Και με γραβάτα και χωρίς, δεν ξεπουλάνε κοψοχρονιάς, χαρίζουν

Αυτό που δε θα διαβάσετε σε καμμιά εφημερίδα ως ρεπορτάζ, ως ολοκληρωμένη είδηση είναι το μεθοδευμένο, όπως φαίνεται, ξεπούλημα της ΕΕΣΣΤΥ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

του Μιχάλη Χαιρετάκη

Επειδή για την ελληνική δημοσιογραφία η είδηση αυτή έχει μικρότερη σημασία απο το χρώμα της γραβάτας του Τσίπρα, κανείς απο τους χιλιάδες δημοσιογράφους δεν έκανε τον κόπο να ερευνήσει τι κρύβεται πισω απο αυτή την εξαγορά. 

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για να θυμίσουμε σε όσους το έχουν ξεχάσει πουλήθηκε πριν ένα σχεδόν χρόνο στην ιταλική Ferrovie, ελεύθερη χρεών , για 45 εκ ευρώ. 45 εκ ευρώ όσο περίπου κοστίζουν 3 τραίνα με πέντε βαγόνια το καθένα.

Τα χρέη του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη συνέχεια που ξεπερνούσαν τα 10 δις ευρώ τα φορτώθηκε ο έλληνας πολίτης με τα μνημόνια, τους φόρους, το τσεκούρωμα μισθών και συντάξεων και την εκποίηση της δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας.

Η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε. (ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε.) παρέχει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπηρεσίες συντήρησης.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπως διαβάζουμε στην Euroday http://archive.is/pjcwp δεν πλήρωνε τις υπηρεσίες που της παρείχε η ΕΕΣΣΤΥ με αποτέλεσμα το χρέος της πρώτης προς τη δεύτερη να ξεπερνάει τα 10 εκ ευρώ.

Το Μάρτιο του 2018 http://archive.is/aQqak όπως διαβάζουμε το ΤΑΙΠΕΔ έβγαλε στο σφυρί την ΕΕΣΣΤΥ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέθεσε τη μοναδική προσφορά που ήταν γύρω στα 10 εκ ευρώ.
Ισως να την έδιναν τότε αν η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ δεν ήταν ενοχλημένη με την επιστολή που έστειλε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΕΣΣΤΥ Γιώργος Αναγνωστόπουλος με ημερομηνία 28/2/2018, προς τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που κοινοποιείται προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και στη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ.

Η επιστολή έγραφε ότι το συσσωρευμένο χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέρχοταν σε 12,095 εκατ. ευρώ και αφορούσε ήδη εκτελεσθείσες εργασίες συντήρησης από την 1η Σεπτεμβρίου 2017, που η εταιρεία πέρασε στην ευθύνη της Ferrovie, της κρατικής εταιρείας των ιταλικών σιδηρόδρομων, έως το τέλος της περασμένης χρονιάς.

Το ποσό, το οποίο προέκυπτε από τα προβλεπόμενα στη σύμβαση που ισχύει μεταξύ των δύο εταιρειών, είχε ήδη φθάσει στα 14,734 εκατ. ευρώ λόγω των νέων εργασιών που είχαν γίνει έως το τέλος του Φεβρουαρίου και ανέρχονταν σε 2,196 εκατ. ευρώ, χωρίς να συνυπολογίζονται οι τόκοι υπερημερίας. Μετά την προειδοποιητική επιστολή, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέβαλε στις 2 Μαρτίου 3 εκατ. ευρώ.
http://archive.is/guV5M
 
Ετσι λοιπόν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέβασε την προσφορά της στα 22 εκ ευρώ http://archive.is/MPrrh και απο οτι δείχνουν τα πράγματα θα πάρει ολόκληρη την εταιρεία εναντι του ποσού που θα πλήρωνε για 2 χρόνια συντήρησης!!!

Και η τελευταία μικρή λεπτομέρεια για να καταλάβετε απο που ακριβώς προκύπτουν τα θηριώδη πλεονάσματα του προϋπολογισμού, όπως αναφέρει η εφ.συν.

"Να σημειωθεί πάντως ότι στον φετινό προϋπολογισμό τα αναμενόμενα έσοδα από τη συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση διαμορφώνονται στα 5 εκατ. ευρώ".

Ο προϋπολογισμός δηλαδή θα δικαιολογούσε ώς εύλογο ακόμα και το τίμημα των 5 εκ ευρώ.

Οι προηγούμενοι ξεπουλούσαν, αυτοί εδώ όμως, δεν ξεπουλάνε, χαρίζουν!
Νεότερη Παλαιότερη
--------------
Ακούστε το τελευταίο ηχητικό από τη ΜΕΣΗ ΓΡΑΜΜΗ


Η Freepen.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει για τα άρθρα / αναρτήσεις που δημοσιεύονται και απηχούν τις απόψεις των συντακτών τους και δε σημαίνει πως τα υιοθετεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών ή ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα, επικοινωνήστε μέσω e-mail