Έτσι τεστάρονται οι δυνατότητες stealth του Sukhoi-57

Freepen.gr - Ένας ανταποκριτής από το Zvezda, το επίσημο τηλεοπτικό κανάλι του ρωσικού υπουργείου Άμυνας, είχε μια εξαιρετική ευκαιρία να ελέγξει πόσο δοκιμάζονται τα εξαρτήματα του Su-57 στο μεγαλύτερο ανειδοτικό θάλαμο της Ρωσίας για να υπολογίσει τα χαρακτηριστικά στελθ του αεροπλάνου.

Το βίντεο δείχνει το τμήμα της μύτης του αεροσκάφους καθώς ακτινοβολείται με ηλεκτρομαγνητικά κύματα για να προσδιορίσει την αναμενόμενη ορατότητα του ραντάρ (π.χ. την αποτελεσματική διατομή του ραντάρ) σε συστήματα ραντάρ εχθρού.



Όλα τα εξαρτήματα του Su-57, συμπεριλαμβανομένων των πτερυγίων και των κινητήρων του, έχουν δοκιμαστεί στο ανοϊκό θάλαμο, που περιλαμβάνει την τοποθέτηση τους σε μια στάση στο κέντρο του θαλάμου και την περιστροφή του, κατά την οποία εφαρμόζονται ηλεκτρομαγνητικά κύματα.

Μιλώντας στο Zvezda, ο Αντρέι Λαγκάρκοφ, βετεράνος Ρώσος φυσικός και διευθυντής του τμήματος ειδικών χαρακτηριστικών του προγράμματος Su-57, εξήγησε ότι οι δοκιμές επιτρέπουν στους σχεδιαστές να καθορίσουν εάν το αεροσκάφος έχει αρκετά στρώματα καμουφλάζ για να αποφευχθεί η ανίχνευση ραντάρ. Αν όχι, το αεροπλάνο είναι εφοδιασμένο με επιπλέον επιχρίσματα ειδικής βαφής.

"Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα αεροσκάφος έξω από το υλικό απορρόφησης ραντάρ, κάτι που είναι και η καλύτερη επιλογή, αλλά θέτει το ζήτημα της ανθεκτικότητας του αεροσκάφους", εξήγησε ο Δρ Λαγκάρκοφ.

Αναφερόμενος στο παράδειγμα του stealth B-2 Spirit, ο Zvezda σημείωσε ότι η ανταλλαγή για άψογα χαρακτηριστικά ορατότητας ραντάρ συχνά περιλαμβάνει μειωμένη απόδοση ταχύτητας και ελιγμών.

Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail