Σουηδία: Η Ελληνίδα δασκάλα που «πέταξε» το βιβλίο των μαθηματικών

Η δασκάλα χρησιμοποιεί εναλλακτικές μεθόδους εκμάθησης εμπνευσμένες από παιχνίδια, ψηφιακές πλατφόρμες και έρευνες

Αναδημοσίευση από: protothema.gr
Μανώλης Καλατζής

Με μια Ελληνίδα δασκάλα που διδάσκει σε σχολείο στο Γκέτεμποργκ ασχολήθηκαν τα σουηδικά ΜΜΕ. Η Στέλλα Καλατζή, έφυγε από την Ελλάδα την περίοδο της βαθιάς οικονομικής κρίσης, όπως χιλιάδες άλλοι νέοι επιστήμονες. Το εκπαιδευτικό σύστημα της Σουηδίας της έδωσε την ευκαιρία να βγει από τα καλούπια και να εφαρμόσει έναν δικό της τρόπο διδασκαλίας ο οποίος εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε επιτυχής.

Συγκεκριμένα, η Στέλλα Καλατζή πήρε την απόφαση να «πετάξει» το βιβλίο των Μαθηματικών και να εφαρμόσει εναλλακτικές μεθόδους εκμάθησης. «Τώρα δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στην λύση προβλημάτων, με τους μαθητές να δουλεύουν σε ζευγάρια ή σε ομάδες. Με αυτόν τον τρόπο μπορώ να καταλάβω καλύτερα το πώς σκέφτεται ο κάθε μαθητής και το επίπεδό του», αναφέρει η Σ. Καλατζή σε σουηδικά ΜΜΕ.

DASKALA

Η δασκάλα σημειώνει ακόμη ότι χρησιμοποιεί μεθόδους εμπνευσμένες από παιχνίδια, ψηφιακές πλατφόρμες και έρευνες, καθώς όπως υπογραμμίζει, ο κάθε μαθητής μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο. «Η ποικιλία στον τρόπο διδασκαλίας μου δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρω γνώση σε περισσότερους μαθητές», προσθέτει.

Χρησιμοποιώντας αυτήν την τακτική τα τελευταία δύο χρόνια, η Σ. Καλατζή παρατήρησε ότι οι μαθητές έχουν πλέον περισσότερη αυτοπεποίθηση, συζητούν περισσότερο και δεν ντρέπονται εάν θα πουν λάθος απάντηση. «Μόλις το βιβλίο των Μαθηματικών εξαφανίστηκε, αρκετό από το άγχος αποτέλεσε παρελθόν», καταλήγει.
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...