Σε ποιο κανάλι μπαίνει οριστικό «λουκέτο» με απόφαση του ΕΣΡ

Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) για δεύτερη φορά είπε «όχι» στη συνέχιση λειτουργίας του τηλεοπτικού καναλιού SBC TV, η άδεια εκπομπής του οποίου αφαιρέθηκε πριν από τρεις μήνες.

Αναδημοσίευση από: tribune.gr

Η τηλεοπτική εταιρεία υπέβαλε ένσταση για τη διακοπή λειτουργίας του καναλιού, η οποία είχε αποφασιστεί από το 2014, αλλά το ΕΣΡ έκρινε και πάλι πως δεν υπάρχει «νομίμως λειτουργών τηλεοπτικός σταθμός με ιδιοκτησιακό φορέα την αιτούσα εταιρεία», όπως είχε κρίνει και το ΕΣΡ τον Νοέμβριο του 2010 με την υπ’ αριθμ. 575/30.11.2010 απόφασή του.

Επίσης, με άλλη απόφασή του, την υπ’ αριθμ. 496/22.12.2014, δεν εγκρίθηκε η σύμβαση που η αιτούσα είχε συνάψει με την εταιρεία «Ραδιοτηλεοπτικές επιχειρήσεις JERONYMO GROOVY AE», ιδιοκτήτρια του «νομίμως λειτουργούντος τηλεοπτικού σταθμού περιφερειακής εμβέλειας SUNNY CHANNEL».

Το SBC TV με την πρώτη αίτηση θεραπείας του πριν από έναν χρόνο ζήτησε την ανάκληση των αποφάσεων του ΕΣΡ το 2014, αίτηση που απορρίφθηκε από το Συμβούλιο με επιχείρημα ότι «δεν εισφέρεται κανένα νέο στοιχείο που να κλονίζει την ορθότητα των ανωτέρω αποφάσεων».

Το ΕΣΡ με τη νέα απόφασή του, απέρριψε για δεύτερη φορά την προσφυγή του SBC, σημειώνοντας πως «δεν υφίσταται καμία νομοθετική βάση επί της οποίας θα μπορούσε να στηριχθεί η αναγνώριση της λειτουργίας του τηλεοπτικού σταθμού της αιτούσας».
Μοιράσου στο Google Plus
Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον, κάντε κλικ εδώ
Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail.

Για γρήγορη και άμεση ενημέρωση ακολουθείστε μας στο Twitter και στο Google+.

loading...
loading...