν μεγάλες. Μου συνέστησε να πάω στην αντιπροσωπεία και να ελέγξω τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου και να ψάξω την ιστορία του μέσω του ηλεκτρονικού βιβλίου service που διαθέτουν οι αντιπροσωπείες – εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Έτσι επισκέφθηκα κατόπιν ραντεβού το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και διαπιστώθηκε ότι εκτός από τον θερμοστάτη είχε πρόβλημα και η τρόμπα νερού, μου εξήγησαν ότι έπρεπε να αντικατασταθεί (250€) πάραυτα και συμφώνησα. Στη συνέχεια διαπίστωσαν κι άλλα μηχανολογικά προβλήματα (κομπρεσέρ κλιματισμού κ.α.) και αναρωτήθηκαν τι συντήρηση είχε γίνει μέχρι τώρα στο αυτοκίνητο κι είχε τόσες πολλές και κοστοβόρες ζημιές (άνω των 2.000€). Μπήκαν με τον αριθμό πλαισίου στα κεντρικά συστήματα του εργοστασίου και διαπίστωσαν ότι τελευταίο service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο είχε γίνει 23/12/2014 όπου το αυτοκίνητο είχε μπει με 82.208 χλμ.!.

Κάπου εκεί ξεκαθάρισε το τοπίο σχετικά με το παρελθόν του αυτοκινήτου. Είχα επιλέξει ένα αυτοκίνητο με άλλα χιλιόμετρα από τα πραγματικά, με ζημιές που δεν ήθελαν να αναλάβουν αυτοί που μου το πούλησαν και με στάση αμφισβήτησης απέναντί μου. Εκτός της απογοήτευσης και της ταλαιπωρίας που έχω υποστεί να τρέχω στα συνεργεία αυτό το αυτοκίνητο μου έχει ήδη κοστίσει πάνω από 13.000 ευρώ ενώ η τιμή στην αγγελία ήταν κάτω από τις 8.500 ευρώ! Στα παραπάνω βέβαια δεν έχω συνυπολογίσει και τη ζημιά των 2.000 ευρώ που πρέπει να επισκευαστεί αλλά ούτε και το κόστος των Τελών Κυκλοφορίας και της ασφάλισης που πρέπει να εξοφληθούν σε λίγες ημέρες. Επίσης δεν έχω συνυπολογίσει και τα έξοδα των μετακινήσεων μου με ταξί καθώς το αυτοκίνητο βρίσκεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα στα συνεργεία…»
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...